بیوگرافی فراز مدیری بازیگر نقش محمد در سریال لحظه گرگ و میش

بیوگرافی فراز مدیری بازیگر نقش محمد در سریال لحظه گرگ و میش و سن و محل تولد و آثار فیلم و سریال و آدرس اینستاگرام و عکس های شخصی و هنری و خانوادگی و نسبت با مهران مدیری را در مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی فراز مدیری

بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون و تئاتر است که سابق بر این در تئاتر حضور داشته و بازیگر تئاتر محسوب می شود.
اما در جدیدترین فعالیت خود در سریال «لحظه گرگ و میش» نقش آفرینی می کند که در نقش جوانی محمد پسر یاسمن و سروش مطلق ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی بازیگر نقش محمد در سریال لحظه گرگ و میش

این هنرمند جوان قبل از ورود به قاب تلویزیون در سینما و در چند فیلم سینمایی بازی کرده که نشان داده است از بازیگران با استعداد و آینده دار عرصه هنر می باشد.

بیوگرافی فراز مدیری

عکس های فراز مدیری

بیوگرافی فراز مدیری قبلا در فیلم های سینمایی ماهی و گربه، نزدیک‌ تر و هجوم نقش آفرینی کرده که درخشش خاصی در فیلم سینمایی هجوم و ماهی و گربه داشته است.

همچنین بخوانید : بیوگرافی زهره ساداتی و بازیگر نقش حنانه و یوسف

درباره نام فامیل و خانوادگی وی باید گفت که صرفا تشابه فامیلی بوده و هیچ نسبتی با مهران مدیری ندارد .
البته درباره زندگی شخصی و خصوصی و بیوگرافی کامل این بازیگر توانمند و با استعداد خبری منتشر نشده و اینستاگرامش را خصوصی و پرایوت کرده و گویا دوست ندارد و علاقه ای به انتشار بیوگرافی کامل ندارد.

بیوگرافی فراز مدیری

همسر و ازدواج

درباره زندگی شخصی و خانوادگی وی اطلاعاتی در دست نیست

بیوگرافی فراز مدیری
بیوگرافی فراز مدیری ،اگر در این باره اطلاعاتی دارید و یا اکر ما توانستیم با این هنرمند ارتباط بگیریم حتما این بیوگرافی را کامل میکنیم.
سایت مجله شبونه همیشه سعی داشته تا بیوگرافی و زندگینامه هنرمندان جوان را از خود شخص این بازیگران دریافت کند تا کاملترین بیوگرافی و اطلاعات را برای کاربران داشته باشد.

اینستاگرام فراز مدیری

پبج وی خصوصی است و از دسترس عموم خارج است.

از جهاتی سریال لحظه گرگ و میش در حد استانداردهای تلویزیون ایران است و با بهره‌گیری از عوامل و بازیگران حرفه‌ای به لحاظ اجرا و شکل و شمایل دیداری و شنیداری مجموعه تلویزیونی نسبتا قابل قبول از آب در آمده است.

بیوگرافی فراز مدیری بازیگر نقش محمد در سریال لحظه گرگ و میش

حضور بازیگران حرفه‌ای چون فاطمه گودرزی، شهره سلطانی، فرید سجادی حسینی، علیرضا کمالی، المیرا دهقانی، حسام محمودی فرید، پانیذ برزعلی، ناصر سجادی حسینی، نیما نادری، پاشا رستمی، رها خدایاری، وحید آقاپور، احسان امانی، سیامک احصایی و … باعث شده است روند فراز و فرودهای داستانی و علی الخصوص صحنه‌های احساسی آن باور پذیر باشد یا حداقل توی ذوق مخاطب نزند.

بیوگرافی فراز مدیری بازیگر نقش محمد در سریال لحظه گرگ و میش

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی فراز مدیری بازی در فیلم ماهی و گربه بوده است. فراز مدیری سال 1392 فیلم ماهی و گربه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با شهرام مکری همکاری داشته است. فراز مدیری توانست با بازی در فیلم ماهی و گربه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر بابک کریمی، سعید ابراهیمی‌فر، سیاوش چراغی‌پور و محمد برهمنی بر تجارب او افزود.

بیوگرافی فراز مدیری بازیگر نقش محمد در سریال لحظه گرگ و میش

فراز مدیری علاوه‌بر فیلم ماهی و گربه، سال 1393 در فیلم نزدیک‌تر نیز بازی کرده است. فراز مدیری این‌بار با مصطفی احمدی یعنی کارگردان فیلم نزدیک‌تر و هنرمندانی چون پارسا پیروزفر، پگاه آهنگرانی، نازنین فراهانی و محمد بحرانی همکاری داشت.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا