بیوگرافی علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس سبزوار کیست +حواشی

بیوگرافی علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس و فرزندانش کجا هستند +حواشی

 علی اصغر عنابستانی و الان کجاست

علی‌اصغر عنابستانی متولد ۱۳۵۰ در سبزوار بوده و 52 سال سن دارد او در حال حاضر نماینده مجلس میباشد و قبلا استاندار چهارمحال و بختیاری در سال  ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲ بوده است وی دارای فوق لیسانس حقوق عمومی میباشد.

مهمترین حاشیه علی‌اصغر عنابستانی مربوط به ۳ بهمن ۱۳۹۹ میباشد که خودروی حامل او قصد داشت از خط ویژه اتوبوس عبور کند که با ممانعت یمی سرباز راهنمایی و رانندگی مواجه میشود و این نماینده مجلس به صورت سرباز سیلی میزند و بعد از شبکه پلیس راهور این نماینده مجلس به سه ماه زندان محکوم شد.

بیوگرافی علی اصغر عنابستانی

علی اصغر عنابستانی متولد ۱۳۵۰ در سبزوار می باشد و سابقه زیادی در زمینه اجرایی و مدیریتی دارد

بیوگرافی علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس سبزوار +اینستاگرام

از مهمترین فعالیت ها و سوابق اجرای او میتوان به فرمانداری شهرستان سبزوار در سالهای ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ اشاره کرد

همچنین استاندار چهارمحال و بختیاری در دولت دهم نیز بوده است

در سال ۱۳۸۴ مسئول ستاد انتخاباتی محمود احمدی نژاد بود و برای ریاست جمهوری احمدی‌نژاد تلاش زیادی کرد

او از فرمانداری استعفا داد تا به عنوان مسئول ستاد مردمی احمدی نژاد در خراسان رضوی فعالیت کند.

بعد از این که احمدی نژاد توانست به مقام ریاست جمهوری دست پیدا کرد او را به عنوان معاون امور اجتماعی و دستیار ارشد خود انتخاب کرد

همچنین ببینید: بیوگرافی سارا فلاحی نماینده مجلس ایلام +اینستاگرام

سیلی زدن به سرباز راهور

از حواشی که پیرامون فعالیت‌های او به وجود آمد سوم بهمن 1399 بود که به یک سرباز در در محله دروازه دولت تهران سیلی زد و واکنش های زیادی را به وجود آورد و مورد حملات شدید رسانه‌ها و کاربران اجتماعی قرار گرفت

بیوگرافی علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس سبزوار +اینستاگرام

ماجرا از این قرار بود که آقای علی اصغر عنابستانی بدون داشتن برگه مجوز وارد خط ویژه اتوبوس شده و سرباز وظیفه راهنمایی و رانندگی جلوی او را گرفته است و اجازه عبور از محل را به او نداد و این کار سرباز باعث شد که این نماینده مجلس از گرانی شده و به او سیلی بزند.

پس از این اتفاق پلیس راهور شکایت خود را از ایشان به دادسرا ارائه داد. عنابستانی نیز پس از اعلام وصول شکایت پلیس، شکایتی را علیه این سرباز ثبت کرد. دادگاه در رأی بدوی به اتهام ضربه (سیلی) به سرباز ناجا وی را به سه ماه و یک روز حبس محکوم کرده‌است.

پیج اینستاگرام anabestani.ir

سوابق و مسئولیت‌های اجرایی علی اصغر عنابستانی

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار شهرستان سبزوار۱۳۸۵
وکیل دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری خراسان
معاون دستیار ارشد رئیس‌جمهور ۱۳۸۸
استاندار چهارمحال و بختیاری ۱۳۸۹
مشاورعالی شهردار مشهد۱۳۹۲
جانشین شهردار مشهد در کلیه امور مربوط به مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام ۲۰۱۷
صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه گام سوم

بیوگرافی علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس سبزوار +اینستاگرام

طرح محروم شدن افراد بی حجاب از گرفتن خدمات اجتماعی

عنابستانی در آذر ۱۴۰۱ با تأکید بر اینکه «حجاب قانون است» اعلام کرد «دستگاه‌های خدماتی برای عدم‌خدمات به افراد بی‌حجاب، نیازی به تصویب قانون و ابلاغ ندارند و بی‌حجاب باید از گرفتن خدمات اجتماعی محروم شود. اگر جلوی خدمات اجتماعی به افراد بی‌حجاب گرفته شود، حتماً در رعایت حجاب توسط آن افراد، تأثیرگذار است». او پیشنهاد دهندهٔ اصلی طرح صیانت است.

 طرح صیانت و اینترنت ملی

شرق: علی‌اصغر عنابستانی، عضو کمیسیون اجتماعی نیز درانتقاد از ادامه فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی خارجی پس از فروکش‌کردن اعتراض‌ها در کشور گفت: «به‌عنوان کسی که در جریان طرح حمایت از کاربران فضای مجازی در کمیسیون مشترک مجلس نقش داشتم و دغدغه‌مند بودم و هستم، تأکید می‌کنم با فیلترینگ به‌شدت مخالفم». او ادامه داد: «البته فیلترینگ فعلی را مجلس انجام نداده و نهاد دیگری دست به فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی خارجی زده و خودش هم باید آن را لغو کند؛ اما تأکید دارم که فیلترینگ راهکار درست و اساسی نیست و باید فضای مجازی را مدیریت کنیم».

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *