بیوگرافی مریم زاکانی دختر علیرضا زاکانی +تحصیلات و سوابق و عکس

بیوگرافی مریم زاکانی دختر علیرضا زاکانی +شغل و تحصیلات و سوابق و عکس

بیوگرافی مریم زاکانی و همسرش حسین حیدری دختر علیرضا زاکانی +تحصیلات و سوابق و عکس و زندگی شخصی او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مریم دارای 2خواهر به نام‌های طیبه و زینب میباشد که طیبه، فرزند معصومه پاکتچی از همسر اولش میباشد (از شوهر اول همسرش) طیبه زاکانی در دانشگاه تهران تحصیل کرده است و درش را پایان داده است و اطلاعات زیادی از او در رسانه ها وجود ندارد زینب خواهر تنی او هم در دانشگاه تهران درس خوانده و با برادر مسعود فیاضی (معاون علیرضا زاکانی در مرکز پژوهش‌های مجلس) ازدواج کرده است.

مریم زاکانی با حسین حیدری از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف ازدواج کرده است. مهریه مریم زاکانی تنها 14 سکه بهار آزادی است.

مریم زاکانی, دختر علیرضا زاکانی متولد دهه ۷۰ فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف است که هم اکنون در شرکت عرش در کنار همسرش فعالیت دارد.

بیوگرافی مریم زاکانی دختر علیرضا زاکانی +تحصیلات و سوابق و عکس

بیوگرافی مریم زاکانی و همسرش

مریم زاکانی دختر علیرضا زاکانی شهردار تهران می باشد او متولد دهه هفتاد بوده و در دانشگاه صنعتی شریف با حسین حیدری همکلاسی خود آشنا می شود و در نهایت با هم ازدواج می کنند .

حاصل ازدواج آنها یک فرزند دختر است پدرش علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری و مادرش معصومه پاکتچی می باشد او دارای یک خواهر به نام طیبه نیز است.

بیوگرافی مریم زاکانی دختر علیرضا زاکانی +تحصیلات و سوابق و عکس

تحصیلات

مریم زاکانی رشته علوم انسانی دیجیتال تحصیل کرده است و مدارک فوق لیسانس خود را در سوئیس اخذ نموده است

همسرش در سوم آبان ۱۴۰۰ به عنوان مشاور شهردار تهران انتخاب شد به عبارتی پدرش داماد خود را به عنوان مشاور ویژه انتخاب نمود که جنجال زیادی در رسانه ها به وجود آورد.

مریم زاکانی زماانی که در حال تحصیل در سوئیس بود فرزند خودش را به دنیا و گفته می‌شود فرزندش دو تابعیتی است

بیوگرافی مریم زاکانی دختر علیرضا زاکانی +تحصیلات و سوابق و عکس

همسرش حسین حیدری قبلا در یک شرکت نرم افزاری به نام ارش کار میکرد شرکتی که با سازمانهای بزرگی همچون بانک صادرات و همراه اول و بیمه تامین اجتماعی و دانشگاه صنعتی شریف با کار میکرد

آشنایی با شرکت عمید رایانه شریف (عرش)

شرکت عمید رایانه شریف در سال ۸۹ توسط چند نفر از فارغ‌التحصیلان برتر دانشگاه صنعتی شریف از جمله دختر علیرضا زاکانی تاسیس شد. فعالیت این شرکت در زمینه طراحی اپلیکیشن و سامانه‌های تحت وب است.

بیوگرافی مریم زاکانی دختر علیرضا زاکانی +تحصیلات و سوابق و عکس

این شرکت اپلیکیشن‌های تلفن همراه «بادوم»، «خندوانه» و «گریپ‌فروت» را طراحی کرده است. شبکه اجتماعی «بادوم» توسط مریم زاکانی طراحی شد ولی با اقبال عمومی روبرو نشد. از ۳ خرداد ۱۴۰۰ سایت بادوم از دسترس خارج شده است.

همسرش حسین حیدری قبلا در یک شرکت نرم افزاری به نام عرش کار میکرد شرکتی که با سازمانهای بزرگی همچون بانک صادرات و همراه اول و بیمه تامین اجتماعی و دانشگاه صنعتی شریف با کار میکرد و اپلیکیشن‌ های تلفن همراه «بادوم»، «خندوانه» (رامبد جوان) و «گریپ‌ فروت» را طراحی کرده است.

مریم زاکانی دختر علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و همسرش حسین حیدری فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف بوده‌اند، که بعد از فارغ التحصیلی برای ادامه تحصیل در رشته علوم انسانی دیجیتال، که در ایران معادل نداشته است و هنوز هم ندارد، همراه همسرش عازم کشور سوییس شده و در دانشگاه EPFL سوئیس، شروع به تحصیل می‌کنند.

بر اساس رنکینگ معتبر US News، این دانشگاه رتبه ۵۸ دانشگاه‌های جهان و رتبه ۱۶ بهترین دانشگاه‌های اروپا را داراست. لذا اخذ پذیرش تحصیلی در آن به هیچ وجه کار آسانی نیست و نیازمند سوابق تحصیلی قوی است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. تمام این امتیازات رو به سایر جوانها هم بدهند آنها هم نخبه و محجبه و با وقار میشن

  2. میتوان در سوییس اقامت داشت و در عین حال در جلوی دوربین های ملی چادر پوشید و زندگی خود را به زندگی افرادی چون امام علی و حضرت زهرا منسوب کرد ، میتوان در رفاه بود و برای ملت فلک زده و سرزمین به یغما برده شده نسخه ی ساده زیستی پیچید ، میتوان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *