بیوگرافی فاطمه نوروزی کاریزی بانوی ۱۲۴ ساله تربت جامی کیست +عکس

بیوگرافی فاطمه نوروزی کاریزی بانوی ۱۲۴ ساله تربت جامی کیست +عکس

فاطمه نوروزی پیرترین فرد جهان کیست

بیوگرافی فاطمه نوروزی کاریزی بانوی 124 ساله تربت جامی را در این بخش از مجله شبونه ارائه میدهیم بانویی که متولد 1278 در شهر تربت جام میباشد و حالا به ننه فاطمه شهرت دارد و مسن ترین انسان روی کره زمین است.

بیوگرافی فاطمه نوروزی

فاطمه نوروزی شهروند خراسانی با 124 سال سن به عنوان پیرترین انسان روی کره زمین نامش را در کتاب گینس به ثبت رساند.

بیوگرافی فاطمه نوروزی کاریزی بانوی ۱۲۴ ساله تربت جامی کیست +عکس

پیش از او کیم تاناکا اهل ژاپن با ۱۱۸ سال سن به عنوان پیرترین فرد جهان شناخته می‌شد اما فاطمه نوروزی با ۱۲۲ سال رکورد او را زد و نام خود را در کتاب گینس به ثبت رساند.

نوروزی متولد  یک مهرماه ۱۲۷۸ در شهرستان تربت جام بوده و 122 سال سن دارد قبل از او در میان ایرانیان یک پیرمرد سنندجی با ۱۱۹ سال سن به عنوان پیرترین ایرانی رسانه‌ها مطرح شده بود اما خانم نوروزی حالا نامش در رسانه های جهان تبدیل شده است و به شهرت جهانی دست یافت.

خانم نوروزی راز سلامتی خود را پیاده روی و خوردن غذاهای ارگانیک اعلام کرده است و می گوید میوه هایی که مصرف میکند همه متعلق به باغ‌های خود بوده و در آن کود شیمیایی استفاده نمی کنند همچنین استفاده از سبزیجات و میوه جات و استفاده کمتر از گوشت قرمز از رازهای سلامتی به شمار می آید.

بیوگرافی فاطمه نوروزی پیرترین فرد جهان و همسر و فرزندانش +عکس

هیچ نامحرمی موی من را ندیده است

فاطمه نوروزی می‌گوید هنوز هیچ نامحرمی نتوانسته موی من را ببیند و من در تمام طول عمرم بسیار محجبه بودم و همه نماز و روزهایم را گرفتم و همچنان ادامه می‌دهم او با اینکه دارای کهولت سن است اما هیچ گونه مشکل شنوایی ندارد می‌گوید برای نماز خواندن فقط کمی مشکل دارند که به کمک نوادگانم نمازم را اقامه می‌کنم.

بیوگرافی فاطمه نوروزی کاریزی بانوی ۱۲۴ ساله تربت جامی کیست +عکس

همسر و فرزندان

فاطمه نوروزی یا ننه فاطمه زمانی که ۲۵ سال سن داشت ازدواج کرد و حاصل ازدواجش دو فرزند دختر بود همسر او در سال ۱۳۲۹ فوت می‌کند و او بعد از چند سال با یک مرد دیگری ازدواج می‌کند که صاحب یک فرزند پسر می‌شود و همسر دومش نیز فوت می‌کند دو فرزند اول او در سن ۷۰ سالگی فوت کردند و او در حال حاضر با پسرش که حاصل ازدواج دوم او بوده و عبدالواحد هراتی نام دارد زندگی می‌کند پسر ۶۹ سال سن دارد و تنها منبع درآمد آنها مستمری تامین اجتماعی و درآمد کارگری است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *