بیوگرافی محمدرضا خسروی بازیگر و همسرش

بیوگرافی محمدرضا خسروی بازیگر و همسرش + اینستاگرام

بیوگرافی آقای محمدرضا خسروی بازیگر عرضه فیلم و سریال ایرانی را به همراه سوابق هنری تصاویر شخصی و ماجرای جانبه آشنایی برای ازدواج با همسرش را به همراه آیدی اینستاگرام اش به مناسبت حضور در سریال ۰۲۱ در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی محمدرضا خسروی بازیگر

آقای محمدرضا خسروی بازیگر نویسنده دستیار کارگردان و نقاش و خطاط و همچنین آموزگار  آموزش و پرورش دربهن ماه سال ۱۳۴۹ در شهر فریدونکنار واقع در استان مازندران دیده به جهان گشوده است.

بیوگرافی محمدرضا خسروی بازیگر و همسرش

زندگی شخصی

وی دوران کودکی خود را تا زمان مدرسه در فریدون کنار طی کرد و بعد برای اتمام تحصیلات خود به شهر تهران آمده است.

آغاز فعالیت هنری

خسروی نخستین فعالیت هنری خود را در حرفه بازیگری در سال ۱۳۵۱ با فیلم سینمایی نواب ساخته آقای جواد طاهری کسب کرد  و بعد از آن با حضور و درخشش در سریال خنده بازار به شهرت دست یافت وی این تجریه را در سال ۱۳۹۰ کسب کرد ، وهمکاری درخشانی را با شهاب عباسی در کارنامه هنری خود رقم زد.

ازدواج و همسر

بیوگرافی محمدرضا خسروی بازیگر 021

محمدرضا خسروی متاهل می باشد و با خانم بیتا معماریان در سال ۱۳۷۷ وارد زندگی مشترک شده است  که حاصل این ازدواج یک دختر به نام رها و یک پسر به اسم رسا می باشد که به تازگی در آبان ماه سال ۹۹ متولد شده است.

بیتا معماریان کیست؟

خانم بیتا معماریان نیز از بازیگران ایرانی می باشد که در زمینه منشی صحنه فعالیت دارد  که این زوج هنری در سریال مادر ساخته آقای مسعود فروتن  باهم آشنا شده و این آشنایی به ازدواج ختم شد.

بازیگر سریال ۰۲۱ کیست؟

خسروی در جدیدترین کار هنری خود در سریال ۰۲۱ ساخته سید جواد رضویان که از شبکه سوم سیما حوالی ساعت ۲۱ به روی آنتن میرود بازی کرده است.

بیشتر ببینید : بیوگرافی مریم شیرازی بازیگر سریال 021

محمدرضا خسروی بازیگر سریال 021

اینستاگرام

صفحه رسمی این هنرمند به نشانی khosravi_official فعال می بلشد ، علاقمندان میتوانند تصاویر بیشتر این بازیگر را در صفحه رسنی او مشاهده کنند..

محمدرضا خسروی بازیگر نقش 021

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *