محمدرضا خاتمی | بیوگرافی محمدرضا خاتمی و همسرش زهرا اشراقی

محمدرضا خاتمی کیست؟

بیوگرافی محمدرضا خاتمی و همسرش زهرا اشراقی یکی از چهره های اصلاح طلب که سال ها در عرصه سیاست فعالیت داشته است و در پست و سمت های مختلف مشغول به کار بوده است را در مجله شبونه مشاهده نمایید.

محمدرضا خاتمی | بیوگرافی محمدرضا خاتمی و همسرش زهرا اشراقی

بیوگرافی محمدرضا خاتمی

ایشان در سال 1338 در شهر اردکان چشم به جهان گشوده و از سیاستمداران سرشناس محسوب میشود.

در رشته نفرولوژی بیماری های کلیه تحصیل کرده است و در این رشته فوق تخصص دارد و در سال ۱۳۷۶ در انگلستان کار طبابت انجام می داده است.

فعالیت ها و سوابق کاری

محمدرضا خاتمی در سال ۱۳۷۹ در ششمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده تهران حضور داشته است و تا سال ۱۳۸۲ در این عرصه فعالیت می‌کردند

محمدرضا خاتمی و همسرش زهرا اشراقی و دخترش فاطمه خاتمی

زمانی که به مجلس راه پیدا کرد موفق شد که به عنوان سخنگوی مجلس ششم نیز منصوب شود و سپس به نایب رئیسی دوم مجلس ششم دست یابد.

از دیگر سمت‌های ایشان که بر عهده داشته است معاونت وزیر بهداشت بوده است همچنین دبیرکل جبهه مشارکت ایران اسلامی از سوابق بود که سید محمدرضا خاتمی در کارنامه اجرای خود دارد.

بیوگرافی محمدرضا خاتمی و همسر زهرا اشراقی

همسرش زهرا اشراقی نوه امام خمینی است

او نسبت فامیلی نزدیکی با امام خمینی نیز دارد و با نوه امام خمینی ازدواج کرده است همسرش زهرا اشراقی دختر شهاب الدین اشراقی می باشد

همچنین ببینید:

حاصل ازدواج آنها دو فرزند یک پسر و یک دختر است دخترش فاطمه نام دارد و نام پسرش علیرضا می باشد

همسرش زهرا اشراقی متولد ۱۳۴۳ در شهر تهران می باشد و در کارنامه فعالیت های او می توان به مشاور معاونت اجتماعی در امور جوانان وزارت کشور اشاره کرد و همچنین

فاطمه خاتمی دختر زهرا اشراقی و محمدرضا خاتمی

رکورد محمدرضا خاتمی برای بیشتر رای در مجلس

از مهمترین اتفاقاتی که پیرامون فعالیت‌های سیاسی و رخ داده است می توان به رکوردی بوده که در مجلس برای از خود برجای گذاشته و در سال ۱۳۹۴ موفق شد بیشترین رکورد را برای رای نماینده مجلس بنام خود ثبت کند که در سال ۱۳۹۴ محمدرضا عارف این رکورد را شکست.

همچنین ببینید:

حواشی

از حواشی که پیرامون و به وجود آمده مصاحبه ای بوده که انجام داده است به شبکه های معاند و رسانه های ضد انقلاب توجه بسیار زیادی به صحبت‌های او کردند و به قول معروف از آب گل آلود ماهی گرفتند.

عکس لو رفته محمدرضا خاتمي انتخابات و همسرش زهرا اشراقي

ویکی پدیا

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *