ازدواج مسعود اوزیل و امینه گونش | بیوگرافی مسعود اوزیل و همسرش

بیوگرافی مسعود اوزیل و همسرش +تصاویر

ازدواج مسعود اوزیل و امینه گونش در رسانه های جهان بازتاب گسترده ای داشته است این فوتبالیست که در تیم ملی آلمان بازی میکرد حالا وارد زندگی زناشویی شده است که در ادامه این بخش از مجله شبونه به بیوگرافی و ماجرای ازدواج انها میپردازیم.

ازدواج مسعود اوزیل و امینه گونش | بیوگرافی مسعود اوزیل و همسرش

فوتبالیست ترک با امینه گونش در مراسمی با حضور رجب طیب اردوغان مراسم ازدواج خود را رسمی کردند.

ازدواج مسعود اوزیل و امینه گونش

مراسم عروسی مسعود اوزیل قهرمان سابق جام جهانی فوتبال و نامزدش امینه گولشه در شهر استانبول ترکیه با حضور افراد مشهور برگزار می شود.

ازدواج و عروسی مسعود اوزیل و همسرش امینه گونش

این فوتبالیست حرفه ای ۳۰ ساله در باشگاه آرسنال بازی میکرد.

مسعود اوزیل مراسم ازدواجش را در شهر استانبول در جمعه (هفتم جون ۲۰۱۹) برگزار کرد که این مراسم با حضور رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه نیز همراه بود .

همچنین ببینید:

رئس جمهور ترکیه در اقدامی جالب به عنوان یکی از شاهدان داماد در این جشن شرکت نمود.
در پنج شنبه شب محفل سنتی حنابندان این دو زوج با حضور اردوغان انجام شد .

بیوگرافی مسعود اوزیل و همسرش امینه گونش

بیوگرافی مسعود اوزیل

این بازیکن فوتبال در سال ۱۹۸۸ در شهر گلزنکیرشن آلمان به دنیا آمده و در حال حاضر به عنوان بازیکن در نقش هافبک هجومی در باشگاه آرسنال پا به توپ است.

ماجرای ازدواج

امینه گولشه نامزد مسعود اوزیل در سال ۲۰۱۴ لقب دختر شایسته ترکیه را از آن خود کرده و با هنرنمایی در یکی از سریال های مشهور ترکی، محبوبیت بیشتر پیدا کرده است.

ازدواج مسعود اوزیل و امینه گونش | بیوگرافی مسعود اوزیل و همسرش

ماجرای خط خوردن از تیم ملی آلمان

مسعود اوزیل پس از حذف تیم آلمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از تیم ملی این کشور برای همیشه کناره‌ گیری کرد و دلیل این کارو تصمیم اش را نژادپرستی و بیگانه‌ ستیزی در فدراسیون فوتبال علیه این کشور دانست.

او در پیامی در تویترنوشت: «هر بار که تیم آلمان برنده می ‌شد، من یک آلمانی لقب میگرفتم و هر بار که می ‌باخت، من یک مهاجر بودم.»

عکس ازدواج مسعود اوزیل و همسر امینه گونش

عکس های امینه گونش

وی ۹۲ مرتبه لباس تیم ملی مور علاقش آلمان را پوشیده و بازی با لباس آلمان برایش همراه بوده با بزرگترین افتخارش به دست آوردن عنوان قهرمانی جهان در جام جهانی ۲۰۱۴ در برازیل بوده است.

مسعود اوزیل در یکی از رسانه های اجتماعی نوشته است که بسیاری از هوداران، دوستان نزدیک و اعضای خانواده ام از من این سوال را کردند که در “صبح عروسیم چه آرزوی دارم؟» ومن عنوان کرده ام که “به عنوان یک فوتبالیست ماهر ، من امتیاز فوق العاده ای دارم که هیچ خلایی در زندگی ندارم.

عکس های عروسی مسعود اوزیل و همسرش

مسعود اوزیل از افرادی که در مراسم عروسی او حضور داشتند و شرکت کرده بودند درخواست کرد پول هدیه عروسی خود را ، به خیریه برای درمان کودکان بیمار و کسانی که نیازمند کمک هستتد بدهند.

همچنین در یک اقدام جالب و زیبا و انسان دوستانه تعداد زیادی از افرادی که نیازمند و فقیر بودند در استانبول در شب مراسم عروسی مسعود اوزیل، به شام خوردند تا نشان دهد در مهمترین شب عروسیش به فکر نیازمندان و امور خیریه است.

اینستاگرام

بیوگرافی امینه گونش همسر مسعود اوزیل

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *