بیوگرافی فرداد فرحزاد مجری و همسرش و پدر و مادرش کیست +عکس

فرداد فرحزاد متولد 12 فروردین 1365 در بندر انزلی ، خبرنگار و مجری تلویزیون ایران اینترنشنال و مجری سابق شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی است. فارغ التحصیل لیسانس مهندسی نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه دبی می باشد ، حالا در لندن زندگی می کند و 10 سال خبرنگار بی بی سی فارسی بود.

شایعه شده بود که حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد پدر فرداد فرحزاد است که هیچ نسبت فامیلی بین آنها وجود ندارد و صرفا تشابه نام خانوادگی انهاست حاج آقا فرحزاد متولد سمنان است و فرداد فرحزاد متولد انزلی و به نظر میرسد این مطالب شایعه و کذب است و به نظر نمیرسد هیچکدام با توجه به اینکه این موضوع بدون هیچ سندی تنها در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود واکنشی نشان دهند.

بیوگرافی فرداد فرحزاد و همسرش + زندگینامه بیوگرافی فرداد فرحزاد مجری و همسرش و سوابق او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی فرداد فرحزاد مجری

فرداد فرحزاد مجری مشهور ایرانی نیز می‌باشد او متولد 12 فروردین 1365 در بندرانزلی میباشد. او در سن ۱۷ سالگی در ایران زندگی کرده و تحصیلات وی در دوره ابتدایی را در بندر انزلی خوانده.

وی برای نخستین بار فعالیتش را در زمینه روزنامه‌نگاری و تهیه نشریه به نام «طرح نو» شروع کرد.

بیوگرافی فرداد فرحزاد مجری ایران اینترنشنال و برنامه تیتر اول و همسرش +اینستاگرام و سوابق

تحصیلات

تحصیلات وی در دانشگاه علم و صنعت عجمان در دبی بوده و در سال ۲۰۰۳ میلادی در دبی مهاجرت کرده.

بیوگرافی فرداد فرحزاد مجری ایران اینترنشنال و برنامه تیتر اول و همسرش +اینستاگرام و سوابق
بیوگرافی فرداد فرحزاد مجری و همسرش

سوابق هنری

فرداد فرحزاد فعالیتش را در زمینه برنامه های مستند و آگهی های تجاری در اول برای رسانه‌های دبی و آمریکایی شروع کرد و در این زمینه بسیار موفق بود و بعد از آن در چندین برنامه علمی حضور یافت و خیلی نگذشت که از طرف شبکه بی‌بی‌سی فارسی از وی درخواست همکاری کردند و به گزارشگری مشغول شد.

بیوگرافی فرداد فرحزاد مجری ایران اینترنشنال و برنامه تیتر اول و همسرش +اینستاگرام و سوابق

فرحزاد از سال ۲۰۰۶ وارد شبکه فارسی زبان بی بی سی شد و به عنوان خبرنگار و مجری مشغول به کار شد و اکنون تجربه سالها همکاری با این شبکه را را کارنامه و سوابق کاری خود دارد. این چهره در ایران نیز شناخته شده و مشهور است و از مجریان با سابقه و با تجربه بی بی سی با اجرا و فن بیانی قوی محسوب میشد، اما استفعایش از این شبکه همه معادلات BBC را به هم ریخت.

وی وقتی که کار گزارشگری می کرد به لندن مهاجرت کرد و بعد از چند وقتی در ۲۶ ماه مرداد در سال ۱۳۹۷ از این شبکه استعفا داد و خداحافظی کرد.

وقتی که فرداد برای کار در شبکه بی بی سی انتخاب شد مشهورتر شد و با گزارش‌ها و مستنداتی که در این شبکه ساخته و پخش می‌کرد بسیار دیده شد و شناخته شد.

بیوگرافی فرداد فرحزاد مجری ایران اینترنشنال و برنامه تیتر اول و همسرش +اینستاگرام و سوابق

همسرش

فرداد فرحزاد مجرد می‌باشد و هنوز ازدواج نکرده است.

فرداد فرحزاد بعد از جدا شدن از شبکه بی‌بی‌سی فارسی وی دعوت نامه همکاری به شبکه ضد انقلاب ایران اینترنشنال وارد شد و مجری‌گری در این برنامه «تیتر اول» حضور یافت و اجرا می‌کند.

چند وقت پیش در فضای مجازی خبری شد که نسبت فامیلی فرداد فرزاد با حاج آقا فرحزاد کارشناس برنامه سمت خدا انتشار شده بود که این شایعه ای بیش نبود.

بیوگرافی فرداد فرحزاد مجری ایران اینترنشنال و برنامه تیتر اول و همسرش +اینستاگرام و سوابق

کاش در بی بی سی یک اصولگرا هم بود

به گزارش خبرگزاری فارس، فرداد فرحزاد، مجری و گزارشگر بی بی سی فارسی، در صفحه توییترش، استعفای خود را از ادامه حضور در این شبکه اعلام کرد.

فرحزاد که از ده سال پیش و همزمان با تاسیس بخش فارسی بی بی سی، به استخدام این شبکه درآمده بود در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های اپوزیسیون به مسائل جاری در بی بی سی پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش داد: او در پاسخ به سوالی در خصوص استنباط مردم از عملکرد بی بی سی مبنی بر اینکه «چرا این شبکه به سمت اصلاح طلبان غش کرده است؟»، می‌گوید: «ممکن است رگه‌هایی از حقیقت در آن (استنباط) وجود داشته باشد؛ دلیلش این است که بیشتر روزنامه نگارانی که بی بی سی ۱۰ سال پیش استخدام کرد، از روزنامه‌های اصلاح طلب از ایران آمده‌اند».

فرحزاد همچین به نحله فکری کارمندان بی بی سی اشاره کرده و می‌افزاید: «البته از میان همکاران من کسانی هستند که در زندگی شخصی‌شان سلطنت طلبند، براندازند، اما شاید خیلی دور از واقعیت نباشد که بگوییم اکثر روزنامه نگارانی که در بی بی سی فارسی کار می‌کنند، اصلاح طلبند».

او با تاکید دوباره بر حضور حداکثری اصلاح طلبان در کنار همکاران سلطنت طلب و براندازانش در این شبکه می‌افزاید: «البته که ما اصولگرا در بی بی سی فارسی نداریم…‌ ای کاش اصولگرا هم در بین ما بود تا رنگین کمان را ما پر رنگ‌تر می‌کرد».

فرداد فرحزاد پس از جدایی از شبکه بی بی سی فارسی طی دعوت نامه همکاری به شبکه ضد انقلاب ایران اینترنشنال پیوسته است و به عنوان مجری در برنامه «تیتر اول» اجرا می کند

ماجرای نسبت فرداد فرحزاد با حاج آقا فرحزاد

چندی پیش در فضای مجازی خبری مبنی بر نسبت فامیلی فرداد فرحزاد با حاج آقا فرحزاد کارشناس برنامه سمت خدا منتشر شده بود که این شایعه کذب می باشد

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫3 دیدگاه ها

  1. به جاش تا دلتون بخواد اصولگرا در سی آی ای و موساد داریم . نگران نباشید … پول موساد و امثالهم چربتر از بی بی سی هست

  2. بس کنید دیگه. اگرچه فقط پسر ایشون‌نیست که اونور آب با یه دختر بازیگری به نام شیوا نگار رابطه داره. از اینا بدبختانه زیاد داریم. اینجا هر چیزی تکذیب بشه یعنی درسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا