بیوگرافی منوچهر هادی کارگردان همسر اول یکتا ناصر + ماجرای ازدواج

بیوگرافی منوچهر هادی کارگردان همسر اول یکتا ناصر + ماجرای ازدواج

بیوگرافی منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون متولد 28 مرداد 1351 در تهران است و در رشته الکتروتکنیک تحصیل کرده است اما در سینما و تلویزیون کارگردانی میکند با ساخت فیلم تلاطم در سال ۱۳۸۵ اولین تجربه جرفه ای خود را در کارگردانی به دست اورد.

یکتا ناصر در سال 1402 اعلام کرد که در سال 1400 از هم طلاق گرفته اند و منوچهر هادی در 10 سال زندگی زناشویی شان او را کتک میزده ست.

زندگی شخصی منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی در ۲۸ مرداد ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته الکتروتکنیک می باشد.

بیوگرافی منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر + ماجرای ازدواج

منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر

هادی بعد از اخذ مدرک دیپلم به دلیل علاقه ابتدا در زمینه های انجام فعالیت هایی چون بازیگری و دستیاری و تدارکات و نویسندگی را انجام داده است.

اولین فیلم خود را در سال ۱۳۸۵ به نام تلاطم ساخت.

بیوگرافی منوچهر هادی کارگردان و همسرش یکتا ناصر + ماجرای ازدواج

منوچهر هادی کارگردان سریال دلدادگان

بعد از موفقیت در اولین فیلمش و مورد توجه قرار گرفتن ، اقدام به ساخت چند تله فیلم به نام های آخرین روز ماه و تله فیلم تصادف و فرصت‌های فردا و همچنین کوچه محجوب نمود. منوچهر در عرصه های مختلف سینما و هنر فعالیت داشته و بجز کارگردانی و تجربه بازیگری در فیلم ساقی ، فیلم نامه نویس و نویسنده نیز می باشد .

اینستاگرام منوچهر هادی

instagram /Manouchehrhadii

اینستای این هنرمند عزیز فعال بوده و وی تمام گزارش های فیلم و سریالش را در پیج شخصیش به اشتراک می گذارد.

همچنین کارگاهی بازیگری نیز تاسیس کرده و در اینستاگرام خود شماره تماس و محل برگزاری را عنوان کرده است تا علاقه مندان به این رشته و جلوی دوربین به کارگاه وی مراجعه کنند.

جدیدترین اثر سینمایی وی آینه بغل و به کارگر ساده نیازمندیم می باشد که گیشه های سینما را به خود اختصاص داده و فروش میلیاردی داشت.

آبنه بغل فیلم کمدی که با بازی گلزار و جواد عزتی و یکتا ناصر و دیگر بازیگران شاخص در آن بازی کرده بودند که از مرز 15 میلیارد نیز گذشت و رکوردی باورنکردنی برای سینما و گیشه های سینمایی رقم زد.

فیلم دیگر وی به نام رحمان ۱۴۰۰ با بازیگران مطرح قرار است بزودی به اکران دربیاید.

 

بیوگرافی منوچهر هادی کارگردان و همسرش یکتا ناصر + ماجرای ازدواج

زندگینامه منوچهر هادی

وی در نمایش خانگی نیز موفق بوده و سریال پر مخاطب و پر طرفدار عاشقانه را با  =ستاره های سینما چون مهناز افشار و هومن سیدی ساخت که بسیار مورد استقبال مردم و نسل جوان قرار گرفت .

به تازگی نیز مجموعه تلویزیونی نمایش خانگی دل را شروع کرده که قرار است بعدا وارد چرخه شبکه خانگی شود.

از آقای هادی به تازگی سریالی روی آنتن سیما خواهد رفت به نام دلدادگان که نام قبلی این اثر ، پاهای بی قرار بود که به دلدادگان تغییر نام داد.

در این سریال نیز بازیگرانی چون شاهرخ استخری و حمید و مرجانه گلچین و ملیکا شریفی نیا و سامان صفاری و دیگر بازیگران و هنرمندان حضور دارند.

ازدواج با یکتا ناصر بازیگر ایرانی

منوچهر هادی متاهل است و با یک خانم بازیگر ایرانی ازدواج کرده است.

بیوگرافی منوچهر هادی و همسر بازیگرش

عکس خانوادگی منوچهر هادی

وی در تاریخ ۲۰ اسفنده ماه سال ۱۳۹۴ با یکتا ناصر بازیگر زن ایرانی ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۵ دخترش سوفیا به دنیا آمد.

مبلغ مهریه همسر منوچهر هادی

هادی در مصاحبه ای درباره ازدواج با یکتا ناصر گفت : که ما سر پروژه سینمایی با هم آشنا شده و بعد از مدتی یا هم ازدواج کردیم.

بیوگرافی منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر + ماجرای ازدواج
مهریه همسرم فقط ۵ سکه است و وی مهریه زیادی از من درخواست نکرد.

ما در چند پروژه سینمایی با هم همکاری مداوم داشتیم و بیشتر با هم در ارتباط بودیم و همین آشنایی منجر به ازدواجمان شد.

همچنین ببینید بیوگرافی کامل سانيا سالاري

هادی در خصوص سال 94 و اتفاقات مهم در زندگی برای خودش اظهار داشت:در کنار ازدواج من در سال 94، از لحاظ کاری امسال برای من سالی بسیار ویژه بود. فیلم «من سالوادور نیستم» و اکران آن در سینماهای کشور و از آن مهم تر ساخت فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» به عنوان بهترین کار سینمایی من، در این سال رقم خورد. مجموع تمام این وقایع، سال 94 را برای من به سالی ویژه تبدیل شد.این کارگردان همچنین در خصوص «من سالوادور نیستم» بیان کرد:این فیلم نزدیک به سه هفته است که در حال اکران است و رضا عطاران و یکتا ناصر دو نقش اصلی این اثر را بر عهده دارند. این فیلم به لحاظ جذب مخاطب و رونق گیشه موفق بوده است و در این مدت نزدیک به دو میلیارد تومان فروش داشته که در اسفند ماه این میزان فروش یک رکورد است. شرط من برای ساختن «من سالوادور نیستم» حضور رضا عطاران بود که خوشبختانه این عمل نیز محقق شد. این اثر صرفا برای سرگرمی مردم ساخته شده است و برای مردم لحظات شاد ایجاد می کند.

کارگردان «من سالوادور نیستم» در انتهای صحبت های خود در مورد حضور کودکان در سینما گفت:حضور این قشر در سینما اتفاق خوبیست اما باید از آن ها مراقبت کرد و آن ها از تحصیل خود دور نمانند.

بیوگرافی منوچهر هادی و همسر بازیگرش

آثار فیلم و سریال

اثر هنری زیادی دارد و یکی از فیلم سازان پر کار سینما و تلویزیون ایران است.

در کارنامه هنری او کارهای چون فیلم سینمایی قرنطینه در سال ۱۳۸۶ و یکی می خواد باهات حرف بزنه در سال ۱۳۹۰ می باشد.

دیگر آثار وی عبارتند از :
فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ ، آینه بغل ، کارگر ساده نیازمندیم ، من سالوادور نیستم ،زندگی جای دیگری است ، دنیای پر امید و…..می باشد.

و در زمینه تولیدات خانگی برای نمایش در شبکه خانگی می توان به دل ، سریال عاشقانه اشاره کرد.

اثار تلویزیونی او نیز به نام های سریال دلدادگان ، عزیزی که ناپدید شد ، جاده قدیم ، سریال دل ، خوب، بد، زشت ، خداحافظ بچه ، دختران حوا می باشند.

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر بازیگر ایرانی در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمده است.
خانم ناصر در عرصه سینما و تلویزیون آثار هنری زیادی داشته و در بیشتر کارهای
همسرش به عنوان بازیگر حضور داشته که می توان به آینه بغل و یکی میخواد حرف بزنه و ….اشاره کرد.
وی در سال ۱۳۹۴ با منوچهر هادی ازدواج کرده و یک دختر به نام سوفیا دارد که
بسیار شبیه کودکی های خانم ناصر است.

بیوگرافی منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر + ماجرای ازدواج

 منوچهر هادی و همسر بازیگرش

یکتا ناصر درباره ازدواج با منوچهر هادی کارگردان معروف و پرکار این روزها
گفت:‌ روزهای خوبی را پشت سر گذاشتم و حسم نسبت به این ازدواج، مثبت است.
من در پایان سال ۹۴ و شروع سال ۹۵ اتفاق مهم زندگیم رخ داد و من و منوچهر با هم ازدواج کردیم.

توضیحات منوچهر هادی درباره ازدواج

در کنار ازدواج در سال ۹۴، از لحاظ کاری امسال برای من سالی بسیار ویژه بود. فیلم‌ «من سالوادور نیستم» و اکران آن در سینماهای کشور و از آن مهم‌ تر ساخت فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» به عنوان بهترین کار سینمایی من، در این سال رقم خورد. مجموع تمام این وقایع، سال ۹۴ را برای من به سالی ویژه تبدیل شد.

بیوگرافی منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر + ماجرای ازدواج

ماجرای توهین به وضعیت مردم و گرانی

کارگردان دلدادگان در پایان فیلم برداری و پروژه این سریال با فیلمی کوتاه گفت : همه عوامل ناراحت هستند و سپس دوربین روی بازیگران و عوامل رفت که همه با حالتی ناراحت وانمود به ناراحتی و افسردگی کرده بودند بعد از این کلیپ کوتاه در رساه ها تیتر زده شد که منوچهر هادی با این کلیپ به وضعیت مردم ایران توهین کرده است.

آقای هادی در برنامه حالا خورشید رشیدپور ضمن عذرخواهی از مردم به خاطر کلیپی که پخش شد گفت : من از ملت مردم عذرخواهی می کنم و ادامه گفت ک کلیپ انتقادی از دولت نیز خواهم ساخت که به فکر مردم نیست. وی ب شدت از عملکرد دولت انتقاد کرد .بیوگرافی منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر + ماجرای ازدواج

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *