بیوگرافی عرفان ناصری بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

بیوگرافی عرفان ناصری بازیگر و همسرش + جنجال ها و عکس و سوابق

بیوگرافی عرفان ناصری بازیگر

  • نام : عرفان
  • نام خانوادگی : ناصری
  • تاریخ تولد : 1365/09/04
  • محل تولد : تهران
  • حرفه : بازیگر سینما و تلویزیون
  • سالهای فعالیت : 1395 تاکنون
  • وضعیت تاهل : متاهل

آقای ناصری از بازیگران شناخته شده و باسابقه تئاتر و سینما و تلویزیون ایران بوده که استعداد زیادی در این حرفه دارد و توانسته در سالهای اخیر نقش های مهمی را در سریال و فیلم های سینمای ایفا کند.

بیوگرافی عرفان ناصری بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

وی در 4 اذر 1365 در شهر تهران متولد شده و در رشته بازیگری تحصیل نموده است

او در چند سال گذشته در کنار بازیگران شناخته زیادی حضور داشته است و امروزه به هنرمند با تجربه تبدیل گردیده و در سالهای اخیر عملکرد خوبی داشته است.

سوابق هنری

آقای عرفان ناصری بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و اولین گام خود را در این حرفه برداشت سپس با عملکردی درخشان در چند تئاتر توانست خود را به عنوان بازیگر مطرح کند و پیشنهادات زیادی در سینما و تلویزیون به او داده شود.

بیوگرافی عرفان ناصری بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

اولین تجربه هنری او به عنوان بازیگر فیلم شرق شرق میباشد و در کنار بازیگرانی چون رویا تیموریان، فرزین محدث، شبنم مقدمی و پگاه آهنگرانی و … وارد سینما شد

سومین فیلمی که عرفان ناصری در آن بازی کرد طبقه حساس بود. او در این فیلم نیز درخشید و این فیلم که تم طنز داشت یک تجربه جدید برای عرفان ناصری بود که باز هم مورد توجه قرار گرفت .او در این فیلم با رضا عطاران، بهاره رهنما، آزاده صمدی همبازی بود. این فیلم درباره مردی بود که همسرش را از دست داده و در یک قبر دو طبقه دفن می کند مدتی بعد وقتی سر قبر همسرش حاضر می شود متوجه می شود مرد دیگری در آن قبر دفن شده و این آغاز درگیری مرد با موضوع است.

بیوگرافی عرفان ناصری بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

بازیگر نقش داریوش در سریال ملکه گدایان

این هنرمند در سال 1399 در سریال ملکه گدایان بازی کرد مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، محصول سال ۱۳۹۹ که به صورت اختصاصی توسط شبکهٔ نمایش خانگی فیلیمو پخش شد

بیوگرافی عرفان ناصری بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

عرفان ناصری علاوه‌بر فیلم سد معبر، سال 1396 در فیلم جشن دلتنگی نیز بازی کرده است. عرفان ناصری این‌بار با پوریا آذربایجانی یعنی کارگردان فیلم جشن دلتنگی و هنرمندانی چون بابک حمیدیان، مینا ساداتی، بهنام تشکر و محسن کیایی همکاری داشت.

اگر در مورد بیوگرافی عرفان ناصری نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران وی کرده باشید.

پیج اینستاگرام عرفان ناصری

erfannaseriii

بیوگرافی عرفان ناصری بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

وضعیت تاهل

از زندگی خصوصی عرفان ناصری اطلاعاتی در دست نیست. او از جمله هنرمندان بی حاشیه ای است که تلاش کرده زندگی حرفه ای خود را از زندگی شخصی اش جدا کند.

بیوگرافی عرفان ناصری بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

زندگینامه عرفان ناصری

از زندگی خصوصی عرفان ناصری اطلاعاتی در دست نیست. چراکه او از جمله هنرمندان بی حاشیه ای است که تلاش کرده زندگی حرفه ای خود را از زندگی شخصی اش جدا کند.

عرفان ناصری نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1390 در فیلم شرق شرق است به کارگردانی مسعود رایگان بازی کرده است, گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم سد معبر، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای عرفان ناصری محسوب شد و همکاری با هنرمندانی همچون رویا تیموریان ، فرزین محدث ، شبنم مقدمی و پگاه آهنگرانی را تجربه کرد.

عرفان ناصری با اینکه سالها در این حرفه تلاش و بازی کرد اما اولین حضورش در سینما در سال 95 بود. این دوری خود خواسته از سینما بالاخره در سال 95 تمام شد و درخشش او در فیلم سد معبر سکوی پرتابی بود برای این بازیگر جوان. او در کنار بازیگرانی نظیر حامد بهداد ، محسن کیایی ، باران کوثری و نادر فلاح در این فیلم بازی کرد.
او سپس در سال 96 در فیلم جشن دلتنگی نیز بازی کرده است و در کنار هنرمندانی مانند بابک حمیدیان ، مینا ساداتی ، بهنام تشکر و محسن کیایی از بازیگرانی بودند که عرفان ناصری با آنها هم بازی شد.

سومین فیلمی که عرفان ناصری در آن بازی کرد طبقه حساس بود. او در این فیلم نیز درخشید و این فیلم که تم طنز داشت یک تجربه جدید برای عرفان ناصری به رقم زد که باز هم مورد توجه قرار گرفت. او در این فیلم با رضا عطاران، بهاره رهنما ، آزاده صمدی همبازی بود. این فیلم درباره مردی بود که همسرش را از دست داده و در یک قبر دو طبقه دفن می کند مدتی بعد وقتی سر قبر همسرش حاضر می شود متوجه می شود مرد دیگری در آن قبر دفن شده و این آغاز درگیری مرد با موضوع است.
عرفان ناصری در سریال ملکه گدایان نقش داریوش را بازی می کند. او در این سریال از شخصیت های اصلی است و دومین همکاری خود را با باران کوثری تجربه می کند. او همچنین با رویا نونهای ، آرمان درویش ، الهام کردا و پانته آ بهرام هم بازی است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *