بیوگرافی علیرضا قنبری کیک بوکسینگ و همسرش +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی علیرضا قنبری بوکسور کیک بوکسینگ و همسرش +عکس و اینستاگرام

علیرضا قنبری, (alireza ghanbari) زاده روستای فامنین استان همدان, بوکسور ، رزمی کار و فایتر ، ورزشکار کیک بوکسینگ اهل ایران است که تاکنون در طول فعالیت های ورزشی حرفه ای خود افتخارات متعددی را برای کشورمان به دست آورده است. او دارنده عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات معتبر لوکا فایت در استانبول ترکیه می باشد.

قنبری بوکسور و رزمی کار کشورمان ورزش بوکس را از جوانی آغاز کرده و تحت آموزش های اساتید بوکس و کیک بوکسینگ ایران، حالا بطور حرفه ای در مسابقات جهانی بوکس شرکت می کند.

بیوگرافی علیرضا قنبری بوکسور کیک بوکسینگ و همسرش +فیلم مبارزه و عکس و پیج اینستاگرام او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آقای قنبری از بوکسورهای حرفه ای کشورمان بوده که خیلی زود توانست جایگاه ویژه ای را در بوکس کشورمان به دست آورد او در سالهای گذشته موفقیت های چشمگیری را داشته است و به توسل به اهل بیت همیشه در مسابقاتش پیروز شده است او با سن کمی که دارد توانسته جایگاه مهمی را در بوکس و کیک بوکسینگ کشور به دست آورد . اما زمانی نامش بر سر زبان ها افتاد که در مسابقات قهرمانی ترکیه در 9 دی 1400 هنگام ورود به رینگ مسابقات مداحی از مهدی رسولی به مناسبت ایام فاطمیه را انتخاب کرد و رمانی وارد رینگ شد این مداحی طنین انداز شد و بسیاری از رسانه ها خارجی را شگفت زده نمود . این اقدام او با تحسین کاربران شبکه های اجتماعی رو به شد و به پیج اینستاگرام او رفته و از وی تشکر کردند و برای او آرزوی موفقیت نمودند.

بیوگرافی علیرضا قنبری کیک بوکسینگ و همسرش +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی علیرضا قنبری بوکسور

علیرضا قنبری بوکسور توانمند ملی پوش تیم ملی بوکس کشورمان بوده که در سالهای اخیر گام های مهمی را در بوکس برداشته است و حالا به یکی از چهره ای شاخص بوکس کشورمان تبدیل شده است.

او متولد دهه ۷۰ در روستای زرق از توابع شهرستان فامنین واقع در استان همدان می باشد

این بوکسور جوان تا به حال افتخارات فراوانی را در رقابت های داخلی و خارجی به دست آورده است و چندی پیش نیز با حضور در مسابقات بوکس ترکیه مسابقات خیره کننده را به نمایش گذاشته است

بیوگرافی علیرضا قنبری کیک بوکسینگ و همسرش +عکس و اینستاگرام

قنبری در یکی از مسابقات توانست حریف سرشناسی را تنها با یک ضربه ناک اوت کرده و نام خود را در این مسابقات روی زبانها بیندازد.

مداحی ، موسیقی ورود به رینگ

علیرضا قنبری بوکسور جوان کشورمان از عاشقان اهل بیت  میباشد و همیشه در مراسم مذهبی حضور فعال داشته است او در مسابقات قهرمانی ترکیه نه تنها با نتایج خیره کننده مورد توجه قرار گرفت هنگام ورود به رینگ مسابقه مداحی ایام فاطمیه پخش شد که مورد تعجب بسیاری از حاضران در سالن واقع شد.

بیوگرافی علیرضا قنبری کیک بوکسینگ و همسرش +عکس و اینستاگرام

این بوکسور جوان کشورمان هنگام ورود به زمین به جای پخش آهنگ نوحه ای از اهل بیت را پخش کرد

و با این کار نظر تماشاچیان را به خود جلب نمود

برخی از کاربران مجازی این اقدام علیرضا قنبری را به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و نشان دادن ارادت این بوکسور ایرانی به بانو فاطمه زهرا سلام الله علیها می دانند

بیوگرافی علیرضا قنبری کیک بوکسینگ و همسرش +عکس و اینستاگرام

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

11 نظر

  1. بانوی بی نشان

    حضرت زهرا(سلام ا…علیها)یار و یاورت باشه پهلوون🌹🌹🌹

  2. علی احمدی

    به حق خانوم فاطم زهرا عاقبت به خیرشی

  3. بانوی دوعالم

    ماشاءالله پهلوان، موفق و عاقبت بخیر باشی

  4. پهلوون دوست دارم. به حق حضرت زهرا عاقبت بخیر شوی.

  5. حضرتزهرا سلام الله نگهدارت که پرچم مظلومیت زهرا بالابردی قهرمان

  6. ماشالله به شیر ایرانی ، باعث افتخارمون بودی با این حرکت زیبات بیشتر بهت افتخار میکنیم، موفق باشی برادر

  7. ان شالله همانطور که نام مادرمان حضرت زهرا را جهانی کردی در دنیا و آخرت سربلند و با افتخار زندگی کنی

  8. ماشالله پهلوون.. اجرت با بانوی2عالم🙏🏻

  9. خدا حفظ شون کنه خدا عاقبت شو بخیر کنه

  10. مرحبا به غیرتت

  11. محمد کریمی

    مطمئن باشید اهل بیت زیر دین کسی نمیمونن. یاریشون کنی و از غربت در بیاری اسم و رسمشونو، حتما کمکت میکنن در تمام عرصه های زندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *