بیوگرافی صابر کاظمی والیبال اسپک های صابر کاظمی صابر کاظمی ترکمن, قد صابر کاظمی ,سرویس های صابر کاظمی, اینستاگرام صابر کاظمی والیبالیست

بیوگرافی صابر کاظمی والیبالیست و همسرش + قد و اینستاگرام و سوابق

بیوگرافی صابر کاظمی والیبالیست و همسرش + قد و اینستاگرام و سوابق و خانواده او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

  • نام کامل : صابر کاظمی
  • سن و تاریخ تولد :  ۳ دی ۱۳۷۷ ‏(۲۲ سال)
  • محل تولد : گرگان، ایران
  • قد : ۲٫۰۵ متر (۶ فوت ۸ ۱⁄۲ اینچ)
  • وزن : ۸۷ کیلوگرم (۱۹۲ پوند)
  • اسپک : 3.40 m
  • دفاع : 3.25 m
  • پست : پشت خط زن
  • باشگاه کنونی : فولاد سیرجان ایرانیان

صابر کاظمی از خط زن های حرفه ای و تراز اول جهان است که با سن کمی که دارد توانسته در تیم ملی والیبال کشورمان عملکرد بسیار درخشانی را از خود نشان دهد او در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین های جهان محسوب میشود که جام ملت های جهان 2021 توانست توانمندی و استعداد خود را به معرض دید همگان قرار دهد.

در این مطلب از مجله شبونه تصمیم داریم که بیوگرافی این ورزشکار رعنای کشورمان بپردزیم تا با سوابق و بیوگرافی او بیشتر آشنا شوید

بیوگرافی صابر کاظمی

صابر کاظمی از والیبالیستهای حرفه ای تیم ملی کشورمان بوده که متولد سوم دی ماه ۱۳۷۷ در شهرستان آق قلا استان گلستان می باشد

بیوگرافی صابر کاظمی والیبالیست و همسرش + قد و اینستاگرام و سوابق

او سال ها در والیبال به صورت حرفه ای فعالیت داشته و در نهایت توانست عضویت تیم ملی کشورمان را به دست بیاورد

ایشان در حال حاضر در تیم زراعت بانک آرا فعالیت می کندبا قد دو متری توانسته به یکی از والیبالیست های حرفه‌ای و تراز اول کشورمان تبدیل شود که در تیم ملی ایران بسیار موثر بوده است

بیوگرافی صابر کاظمی والیبالیست و همسرش + قد و اینستاگرام و سوابق

صابر کاظمی از آق قلا تا تیم ملی

او ابتدا با تیم جوانان آق قلا وارد دنیای والیبال شد و به دلیل بازی های بسیار خوبی که برای این تیم انجام داد باعث شد که مورد توجه بزرگسالان قرار بگیرد و او به عنوان یکی از مهم‌ترین پشت‌خط‌ زن های این تیم انتخاب شود

بازی های بسیار خوب صابر کاظمی باعث شد که نظر محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال جهت شده و او را در سال ۲۰۱۸ به تیم ملی دعوت کند

بیوگرافی صابر کاظمی والیبالیست و همسرش + قد و اینستاگرام و سوابق

در مقابل تیم ایتالیا و جدول لیگ ملت های والیبال عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد و مورد استقبال بسیاری از تیم‌های باشگاهی جهان قرار بگیرد

صابر کاظمی  هشتمین تجربه ملی خود در برابر برزیل قرار گرفت البته ایران این بازی را واگذار کرده اما صابر کاظمی توانست ۱۵ امتیاز برای تیم ملی کشورمان به دست آورد نام خود را به عنوان امتیازآورترین بازیکنان والیبال ثبت کند و در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ نیز توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود در تیم ملی به نمایش بگذارد

بیوگرافی صابر کاظمی والیبالیست و همسرش + قد و اینستاگرام و سوابق

پیج اینستاگرام

صابر کاظمی فصل گذشته در تیم شمس عضویت داشت که خود این تیم نیز از مشتقات کارخانه کاله مازندران به حساب می آید و به عنوان اسپانسر جهت حمایت از بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان در لیگ برتر حضور پیدا کرده بود اما پیوستن پشت خط زن آینده دار تیم ملی والیبال ایران به زراعت بانک ترکیه با حاشیه هایی روبرو است که نشان از عدم توجه به برخی اصول حرفه ای دارد که می تواند بر آینده درخشان کاظمی تاثیر منفی بگذارد.

بیوگرافی صابر کاظمی والیبالیست و همسرش + قد و اینستاگرام و سوابق

در سال ۱۳۹۵ کاظمی یک قرار داد ۵ ساله با این تیم امضا نمود که با توجه به این قرارداد کاظمی باید تا سال ۱۴۰۰ در این تیم بازی کند. به گفته یکی از مسئولان: اگر وی قصد انتقال و بازی در تیم دیگری را داشت، باید هماهنگی های لازم را قبل از عقد قرارداد با باشگاه کاله انجام می داد و پس از انتقال به تیم دیگر، باید درصدی از قراردادش را به عنوان حق رشد به باشگاه کاله می پرداخت. هدف از این صحبت ها، کاسبی و پول درآوردن صرف نیست، چون این دلالان هستند که در این میان پول اصلی را به جیب زده و سود می کنند. برای ما جای سوال دارد که آقای کاظمی چگونه توانسته وارد تیم زراعت بانک ترکیه شود. آن هم بازیکنی که هنوز معروف نشده و شهرت چندانی ندارد.

همچنین ببینید بیوگرافی علی اصغر مجرد سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران

کاظمی سومین امتیازآور و مهاجم برتر لیگ ملت‌های والیبال

پشت‌خط‌زن تیم ملی والیبال ایران در رده سوم برترین مهاجمین همچنین امتیازآورترین بازیکنان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ قرار دارد.

بیوگرافی صابر کاظمی والیبالیست و همسرش + قد و اینستاگرام و سوابق

به گزارش ایمنا، در پایان هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال رده‌بندی بهترین بازیکنان در بخش‌های مختلف نیز مشخص شد. بهترین رتبه بازیکنان ایران در این رده‌بندی از آن صابر کاظمی است که در ۲ بخش امتیازآورترین بازیکنان و بهترین مهاجمین در رده سوم ایستاده است. کاظمی در میان بهترین زنندگان سرویس هم رتبه پنجم را در اختیار دارد.

کاظمی در این مسابقات تا کنون ۱۲۲ امتیاز به دست آورده که ۱۰۴ امتیاز از حمله، ۷ امتیاز از دفاع روی تور و ۱۱ امتیاز از سرویس بوده است.

صحبت های صابر کاظمی

مربی این اعجوبه والیبال درباره او گفته: از تیم خود می توانم آرمان صالحی را نام ببرم که معتقدم او جزو پدیده های لیگ امسال است. همچنین می توانم از آقای صابر کاظمی و میثم صالحی نام ببرم که واقعا جزو خوب ها و پدیده های لیگ ایران هستند و فکر می کنم از لحاظ عملکرد این دو نفر فوق العاده بودند. همچنین در لیبرو ها آقای آرمان صالحی از بهترین ها هستند که می تواند برای تیم ملی مفید باشد.

بیوگرافی صابر کاظمی والیبال اسپک های صابر کاظمی صابر کاظمی ترکمن, قد صابر کاظمی ,سرویس های صابر کاظمی, اینستاگرام صابر کاظمی والیبالیست

صابر کاظمی ملی پوش والیبال کشورمان در گفتگو با ایلنا در خصوص واگذاری نتیجه مقابل استرالیا که بازی گذشته اش را برنده نشده بود گفت: بازی مقابل روزبدما بود جلوی استرالیا نتوانستیم از نقطه ضعف تیم حریف استفاده کنیم وبازی را سه بر دو واگذار کردیم و استرالیا اولین برد خود را در لیگ ملت های والیبال کسب کند.

کاظمی در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص میلاد عبادی پور که یکی از اعضای تیم ملی در مسابقات است اما سوژه فضای مجازی شده است بیان کرد: میلاد عبادی پور بازیکن تاثیر گذارمون هست او در لیگ لهستان بازی های پرفشاری را گذارند همه میداند که بازیکن بزرگی هست وقطعا بازی به بازی به اوجش خواهد برگشت .

ملی‌پوش والیبال کشورمان در مورد اعتماد ولادیمر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال به او و واکنش کاربران فضای مجازی به بازی اش گفت: در دریافت و اسبک مشکل داشتم واین کار مارا به باخت کشاند. درست است که بازی قابل قبولی انجام دادم این را مدیون بچه های تیم و کادر فنی هستم که در زمین راحت تر وبهتر خودم را نشان دهم. زیاد به فضای مجازی اهمیت نمی‌دهم و بیشتر تمرکزم را بر روی بازی ها میگذارم که عمل کرد خوبی داشته باشم.

کاظمی امتیازآورترین بازیکن ایران

صابر در لیگ‌ملت ها یکی از بهترین های ایران بود که مزد این درخشش حضور در لیست تیم ملی ایران برای مسابقات المپیک بود. این ستاره ۲۲ ساله در توکیو نیز هر گاه که به کار گرفته شد، درخشان عمل کرد اما اوج کار کاظمی مسابقات آسیایی و بعد از آن جام باشگاه های آسیا بود؛ جایی که او با وجود مصدومیت عملکرد حیرت انگیزی را از خود به نمایش گذاشت و ارزشمندترین بازیکن هر دو تورنمنت لقب گرفت.

بیوگرافی صابر کاظمی والیبالیست و همسرش + قد و اینستاگرام و سوابق

واقعا در این چند ماه خیلی فشار روی من بود و اصلا تایم برای استراحت نداشتم. خیلی میترسیدم خدایی نکرده دچار مصدومیت بشوم ولی من عاشق مردمم هستم و واقعا دوست دارم همیشه بتوانم خوشحال‌شان کنم و همیشه در هر شرایطی هرچی توان دارم برای برد تیمم می گذارم.

رفتن به المپیک و بازی کردن در این رویداد بزرگ ورزشی در دنیا قطعا آرزوی هر ورزشکاری هست و من هم واقعا خوشحال شدم از این اتفاق و حس خیلی خوبی داشتم ولی ای کاش می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم هرچند تمام تلاش‌مان را کردیم ولی متاسفانه نشد که بشود.
من خیلی امید دارم به والیبال ایران که حتما در المپیک بعدی نتیجه ی خیلی بهتری بگیریم

قهرمانی در مسابقات آسیایی لذت بخش بود

قهرمانی در مسابقات آسیایی واقعا لذت بخش بود. از یک طرف حس ناراحت کننده ای برای جبران نتیجه المپیک‌ داشتیم و از طرف دیگر خوشحال بودیم که با قهرمانی می تونیم دل مردم را دوباره شاد کنیم و واقعا در تمرینات قبل مسابقات از جان و دل مایه گذاشتیم، هم دل شدیم و متعهد به بازگشت با قهرمانی.

من تمام تلاش خودم را می کنم که بهترین بازیکن جهان شوم وبه خودم اینقدر اعتماد دارم که مطمئن هستم این اتفاق رخ دهد. امسال از لیگ ایتالیا و لهستان پیشنهاد داشتم اما با چند تا از بازیکنان باتجربه تیم ملی صحبت کردم این تصمیم را گرفتیم که امسال لیگ ایران بازی کنم وقطعا سال اینده لژویونر خواهم شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

6 نظر

  1. صابر کاظمی اولین بار از باشگاه میدان والیبال را آموخت نخستین کسی که این شخص رو از مدرسه کشف کرد وبه باشگاه میدان آورد وصابر کاظمی رو به کاله فرستاد .آقای احمد ایری بازیکن تیم والیبال نشسته ایران هستش که هیچ یادی از ایشان نمیشه چه زود گذشته یادمان می‌ره .واسه چی از باشگاه میدان نامی برده نمیشه چون صابر به قراردادش با احمد ایری پایبند نشد وبا وساطت علما قراردادش رو فسق کرد .من واقعا خوشحالم از اینکه ایشان در جایگاه بزرگی از والیبالیست های جهان قرار گرفته ولی گذشته آدم هم باید برای مهم باشه چون آقای ایری هم خیلی برایش زحمت کشید.

  2. صابر خیلی دوست دارم امروز باختیم ب ژاپن دلم خیلی سوخت حیف شد . ولی برات ارزو موفقیت میکنم امید وارم روزی برسه بهترین بازیکن جهان بشی

  3. عشق منی😄

  4. عشق منه

  5. بهرام یزدانی

    تکی اصلا عشقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *