بیوگرافی علی خسروی داور فوتبال و همسر و فرزندان +عکس و فیلم مصاحبه

بیوگرافی علی خسروی داور فوتبال و همسر و فرزندانش +عکس و مصاحبه و سوابق زندگی او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی علی خسروی داور فوتبال و همسر و فرزندان +عکس و فیلم مصاحبه

 

بیوگرافی علی خسروی

علی خسروی متولد 1340 در تهران می‌باشد  او دارای یک فرزند پسر میباشد.

بیوگرافی علی خسروی داور فوتبال و همسر و فرزندانش +عکس و مصاحبه

در  سال ۱۳۶۹ زمانی که ۲۰ سال سن داشت وارد دنیای داوری فوتبال شد

علی خسروی از داوران پیشکسوت فوتبال ایران بوده سال‌های زیادی در فوتبال ایران فعالیت داشته بود بیش از ۳۲ سال در عرصه داوری فوتبال فعالیت می‌کرد اما به صورت ناگهانی از دنیای فوتبال کنار رفت در حال حاضر دبیر انجمن فوتبال کارگران کشور می‌باشد.

سوابق

علی خسروی اولین تجربه خود را در مسابقات لیگ آزادگان به دست آورد و کم کم موفق شد در لیگ برتر کشورمان قضاوت کند.

از مهم‌ترین قضاوتهای او می‌تواند در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال ۱۹۹۹ اشاره کرد

بیوگرافی علی خسروی داور فوتبال +عکس جوانی و جدید و قدیمی

مسابقاتی که در کشور نیجریه برگزار می شد

همچنین مسابقات جام ملت‌های آسیا که در سال ۲۰۰۰ در لبنان برگزار می شود را قضاوت کرد و فینال جام در جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۱۳ زده است المپیک آتن در سال ۲۰۰۴ فینال باشگاههای آسیا در سال ۲۰۰۴ از مهمترین سوابق او می باشد.

بیوگرافی علی خسروی داور فوتبال +عکس جوانی و جدید و قدیمی

ابتلا به کرونا

علی خسروی در فروردین ۱۴۰۰ به بیماری کرونا مبتلا شد مدتی در بیمارستان بستری بود و وضعیت حال او به قدری وخیم شد که به آی سیو بیمارستان شهریار منتقل شد اما در نهایت بهبود یافت و به شرایط نرمال رسید.

درگذشت و فوت علی خسروی داور فوتبال +عکس جدید

شیرین ترین و تلخ ترین خاطرات

من خاطرات شیرین زیادی داشتم که مهم ترین آن ها حضور در مسابقات المپیک و جوانان جهان است. من همیشه شیرینی داوری برایم جالب بوده و داوری را با چالش آن دوست داشتم.

من خاطرات تلخ به آن صورت ندارم،فقط کم لطفی بعضی از دوستان که روزی دوست داشتند با من عکس بگیرند،این را مجبورم که بگویم و تا به حال در جایی هم نگفتم،همیشه افرادی که من به آن ها خیلی کمک کردم،در زمانی که احتیاج به کمک داشتم،پشتم را خالی کردند و به هیچ وجه از آن ها انتظاری ندارم و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

بیوگرافی علی خسروی داور فوتبال +عکس جدید

علی خسروی که پس از خداحافظی از قضاوت در فوتبال در زمینه‌های دیگر فعالیت ادامه داده بوده وحواشی بسیاری را به دنبال داشت

او با حضور در برنامه تلویزیونی با مجری گری نجمه جودکی از سوالاتی که از او پرسیده شده بود اعتراض و ابراز ناراحتی کرد

بیوگرافی علی خسروی داور فوتبال +عکس جوانی و جدید و قدیمی

درگیری مجازی علی خسروی با نجمه‌ جودکی

نجمه‌جودکی مجری برنامه‌مردم گرام در شبی که‌میزبان علی خسروی داور سابق فوتبال بود گفتگوی جنجالی با این داور پیشکسوت داشت که‌ماجرای آن هنوز هم ادامه‌دارد .آقای علی خسروی محترم داور اسبق فوتبال وقتی از خود ردپایی به‌جا بگذاریم ان هم جلوی چشم مردم باید مسئولیتش را بپذیریم… نمیدانم این کامنت مغرضانه‌شما از کجا نشات میگیرد..؟!! حتما از گفتگوی حرفه‌ای من با شما… کمی صبورتر باشید… من نقد شما را میپذیرم در این کامنت حتی اگر مغرضانه‌باشد.. اما ایا شما هم نقدپذیر هستید…..؟!!! راستی پیش درآمد من برای گفتگوهایم تنها قدر دانی برای حضور مردم و هوادارانم است.. درست میگویید تاک تیک ..اما تاک تیک من با هوادارانم کاملا دلی است.. با احترام… نجمه‌جودکی…

علی خسروی بعد از برنامه‌این پست را در اینستاگرامشان منتشر کرده‌بودند. چه‌سوالهای عجیبی بود متوجه‌شدم دیگه‌حق ندارم در مورد علائقم نظر بدم یا نقد کنم موارد فرهنگی هنری اجتماعی سیاسی ادبی کلا فقط باید دید و سکوت کرد و نظر نداد چون ممکنه‌به‌همه‌بر بخوره‌در این برنامه‌از همه‌کره‌زمین پوزش معذرت خواستم که‌چون شغلم موارد بالاست و گاهی نظر میدم واقعاخوب شد فهمیدم ها مثلا دیگه‌استادکیانیان یا محراب قاسم خانی عزیز یا محسن جان تنابنده‌هم در مورد ورزش و موارد شهری نظر ندند چون استاد جودکی ناراحت میشوند ( البته‌همه‌اینا نوعی طنز بود صد البته‌ایشون مجری توانمندی هستند )

بیوگرافی علی خسروی داور فوتبال +عکس جدید

در پی اعتراض و فنی تیم پرسپولیس و استقلال نسبت به قضاوت های فوتبالی و بسیاری از موضوعات دیگر همواره با لحن شوخ و جالبی که دارد جواب انتقاد ها و تهمت های وارده را می دهد

ليگ برتر سال 84دو هفته اي بود كه آغاز شده بود . در اين ميان كساني كه علاوه بر نتايج بازي ها نيم نگاهي هم به داوري مسابقات داشتند در اين چند هفته هيچ نامي از (( علي خسروي )) به عنوان داور اين مسابقات نديدند. اين موضوع براي همه تعجب انگيز بود.كم كم اين سئوال در بين همه پخش شد: خسروي چرا داوري نمي كند؟ تا اينكه در يكي از برنامه هاي نود عادل فردوسي پور ارتباط مستقيمي با ريئس كميته داورا ن برقرار كرد تا از او بپرسد چرا داوران در هفته هاي آغازين ليگ كارت هاي قرمز خود را بيش از حد معمول از جيب خارج مي كنند . در چند هفته آغازين ليگ آمار اخراجي ها بسيار بالا بود و بازيكنان از داوران گله مند بودند كه در اخراج كردن بازيكنان بسيار دست و دلباز شده اند. رضا غياثي در ان موقع براي انجام مناسك حج به عربستان سفر كرده بود .

او بعد از اينكه به سئوالات فردوسي پور جواب داد در جواب مجري كه در مورد عدم قضاوت خسروي پرسيده بود ، از اختلاف جدي بين كميته داوران و خسروي سخن راند و گفتند تا اين اختلافات رفع نشود اقاي خسروي حق قضاوت در ليگ برتر را ندارند. بهانه اي كه به مذاق علي خسروي خوش نيامد و ايشان در تماس با برنامه نود از رئيس خود گله كردند و عدم امادگي جسماني را بهانه آوردند. مساله اي كه غياثي پس از بازگشت به ايران حرفهاي قبلي خود را ناديده گرفت و عنوان كردند( هيچ اتهامي متوجه خسروي نيست. آقاي خسروي به دليل عمل جراحي و عدم امادگي جسماني در رقابت هاي ليگ حضور ندارد. ايشان حتي سعي كردند از خسروي دلجويي كنند. انجا گفتند: ايشان داور ايده آل و قابل اعتمادي است و پس از رسيدن به امادگي جسماني به قضاوت خواهند پرداخت.) اما كارشناسان روزهايي را به ياد مي آورند كه علي خسروي با اضافه وزني بسيار زيادو و عدم امادگي در ليگ قبلي به قضاوت مي پرداخت . آنها از خود مي پرسيدند پس را خسروي آن موقع قضاوت مي كرد ؟ ظاهراْ مشكل را بايد در جاي ديگر جستجو كرد. اين موضوع داشت كم كم فراموش مي شد و علاقه مندان به فوتبال داشتند كم كم ليگ بدون خسروي را تجربه مي كردند كه يكبار ديگر نام علي خسروي بر سر زبانها افتاد. اوايل مهرماه كلاس توجيهي اسفنديار بهارمست موسوم به (( كلاس هاي داوري فو تو رو )) براي 45 داور فعال كشور در تهران برگزار شد . در بين اسامي دعوت شدگان به آن كلاس نامي از علي خسروي به چشم نمي خورد. خسروي با ذكر اين نكته كه بسيار دوست داشتم در اين كلاس شركت كنم اما متاسفانه دعوتنامه اي از كميته داوران مبني بر حضور در كلاس به دستم نرسيده ، به انتقاد از كميته داوران پرداخت و اضافه كرد دستهايي در كار است تا او را از صحنه داوري حذف كنند.

بیوگرافی علی خسروی داور فوتبال +عکس جدید بیوگرافی علی خسروی داور فوتبال +عکس جوانی و جدید و قدیمی بیوگرافی علی خسروی داور فوتبال و همسر و فرزندانش +عکس و مصاحبه

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا