بیوگرافی عابده عظیم زاده خلبان زن ایران کیست +اینستاگرام و فیلم

بیوگرافی عابده عظیم زاده خلبان زن ایران کیست +اینستاگرام و فیلم

عابده عظیم زاده کیست و اهل کجاست بیوگرافی عابده عظیم زاده خلبان زن ایران کیست +اینستاگرام و فیلم عابده عظیم زاده را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی عابده عظیم زاده

بیوگرافی عابده عظیم زاده خلبان زن ایران کیست +اینستاگرام و فیلم

خانم عابده عظیم زاده از خلبانان کشورمان بوده که در روستای بیشه کلای آمل به دنیا امده است او یکی از بهترین خلبانان کشور میباشد.

او سختی های بسیار زیادی کشیده تا توانسته اولین پرواز موفق امیز خود را انجام دهد و برایش جنش آبریز سرد بر پا کنند

در دوره های آموزش خلبانی، پس از اولین پرواز بدون مربی یک دانشجوی خلبانی ، معمولا بر روی سر آنها آب سرد ریخته می شود!

هنرآموزان به مدت یکماه دوره های تئوری هواشناسی ، شناخت بالگرد، شناخت سیستم ها ، ناوبری، ایرودینامیک و ایمنی را آموزش دیند و پس از آزمون های شفاهی و کتبی ، پنج هنرآموز که دارای نمرات بالاتری بودند در اولویت آموزش پروازی قرار گرفتند .

پیج اینستاگرام

د اینسنتاگرام هیچ پیجی برای ایشان یافت نشد.

بیش از هر شغل دیگری در صنعت هواپیمایی، خلبانان مسئول زندگی مسافران هستند. خلبانان باید دانش بالایی در مورد الگوهای آب و هوا، ناوبری و عملکرد ابزارهای متعدد در کابین هواپیما داشته باشند.

در مواقع اضطراری، وظیفه خلبان این است که هواپیما را به سلامت فرود آورد. آب و هوا می تواند تغییر کند و تجهیزات ممکن است خراب شود، اما این مسئولیت نهایی خلبان است که پرواز ایمن را تضمین کند، بنابراین او باید برای مقابله با شرایط به سرعت در حال تغییر آماده باشد.

یکی دیگر از جنبه های چالش برانگیز کار به عنوان خلبان، برنامه زمان بندی است. مانند مهمانداران هواپیما، خلبانان باید مدت طولانی را دور از خانه بگذرانند. آنها همچنین در حین انجام وظیفه در شیفت های طولانی کار می کنند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *