بیوگرافی علی لهراسبی خواننده و همسرش + خانواده علي لهراسبي

بیوگرافی علی لهراسبی خواننده پاپ و همسرش + خانواده

بیوگرافی علی لهراسبی خواننده پاپ

علی لهراسبی یکی از خوانندگان موسیقی پاپ است که در تاریخ ۲۰ فروردین سال ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمده است. ساز مورد علاقه علی لهراسبی پیانو است و نوع صوت او تنور است و با مصطفی مومنی همکاری های زیادی هم داشته است. در مورد میزان تحصیلات علی لهراسبی باید بدانید که او دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی الکترونیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج است.

بیوگرافی علی لهراسبی خواننده پاپ و همسرش + خانواده

علی لهراسبی کیست و اهل کجاست

علی لهراسبی خواننده پاپ ایرانی بوده که در ۲۲ فروردین ۱۳۴۹ به دنیا آمده است

او در رشته مهندسی الکترونیک تحصیل کرده و مدرک لیسانس خود را از دانشگاه آزاد دریافت نموده است.

بیوگرافی علی لهراسبی خواننده و همسرش + خانواده علي لهراسبي

از کودکی تا خوانندگی

علی لهراسبی زمانی که نوجوان بود به دلیل علاقه بسیار زیادش به موسیقی به سراغ پیانو رفت و آن را زیر نظر مهرداد تاجیک کریمی تعلیم دید سپس در زمینه تولید آهنگ های کودکانه به فعالیتش ادامه داد

زمانی که به دانشگاه رفت در یک گروه موسیقی به نام گروه کرال دانشجویی عضو شد.

در سال ۱۳۷۹ برای همکاری با صدا و سیما برخی از آثار و رزومه خود را در اختیار این سازمان گذاشت و سپس با موافقت صدا و سیما همکاری آنها آغاز شد.

بیوگرافی علی لهراسبی خواننده و همسرش + خانواده علي لهراسبي

شهرت علی لهراسبی با تیتراژهای سریال

تیتراژ کلبه سفید اولین فعالیت هنری او در تلویزیون به شمار می‌آمد

سریالی که توسط مهرداد رایانی کارگردانی شد و در سال ۱۳۷۹ بر روی آنتن رفت.

علی لهراسبی برای این که بتواند علم موسیقی خود را بهبود بخشد دو سال به یادگیری سلفژ و تئوری موسیقی زیر نظر محمد رضا صادقی و بهنام صفوی آمد و موفق شد مفاهیم موسیقی را به صورت حرفه ای یاد بگیرد

بیوگرافی علی لهراسبی خواننده و همسرش + خانواده علي لهراسبي

در سال ۱۳۸۱ تیتراژ سریال دریایی ها را خواند سریال موفقی که توسط سیروس مقدم کارگردانی شده بود و در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از شبکه پنج سیما پخش شد.

آولین البوم علی لهراسبی

بعد از استقبال مردم از سریال دریایی ها آقای علی لهراسبی تصمیم گرفت سه سال بعد آلبومی را با نام این سریال روانه بازار کند آلبوم دریایی ها اولین آلبوم رسمی او به شمار می آمد که به همکاری محمدرضا چراغعلی ساخته شد

بیوگرافی علی لهراسبی خواننده و همسرش + خانواده علي لهراسبي

علی لهراسبی که با تیتراژهای تلویزیونی معروف شده بود بسیاری از کارگردان‌های تلویزیون با او همکاری کردند

سریال بیراهه در سال ۱۳۸۵  تیتراژ آن را بر عهده داشت

ایشان در سال ۱۳۸۵ آلبوم مثلث را روانه بازار کرد و سپس با چند کنسرت در شهرهای مختلف کشورمان موفق شد وضعیت مالی خود را بهبود ببخشد

کار موفق تیتراژ سریالهای فاصله ها و دلنوازان

شهرت آقای علی لهراسبی برای خواندن تیتراژ سریال فاصله ها و دلنوازان بود این دو سریال تلویزیونی از پربیننده‌ترین کارهای شبکه سوم سیما بود که تیتراژ بسیار جذاب و جالبی داشت

بیوگرافی علی لهراسبی خواننده و همسرش + خانواده علي لهراسبي

ممنوع الکاری به دلیل همکاری با شادمهر عقیلی

در سال ۱۳۸۸ با شادمهر عقیلی همکاری داشت و با ساخت آلبوم تصمیم گام مهمی را در عرصه موسیقی برداشت

این آلبوم حواشی زیادی برایش به وجود آورد و باعث شد که مدت پنج سال ممنوع الکار شود و همه کنسرت هایش لغو شود.

بیوگرافی علی لهراسبی خواننده و همسرش + خانواده علي لهراسبي

وی در ۱۸ اسفند ۹۲ آلبومی را منتشر کرد که چند روز مانده به انتشار، از «سرمه‌ای» به «روبات» تغییر نام داد.که قطعه «سفر» جزء شناخته شده ترین آهنگ این آلبوم لقب گرفت.قطعه «سفر» با آهنگ سازی شادمهر و تنظیم محمد ناهیدی از این آلبوم پخش شد.او همچنین خواننده سریال های خداحافظ بچه،شیدایی،همه چیز آنجاست،آرام می‌گیریم،مرز خوشبختی،عبور شیشه ای،سه پنج دو و پیله‌های پرواز نیز است‌.

بیوگرافی علی لهراسبی خواننده و همسرش + خانواده علي لهراسبي

همسر علی لهراسبی

درباره همسر و خانواده این خواننده اطلاعاتی در رسانه ها وجود ندارد.

گفتگوی خواندنی

آقای لهراسبی انگار شما به نوعی رکوردار تولید و انتشار آهنگ در وصف امام زمان (عج) هستید، دقیقا بفرمایید چند تا اثر در این زمینه خوانده‌اید؟

درباره تعداد بالای آثاری که در وصف امام زمان (عج) خوانده‌ام باید گفت، من تمام تلاش خود را کرده‌ام که در تمامی آلبوم‌هایی که روانه بازار موسیقی می‌کنم یک قطعه آهنگ ویژه حضرت مهدی (عج) را در آلبوم جای دهم و تا به امروز توانسته‌ام پنچ قطعه آهنگ را تقدیم به ساحت مقدس حضرت ولیعصر(عج) منتشر کنم.
علت اصلی این تعداد تولید اثر در وصف امام زمان (عج) بیشتر به علت سفارس کار به شماست؟

اصلا این مسئله درست نیست، زیرا انتشار این قطعات در آلبوم‌های مختلف کاملا یک موضوع شخصی است وبه نوعی برای بنده نذر حساب می‌شود، زیرا به خاطر ارادت قلبی که به حضرت مهدی (عج)دارم همیشه در آلبوم‌هایم یک اثر تقدیمی برای ایشان کنار میگذارم تا هم برکتی به آثارم ببخشند و هم اینکه خودم به لحاظ روحی و روانی آرامش بگیرم.

یعنی میفرمایید کاملا در راستای اعتقادات شخصی خودتان این تعداد آثار را تولید کرده‌اید؟

بله قطعا من هم مثل همه مردمانی که به لحاظ قلبی معتقد به ظهور منجی هستند سعی میکنم در راستای اعتقاداتم در زندگی حرکت کنم و در حوزه موسیقی نیز ترجیح می‌دهم در زمینه باور‌ها و اعتقاداتم آثاری تولید کنم.

اجازه دارم یک سوال را بدون رودربایستی مطرح کنم؟

بله بفرمایید

این مباحثی که درباه اعتقادات شخصی خودتان میفرمایید کاملا صحیح و قابل احترام است، اما موضوعی که برخی‌ها در خصوص تولید آثار مذهبی و مناسبتی مبنی بر سفارشی انجام دادن کار توسط خواننده‌ها می‌گویند، این شائبه را برای بعضی‌ها بوجود می‌آورد که خواننده‌ها این آثار را به دلیل سفارشی بودن آن انجام می‌دهند، نظرتان در این خصوص چیست؟

بیوگرافی علی لهراسبی خواننده پاپ و همسرش + خانواده

ببینید اینکه در حوزه موسیقی برخی مواقع اسپانسر‌ها و تهیه کننده‌هایی پیدا می‌شوند که بنا به اهداف و سلایق خود سفارش تولید اثر را به خواننده‌ها می‌دهند امری واضح و مشخص است، اما در خصوص سفارشی بودن تولید آثار مذهبی و ملی یک نکته را می‎توانم با جرات بیان کنم و آن اینکه تا زمانی که هنرمند یک اثر را با تمام عشق و وجودش نخواند حتی اگر با هزینه گزاف از بهترین عوامل تولید اعم از ترانه سرا، آهنگساز و … بهره ببرد، اما خروجی کار، چنگی به دل نمی‌زند و نمونه‌هایی در حوزه موسیقی داریم که حتی مخاطبان هم اینچنین آثار نسپندیدند.

علی لهراسبی و شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی و علی لهراسبی با هم همکاری های فراوانی داشته اند. لهراسبی آلبوم« تصمیم» را با همکاری شادمهر عقیلی ساخت و به بازار عرضه کرد. از بهترین کارهای علی لهراسبی در بین آلبومهای منتشر شده اش می توان به قطعه« چشمامو می بندم» و« رؤیا» اشاره کرد. علی لهراسبی بعد از انتشار آلبوم تصمیم با حواشی زیادی رو به رو شد؛ به این شرح که او به مدت ۵ سال ممنوع الکار شد و همچنین به خاطر این اتفاق، کنسرت ها و اجراهای زنده ی بسیاری از او لغو شد. آلبوم« سرمه ای» علی لهراسبی، چند روز پیش از انتشارش به« روبات» تغيير کرد و سرانجام در ۱۸ اسفند سال ۱۳۹۲ منتشر شد. آهنگ« سفر» در این آلبوم به عنوان مشهورترین آهنگ این آلبوم معرفی شد. آهنگ سازی قطعه« سفر» برعهده ی شادمهر عقیلی بود و محمد ناهیدی، تنظیم این آلبوم را انجام داد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *