بیوگرافی علیرضا شیخ الاسلامی بازیگر نقش مرتضی در فیلم پشت پرده مه

بیوگرافی علیرضا شیخ الاسلامی بازیگر نقش مرتضی در فیلم پشت پرده مه +عکس

علیرضا شیخ الاسلامی کیست و اهل کجاست

علیرضا شیخ الاسلامی بازیگر متولد دهه هفتاد، بازیگر سینما و تلویزیون است که حالا شغل آزاد دارد او در سال ۱۳۸۳ با بازی در نقش مرتضی در فیلم پشت پرده مه به کارگردانی پرویز شیخ طادی وارد بازیگری شد که در همان تجربه اول خود، با بازی درخشانش ، موفق شد تا پروانه زرین بهترین بازیگر نوجوان را در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان کسب کند.

او میگوید اینکه متصدی توزیع روزنامه هستم شغل بدی نیست. به هر حال زمینه فرهنگی کار باعث میشود خودم هم از حال و هوای فرهنگی کشور باخبر باشم اما همچنان بازیگری را دوست دارم.

بیوگرافی علیرضا شیخ الاسلامی بازیگر عرصه سینما و تلویزیون ایران را به همراه  تصاویر شخصی  و سوابق هنری و آیدی اینستاگرام مرتضی بازیگر فیلم پشت پرده مه را ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

بیوگرافی علیرضا شیخ الاسلامی

آقای شیخ الاسلامی بازیگر جوان عرصه سینما و تلویزیون ایران در دهه هفتاد دیده به جهان گشوده است.

بیوگرافی علیرضا شیخ الاسلامی و همسرش بازیگر نقش مرتضی در فیلم پشت پرده مه

آغاز فعالیت هنری

شیخ اسلامی در سال ۱۳۸۳ نوجوانی توانست در نقش مرتضی در فیلمی به نام پشت پرده مهر ساخته پرویز شیخ طادی به طور رسمی وارد حرفه بازیگری شود و به سبب بازی درخشان خود توانست پروانه زرین بهترین بازیگر نوجوان جشنواره بین المللی کودک و نوجوان را از آن خود کند.

می در فیلم پشت پرده مه در نقشه یک پسربچه ناشنوا به اسم مرتضی در کنار جهانگیر الماسی در نقش آقای فتاحی  و رزیتا غفاری بازی کرد.

بیوگرافی علیرضا شیخ الاسلامی بازیگر نقش مرتضی در فیلم پشت پرده مه

وی بعد از بازی در پشت پرده مه توانست برای دومین بار با همکاری پرویز شیخ‌طادی در سال ۸۵ در فیلم سینمایی به نام سینه سرخ نیز حضور پیدا کند و همچنین در سال ۸۶ در فیلم سینمایی به نام دانیاسور ساخته آقای آرش سجادی نیز حضور داشت.

همچنین ببینید:

بیوگرافی سهیل تاکی بازیگر نقش سعید در سریال دردسر والدین +اینستاگرامبیوگرافی سهیل تاکی بازیگر نقش سعید در سریال دردسر والدین

چه خبر از علیرضا شیخ الاسلامی الان کجاست؟

مرتضی فیلم پشت پرده مه که از کم شنوایی رنج می‌برند و برای تکلم خود سر می‌کند که از دستکش استفاده کنند الان در یکی از ادارات بهزیستی به عنوان متزو ای توزیع روزنامه فعالیت می کند که به واسطه همکارانی بهزیستی این شغل برایش فراهم شده است.

بیوگرافی علیرضا شیخ الاسلامی بازیگر نقش مرتضی در فیلم پشت پرده مه

علت کم کاری در حرفه بازیگری

علیرضا می‌گویند این که در یک شغل فرهنگی کار می کنم خدا را شاکر هستم اما بیش از هر چیزی بازیگری را دوست داشتم در خصوص علت کم کاری خود در حرفه بازیگری می‌گویند همه وقتی آن را مشاهده می‌کردند از سر دلسوزی به هم می گفتند که حتما برات در کار بعدی مانند یک نقش را کنار می‌گذاریم که این وعده و وعید من را آزار می‌داد.

بیوگرافی علیرضا شیخ الاسلامی بازیگر نقش مرتضی در فیلم پشت پرده مه

پیج اینستاگرام علیرضا شیخ الاسلامی

صفحه رسمی ایشان به نشانی alirezashekheslami شرح حال می باشد علاقه مندان می توانند تصاویر بزرگسالی این هنرمند را در پیج شخصی ایشان مشاهده کنند.

بیوگرافی علیرضا شیخ الاسلامی بازیگر نقش مرتضی در فیلم پشت پرده مهبیوگرافی بازیگران علیرضا شیخ الاسلامیبیوگرافی علیرضا شیخ الاسلامی بازیگر نقش مرتضی در فیلم پشت پرده مه

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *