بیوگرافی مقداد جبلی و میثم جبلی کیست +شغل و حواشی پناهندگی

بیوگرافی مقداد جبلی و میثم جبلی کیست +شغل و حواشی پناهندگی

مقداد جبلی و میثم جبلی کیست آنها برادر پیمان جبلی رئیس صدا و سیما هستند آنها یک برادر دیگر به نام محمد دارند .

مقداد جبلی و میثم جبلی کیست

درباره میثم جبلی و مقداد جبلی اطلاعاتی در رسانه ها وجود ندارد و بیشتر شهرت آنها به دلیل برادرشان پیمان جبلی به عنوان رئیس صدا و سیما است.

نام مقداد و میثم جبلی رمانی بر سر زبان ها افتاد که خبر مهاجرت و پناهندگی آنها در رسانه منتشر شد و علت پناهندگی را برادرزاده خود یعنی فرزند محمد جبلی عنوان کردند که در هواپیمای اوکراینی فوت کرد.

سه سال قبل و بعد از سقوط هواپیما اعلام شد که نام یکی از قربانیان محمد امین جبلی، دانشجوی 29 ساله پزشکی در دانشگاه تورنتو در کانادا – فرزند دکتر محمد جبلی، متخصص قلب – و تصویری از حضور پیمان جبلی که در آن زمان معاون سازمان برون مرزی بود. در این مراسم منتشر شد. مصاحبه ای نیز با نقل قولی از پدر محمدامین منتشر شد که در آن می گوید پسرم عزادار سردار سلیمانی است. پدر محمد امین جبلی از نظر فکری مانند پیمان بود و معلوم نیست چرا برادر دیگرش به خاطر فرزند برادرش چنین تصمیمی گرفته است و این در حالی است که برخی گزارش داده اند که هر دو برادر (دکتر محمد و میثم) هستند. پناهندگان اما آنچه تایید شده میثم جبلی است. علیرضا اکبری کیست

در چنین مواردی معمولاً به تاریخ قدیم اسلام گفته یا به آن اشاره می شود که برخی از نزدیکان پیامبر از مخالفان و یاران مشرکان بوده اند و رفتار متفاوت در خانواده اجتناب ناپذیر است و مثال پسر نوح نیز صادق است. به این داستان ها حتی گاهی آن را به عنوان افتخار می‌دانند و می‌گویند برادر حتماً از برادر امتیازی خواسته و او نداده است و این نشانه پاکدستی و مسئولیت است و حالا مثلاً انتقام می‌گیرد. البته تاکنون چنین تحلیلی ارائه نکرده اند، اما بعید نیست که ارائه دهند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *