بیوگرافی محمد دلاوری مجری و خبرنگار و همسرش + عکس خانواده و فرزندان

بیوگرافی محمد دلاوری مجری و همسرش و فرزندان + عکس

بیوگرافی محمد دلاوری مجری و خبرنگار + عکس خانواده و فرزندان و ماجرای تهدید به مرگ و سن و محل زندگی و اینستاگرام و عکس همسر و دختر و پسرش و ماجرای ازدواج و نحوه ورود به صدا و سیما را در مجله شبونه مشاهده کنید. اخبار افراد معروف

محمد دلاوری در سال 1352 در تهران متولد شد. محمد دلاوری فارغ التحصیل لیسانس رشته شیمی و فوق لیسانس علوم سیاسی می باشد، او فردی خجالتی است که با ویراستاری روزنامه شروع و به تلویزیون ملی رسید.

بیوگرافی محمد دلاوری

بیوگرافی محمد دلاوری مجری و خبرنگار

مجری و خبرنگار صدا و سیما متولد سال ۱۳۵۲ در تهران در یک خانواده بازاری و حجره دار در زیر گذر لوطی صالح به دنیا آمده و تحصیل کرده رشته شیمی در مقطع لیسانس و علوم سیاسی در فوق لیسانس می باشد.
با برنامه صرفا جهت اطلاع و توقف ممنوع به شهرت رسید.

پیشنهادی بیوگرافی مرتضی فاطمیزندگی مرتضی فاطی مجری جنجالی را بخوانید

 

بیوگرافی محمد دلاوری

بیوگرافی محمد دلاوری

برنامه هایی چالشی و جنجالی که با اجرای خوب و مسلط وی به پر مخاطب ترین بخش برنامه های چالشی تبدیل شده بود.
این مجری اکنون برنامه پایش و تهران بیست را اجرا می کند.

بیوگرافی محمد دلاوری
وی فعالیتش را در خبرنگاری با روزنامه کیهان شروع کرده و نویسندگی برای جراید و مجلات را از دوران دانشجویی به طور جدی شروع کرد.
از طریق آشنایی با مرتضی سرهنگی در سن بیست سالگی وارد نویسندگی در روزنامه کیهان شده و متن های بخش دفاع مقدس را مینوشت.
اما خودش میگوید علاقه داشت که کارگردان شود
به خاطر همین مدام مجله فیلم می خواند..اما خانواده اش به شدت مذهبی بودند و مخالف ورود او به سینما.

از شهید آوینی تا خبرنگار دفاع مقدس

بیوگرافی محمد دلاوری ،علاقه خاصی به شهید آوینی دارد و به گفته خودش بعد از شهادت مرتضی آوینی زندگی من پر شد از کتاب ها ، عکس ها و خاطرات این مرد ،​او بعد از شریعتی دومین ابرمرد زندگی من بود.
اولین فعالیت خبرنگاری وی نویسندگی در زمینه دفاع مقدس بوده است.
قبلا بسیار محجوب و خجالتی بوده و به گفته خودش آن روزها من جوانی بودم ،​محجوب ،​ با ریشهای بلند ، در خود فرورفته مثل بودای عابدی بودم که وسط میدان توپخانه رها کرده اند.
کمترین درکی از سیاست نداشتم و منزوی در گوشه تحریریه در حال و هوای خودم بودم.

بیوگرافی محمد دلاوری

نحوه ورود به صدا و سیما

بعد از چهار سال همکاری با کیهان خیلی اتفاقی وارد صداوسیما می شود.
با اجرای برنامه «صرفا جهت اطلاع» مشهور شد
وی درباره نحوه انتخاب برای اجرای این برنامه چالشی گفت:«کار صرفا از جایی شروع شد که مدیر واحد مرکزی خبر به من گفت می خواهیم بسته ای ببندیم و با اخبار شوخی کنیم.
من هم مطلبی نوشتم که همکاران بعد خواندنش گفتند خوب است اما پخش که نمی شود! اما آن مطالب به عنوان اولین بخش از «صرفا جهت اطلاع پخش شد.» بیوگرافی محمد دلاوری

بیوگرافی محمد دلاوری

اینستاگرام محمد دلاوری

بیوگرافی محمد دلاوری واکنش های تلخ و شیرین بعد از اولین پخش بوجود آمد.
«فردای شبی که اولین برنامه پخش شد، پدرم به من تلفن کرد و گفت :چی شده؟ چرا داری این کار را می کنی؟ چرا با نظام درافتادی؟

من رفتم مسجد همه می گویند پسرت با نظام درافتاده. بنده خدا مدام می گفت:این کار را نکنی و به نظام ضربه نزنی. من هم گفتم:نگران نباش پدر. به خدا اینطوری نیست. یا مردم که مرا بعد از اولین بخش صرفا جهت اطلاع در خیابان می دیدند، می گفتند هنوز زنده ای؟!»
با گل کردن این برنامه مردم همه وقت زنگ می زدند و سوژه ها و مشکلاتشان را اطلاع می دادند.

بیوگرافی محمد دلاوری مجری و خبرنگار و همسرش + عکس خانواده و فرزندان

توبیخ برای آیتم لالایی صرفا جهت اطلاع

بیوگرافی محمد دلاوری درباره خاطرات صرفا می گوید: یکی از محبوب ترین آیتمهای صرفا آیتم لالایی بود. آیتمی که بین مردم با بازخوردهای مثبت و بانمکی همراه بود.

بیوگرافی محمد دلاوری مجری و خبرنگار و همسرش + عکس خانواده و فرزندان

عکس های محمد دلاوری مجری و خبرنگار

این آیتم در یک همایش پخش شد و باعث شد تا برخی شرکت کنندگان بخوابند.
قسمت بد این ماجرا بود که افراد خوابیده در این همایش ها را که از قضا متعلق به یک نهاد نظامی بود توبیخ کردند ، این قصه مرا بسیار آزرده خاطر کرد ،​زنگ زدم به این دوستان و گفتم خودتان را توبیخ کنید که هزاران همایش بی خاصیت برگزار می کنید و از شرکت کننده ای که هیچ انگیزه ای برای شنیدن حرفهای تکراری ندارد انتظار دارید نخوابد .»
بعد از صرفا با برنامه جنجالی «توقف ممنوع» به تلویزیون بازگشت.

بیوگرافی محمد دلاوری

همسر محمد دلاوری

بیوگرافی محمد دلاوری چند پیش ازدواج کرده و متاهل می باشد و حاصل این ازدواج یک دختر و یک پسر به نام صدرا است.

عکس خانوادگی و ماجرای تهدید به مرگ

وی در پنجمین جشنواره جام جم موفق شد برای برنامه پایش جایزه دریافت کند و بعد از دیافت جایزه گفت که من به خاطر اجراهای جنجالی بارها تهدید شدم و این جایزه را به افرادی که مرا تهدید کردند که اگر ادامه بدهم ارزوی اجرای زنده را خواهم داشت تقدبم می کنم.

جدال لفظی با نمانده مجلس روی آنتن زنده

برنامه تهران 20 که از شبکه پنج و با اجرای محمد دلاوری پخش می گردد، شب گذشته میزبان پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان بود. در این برنامه پیرامون موضوعات فراوانی صحبت شد اما آن چه که در شبکه های اجتماعی جنجال به پا کرد، بحثی بود که به واسطه افتتاح قطعه یک آزادراه تهران _ شمال صورت گرفت.

محمد دلاوری، مجری با سابقه و خوش فکر تهران 20 در سوالی نادرست و عجیب فتاح را بابت تاخیر 23 ساله در اجرای پروژه آزادراه تهران _ شمال مواخذه کرد. قطعا حق همه مردم ایران است که بدانند چرا ساخت یک جاده می بایست اینهمه سال طول بکشد و مسئولین هم باید پاسخگو باشند اما آیا دلاوری نمی داند که طول دوران مدیریت فتاح در بنیاد مستضعفان تنها 7 ماه است؟! آیا وی پس از 7 ماه باید پاسخ تاخیر 23 ساله و کم کاری سایر مدیران را بدهد؟!

بیوگرافی محمد دلاوری

بعد از سالهای خبرنگاری نه چندان جالب با بخش صرفا جهت اطلاع در خبر 20:30 با موضوع شوخی با اخبار کم کم سر زبانها افتاد و گل کرد.

بعد از پخش اولین بخش صرفا جهت اطلاع روز بعد پدرم زنگ زد و پرسید چرا با نظام در افتادی، همه تو مسجد به من می گویند پسرت با نظام در افتاده !

محمد دلاوری چند سالیه ازدواج کرده و صاحب یک دختر و یک پسر بنام صدرا می باشد.

در مهر ماه 96 بصورت اتفاقی با از خبرنگاری تلویزیون استعفا داد و حالا بعنوان مجری برنامه توقف ممنوع در شبکه پنج فعالیت می کند.

بیوگرافی محمد دلاوری مجری و خبرنگار و همسرش + عکس خانواده و فرزندان

الان را نگاه نکنید من خیلی خجالتی بودم!

محمد دلاوری میگوید شاید باورش سخت باشد؛ اما خبرنگار پرشروشور صداوسیما در آغاز کار حرفه‌ای، جوانی محجوب و خجالتی بوده: «آن روزها من جوانی بودم ،​محجوب ،​ با ريشهاي بلند ، در خود فرورفته مثل بودای عابدی بودم که وسط میدان توپخانه رها کرده‌اند. شهادت‌نامه شهدا را می‌خواندم و گریه می‌کردم. جز نام روزنامه کيهان کمترين درکي از سياست نداشتم و منزوي در گوشه تحريريه حال و هواي خودم را داشتم. آن زمان ها حتی مقاله که می‌نوشتم، اسمم را پايش نمی‌گذاشتم و فکر می‌کردم این منیت و تکبر است و من باید خودم را از منیت رها کنم . ماه هاي اول که به تور دوستي خوردم که اصلا دلش نمي خواست من چيزي بنويسم ، برای همین مدت‌ها بود که در کیهان بودم؛ اما صرفا ویرایش می‌کردم تا اینکه به قسمت اندیشه کیهان رفتم.

بیوگرافی محمد دلاوری مجری و خبرنگار و همسرش + عکس خانواده و فرزندان

آنجا هم نتوانستم چندان با فضاي کار کنار بيايم .کم کم به یک آدم منزوی در کیهان تبدیل شدم.» همکاری دلاوری با کیهان چهار سالی طول می‌کشد تا اینکه دوباره خیلی اتفاقی وارد صداوسیما می‌شود.

کار خبر در کشور ما حرفه‌ای نیست

علاقه‌ای به تماشای بخش‌های خبری سیما يا خواندن خبر در بسياري از روزنامه ها ندارد و معتقد است: «اخبار در رسانه هاي ايران بسيار غیرحرفه‌ای توليد مي شود و گاهی اخبار ما بیشتر بیانیه است تا خبر. فلانی این را گفت فلانی آن را گفت و بهمانی کلنگ زد. خب این‌ها خبر نیست. این فضا باید به سرعت جمع شود . من هم هیچ‌گاه علاقه‌ای به این نوع اخبار نداشتم؛ اما خود خبر برای من هیجانی داشت. به هر حال بودن در صحنه‌هایی که آن حادثه‌ها اتفاق می‌افتد و روایت کردن آن‌ها برای من جذاب بود.»

بیوگرافی محمد دلاوری مجری تهران بیست کیست

از بین برنامه‌های غیرخبری هم فقط برنامه زاویه و خندوانه را دنبال می‌کرده. معمولا هم اهل سریال دیدن نیست؛ اما می گوید :«سریال پایتخت را از اول تا آخر تماشا کردم و خیلی هم کیف کردم.»

بیوگرافی محمد دلاوری مجری تهران بیست کیست بیوگرافی محمد دلاوری مجری و خبرنگار و همسرش + عکس خانواده و فرزندان

 

بیوگرافی محمد دلاوری مجری و خبرنگار و همسرش + عکس خانواده و فرزندان

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *