بیوگرافی ماریا خواننده صدای برتر کیست از ملایر تا د ویس پرشیا و آلمان +عکس

بیوگرافی ماریا خواننده صدای برتر کیست از ملایر تا د ویس پرشیا و آلمان +عکس

ماریا خواننده راک صدای برتر کیست

ماریا خواننده صدای برتر اهل ملایر بوده و 35 سال سن دارد و در حال حاضر در کشور المان اقامت دارد او برای تحصیل به آلمان رفت و در این کشور اقامت یافت.

بیوگرافی ماریا خواننده صدای برتر کیست از ملایر تا د ویس پرشیا و آلمان +عکس

ماریا میگوید از همان بچگی علاقه بسیار زیادی به موسیقی داشته است  و موفق شده در سن نوجوانی آموزش های مقدماتی موسیقی را با حضور در آموزشگاه های مربوطه فرا گرفت. ماریا سال ها به صورت انفرادی در پیج اینستاگرام خودش کار کرد. اما هیچ وقت به موفقیت زیادی دست پیدا نکرد او با حضور در مسابقه خواننده صدای برتر به شهرت رسید هر چند که نتوانست رتبه اول را به دست اورد اما در رتبه سوم قرار گرفت.

در مرحله انتخابی ماریا با اجرای درخشانی که از خودش نشان داد نظر هر چهار داور را به خود جلب کرد. جالب است بدانید ماریا انتخاب کرد که در گروه آقای بیژن مرتضوی فعالیت های خودش را در این برنامه ادامه دهد. بیژن مرتضوی که مهارت فوق العاده ای در نوازندگی نیز دارد در این مسیر کمک بسیار بزرگی به ماریا کرد.

مهم ترین کار ماریا در این مسابقه جذاب و دیدنی انتخاب آهنگ سخت و دشوار مهراد هیدن به نام مار بود. او این آهنگ را به خوبی اجرا کرد و مجوز صعود به مرحله بعد را از بیژن مرتضوی دریافت کرد. در ادامه این مطلب قسمت هایی از این آهنگ پر طرفدار را می خوانید.…

همسر ماریا کیست؟

تا به امروز اطلاعات چندان زیادی در مورد زندگی شخصی او منتشر نشده است. با توجه به شهرتی که ماریا در همین مدت زمان کوتاه به دست آورده است به نظر می رسد شاهد حضور او در شو و برنامه های تلویزیونی باشیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *