بیوگرافی قادر سیاحی خواننده مهابادی و همسرش +عکس و آهنگ ها

بیوگرافی قادر سیاحی خواننده مهابادی و همسرش +عکس و آهنگ ها

بیوگرافی قادر سیاحی خواننده مهابادی و همسرش و فرزندان +عکس و آهنگ های قادر سیاحی خواننده و هنرمند مهابادی و عکس ها و علت درگذشت و فوت قادر سیاحی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی قادر سیاحی خواننده مهابادی و همسرش +عکس و آهنگ ها

بیوگرافی قادر سیاحی

قادر سیاحی از خواننده های سرشناس غرب کشور اهل مهاباد بوده که سال‌ها در عرصه خوانندگی و آهنگسازی و نوازندگی فعالیت داشت.

متاسفانه در روز ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ بر اثر سکته در شهر خوی درگذشت.

ایشان متولد ۱۳۲۲ در شهر مهاباد بوده و سال‌ها در عرصه خوانندگی فعالیت می‌کرد و در بین علاقه مندان به موسیقی کردی دارای طرفداران بسیاری بود  او در نوازندگی کلارنیت تخصص بسیار بالایی داشت یکی از چهره‌های نامدار موسیقی کرد  قادر سیاهی شب گذشته در سن ۷۹ سالگی بر اثر سکته دار فانی را وداع گفت

بیوگرافی قادر سیاحی خواننده مهابادی و همسرش +عکس و آهنگ ها

پیکر این هنرمند قرار است که امروز ساعت ۱۷ با حضور بسیاری از هنرمندان و دوستداران هنر در دست هنرمندان شهرستان مهاباد به خاک سپرده شود.

در گذشت در سن 79 سالگی

این هنرمند کرد و نوازنده کلارنیت، پس از سالها فعالیت در حوزه موسیقی کردی، متأسفانه شب گذشته در سن ٧٩ سالگی، بر اثر سکته  در شهر خوی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بیوگرافی قادر سیاحی خواننده مهابادی و همسرش +عکس و آهنگ ها

پیکر هنرمند شهیرمهابادی قادر سیاحی، امروز از خوی به مهاباد انتقال یافته و ساعت ١٧ با حضور هنرمندان و دوستداران هنر، در قطعه هنرمندان و نامداران مهاباد خاکسپاری می شود.

خواننده پر طرفدار

این هنرمند کرد سال‌ها در زمینه موسیقی و خوانندگی فعالیت می‌کرد و در بین مردم مهاباد و علاقه مندان به موسیقی کوردی طرفداران زیادی داشت

دارای چندین اثر هنری است که مشهورترین آنها ترانه قسه‌ی عیشق (حرف عشق) است که در دستگاه شور خوانده شده است.

این هنرمند کرد و نوازنده کلارنیت، پس از سالها فعالیت در حوزه موسیقی کردی، متأسفانه شب گذشته در سن ٧٩ سالگی، بر اثر سکته در شهر خوی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

نائب رییس شورای اسلامی شهر مهاباد در این باره ضمن تسلیت به جامعه هنری مهاباد، گفت: پیکر هنرمند شهیر مهابادی قادر سیاحی، امروز از خوی به مهاباد انتقال داده می شود و ساعت ١٧ با حضور جامعه هنرمندان و دوستداران هنر، در قطعه هنرمندان و نامداران مهاباد مراسم خاکسپاری انجام می گیرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *