بیوگرافی عاطفه میرسیدی مجری ‎صدا و سیما و ابتلا به کرونا

بیوگرافی عاطفه میرسیدی خبرنگار و مجری صدا و سیما و همسر و فرزندان +عکس

دکتر عاطفه میرسیدی مجری و خبرنگار تلویزیون متولد بهمن ماه سال ۱۳۴۶ در تهران است او سالها در گزارش های خبری صداوسیما فعالیت داشت  وی دارای یک فرزند پسر میباشد عاطفه میرسیدی خبرنگار حوزه سلامت صداوسیما متولد ۱۳۴۶ در تهران ، متاهل و یک پسر دارد و تحصیلات پزشکی عمومی دارد و میگوید اول پزشک هستم تا خبرنگار. عاطفه میرسیدی پزشک عمومی و خبرنگار حوزه سلامت متولد بهمن ۴۶ , و دارای دیپلم تجربی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. در ادامه به بیوگرافی عاطفه میرسیدی خبرنگار مجری ‎صدا و سیما و ابتلا به کرونا به همراه جزئیات مشاهده نمایید.

عاطفه میرسیدی، سال ها به عنوان مجری، خبرنگار و کارشناس حوزه‌ی بهداشت، درمان و سلامت در این سازمان فعالیت می کرد. او که حرف هایش در زمان کرونا جنجالی شد، مدتی پس از بهبود از کرونا، بازنشسته شد. ظاهرا میرسیدی پس از بازنشستگی در حوزه طب سوزنی و زیبایی فعالیت می کند و کلینیک زیبایی ای تاسیس کرده است.

بیوگرافی عاطفه میرسیدی خبرنگار و مجری صدا و سیما و همسر و فرزندان +عکس

بیوگرافی عاطفه میرسیدی

عاطفه میرسیدی متولد بهمن ماه سال ۱۳۴۶ در تهران است و از کودکی دوست داشت یا معلم شود و یک شغل دولتی داشته باشد و یا پزشک شود که در بزرگسالی توانست به یک رویای خود جامه عمل بپوشاند و پزشک شود و هیچگاه نتوانست به شغل دوم مورد علاقه اش یعنی معلمی دست یابد. او معلمی را عشق زندگیش میداند و به گفته خودش اگر پزشک نمیشد حتما معلم میشد. در دوران مدرسه در گروه های تئاتر فعالیت میکرد و کودکی پرشور و برون گرا بود که سریع با همه ارتباط برقرار میکرد و همین موضوع سبب شد به یک خبرنگار پرشور که مدام در تب و تاب گزارشهای جالب برای مردم است بدل شود. دوست داشت در کنار رشته پزشکی، شغلی که با تصویر و کارهای نمایشی نیز همراه باشد را نیز داشته باشد بنابراین خبرنگاری را برگزید. وی یکی از مجریان و گزارشگران پرسابقه صدا و سیما بوده که سال ها در تلویزیون فعالیت داشته است

بیوگرافی عاطفه میرسیدی خبرنگار و مجری صدا و سیما و ابتلا به کرونا

اما تخصص اصلی او پزشکی بوده و در بیشتر برنامه‌های تلویزیونی نیز به عنوان کارشناس پزشکی حضور داشته است

از کودکی تا کنون

پدر ایشان معلم بوده و به همین دلیل زمانی که کودک بود کارهای فرهنگی را بسیار دوست داشته است

او می گوید که پدرم به من یاد داده که هرچه بلد هستم را به دیگران یاد بدهم تا آنها هم از چیزهایی که من بلد هستم استفاده کنند و من همیشه برای این کار تلاش کردم تا اطلاعات مفیدی که در اختیار دارم را در اختیار مردم قرار بدهم

بیوگرافی عاطفه میرسیدی خبرنگار و مجری صدا و سیما و ابتلا به کرونا

از جمله کارشناسان تلویزیونی بود که درباره بیماری ایدز در صدا و سیما صحبت کرد در حالی که بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی و رسانه‌های کشورمان درباره دلایل ابتلا به ایدز که یکی از آنها رابطه جنسی ناسالم بود صحبت نمی‌کردند ولی خانم عاطفه میرسیدی نخستین کسی بود که تصمیم گرفت در تلویزیون در این‌باره صحبت کند و مردم را آگاه نماید

او می‌گوید که ما چند دکتر بودیم که وارد صدا و سیما شدیم اما پزشکانی که با او به صدا و سیما آمده بودند بعد از مدتی کم کم رفتند و فقط او در تلویزیون ماند و به فعالیت هنری خود ادامه داد

او درباره اینه برنامه‌های پزشکی تلویزیون برای خانم‌هایی که آموزش‌های لازم را از طریق این رسانه دریافت می‌کنند، خیلی مفید است میگوید:

بله! چون این‌گونه برنامه‌ها در زندگی روزمره به آنها کمک می‌کند و خیلی از مسائل را برایشان یا حل می‌کند یا راهکار نشان می‌دهد. چند روزی است در بخش «خبر20» مشغول به کار شده‌ام و امیدوارم بتوانیم در این بخش هم اخبار و اطلاعات مفیدی به مردم ارائه کنیم. همه تلاشم را می‌کنم تا موضوعات را آن‌قدر ملموس و قابل فهم بگویم تا برای مردم عادی جذاب و کاربردی باشد.

بیوگرافی عاطفه میرسیدی خبرنگار و مجری صدا و سیما و ابتلا به کرونا

ابتلا به کرونا

با شیوع بیماری کرونا در کشورمان ایشان در شبکه های مختلف حضور پیئدای می‌کرد تا به مردم آرامش بدهد و استرس ناشی از این بیماری را از مردم دور کند.

شروع فعالیت

او از سال ۱۳۷۷ وارد صدا و سیما شد و از آن موقع تا الان خبرهای حوزه های پزشکی را گزارش میکند. وی در مصاحبه ای اعلام کرده بسیار از سوژه های خبریش را در میان بیمارانی که به وی مراجعه میکنند میابد و در نهایت با کمک همکارانش گزارش و برنامه ای را در مورد آن تهیه میکنند. اغلب سوژه های جالب خبرهای پزشکیش از طریق زیست با مردم کوچه و بازار است که به دست آمده. در نهایت خود او همواره اعلام کرده بعد از دو دهه خبرنگاری بیشتر خود را یک پزشک میداند تا یک خبرنگار.

بیوگرافی عاطفه میرسیدی خبرنگار و مجری صدا و سیما و همسر و فرزندان +عکس

آیدی پیج اینستاگرام عاطفه میرسیدی چیست؟

در اینستاگرام پیجی با نام ایشان یافت نشد! اگر شما از پیج اینستاگرام این هنرمند اطلاعاتی دارید در قسمت دیدگاه های پایین همین صفحه برای ما ارسال کنید تا مورد بررسی قرار بگیرد.

فرزندان

او در سن بیست و هفت سالگی تصمیم گرفت که زندگی مشترک تشکیل دهد، بنابراین قبل از اینکه وارد صدا و سیما شود ازدواج نمود و از این ازدواج دارای یک فرزند پسر شد. او در یکی از برنامه های مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان با فرزند پسرش به عنوان میهمان در برنامه حاضر شد. پدر خانم میر سیدی یک معلم مهربان و خوش اخلاق بود که متاسفانه چند سالی میشود به رحمت الهی پیوسته است. در مورد شغل و تحصیلات همسر عاطفه میرسیدی هیچ اطلاعی وجود ندارد و او تمایل دارد حریم زندگی شخصی خود را حفظ نماید و کمتر اسیر حاشیه های زرد و رنگارنگ کند.

بیوگرافی عاطفه میرسیدی خبرنگار و مجری صدا و سیما و همسر و فرزندان +عکس

جنجال اظهارات درباره کرونا

رئیس روابط عمومی صدا و سیما در ۴ فروردین ۹۹ تایید کرد خانم عاطفه میرسیدی به ویروس کرونا مبتلا شده و تحت قرنطینه خانگی می باشد

میرسید چند روز قبل از مثبت اعلام شدن ابتلای دکتر حریرچی معاون وزارت بهداشت و درمان، در بخش ویژه خبری با او گفتگوی مستقیم داشت.

در روزهای ابتدایی شیوع کرونا در ایران در یکی از بخش‌های خبری صداوسیما عاطفه میرسیدی از مجریان و خبرنگان این سازمان در ویدیویی که بعدها جنجال زیادی به پا کرد مدعی شد که کرونا ترس ندارد و او خودش علائم این بیماری را همین چند روز پیش داشته و به سرعت درمان شده است. ماجرایی که با انتقادات فراوانی روبه‌رو شد و بسیاری این ساده‌انگاری را در جهت معکوس کنترل بیماری کرونا می‌پنداشتند. حالا مدیر روابط عمومی صداوسیما خبر داده که میرسیدی واقعا به این بیماری مبتلا شده است و در قرنطینه به سر می‌برد. بیماری‌ای که نشان می‌دهد بسیار جدی‌تر از آن است که بتوان به شوخی‌اش گرفت.

بیوگرافی عاطفه میرسیدی خبرنگار و مجری صدا و سیما و همسر و فرزندان +عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *