بیوگرافی مهدی خلجی

بیوگرافی مهدی خلجی همسر مرجان شیخ الاسلامی آل آقا + تصاویر

بیوگرافی مهدی خلجی همسر مرجان شیخ الاسلامی آل آقا + تصاویر شخصی با همسرش و زندگی کامل از قم تا آمریکا و رابطه با رضا پهلوی و نحوه ازدواج و عکس های ایران و خارج از کشور و ماجرای درخواست تحریم بیشتر برایزایران را در مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی مهدی خلجی

روزنامه نگار و تحلیل گر سیاسی و مترجم و نویسنده در ۳۱ شهریور ۱۳۵۲ در قم به دنیا آمده که بعد از خروج از ایران با گروه های ضد انقلاب و رسانه های معاند همکاری دارد و از افرادی است که خواستار تحریم های بیشتر علیه ایران است .

بیوگرافی مهدی خلجی

مهدی خلجی همسر مرجان شیخ الاسلامی آل آقا

وی در مصاحبه های خود با رسانه ضد انقلاب و معاند و دشمنان قسم خورده ایران و ایرانی و در اوج وطن فروشی گفته :فقط تحریم های تجاری و اقتصادی برای ایران کافی نیست و باید تحریم های دیگر اعمال شود.

بیوگرافی مهدی خلجی

فرار و خروج از ایران

بیوگرافی مهدی خلجی بعد از ایران در واشینگتن، دی. سی زندگی می کند و به عنوان تحلیل گر سیاسی و مذهبی در رسانه های خارجی فعالیت دارد.

بیوگرافی مهدی خلجی

سوابق تحصیلی و زندگی شخصی

بیوگرافی مهدی خلجی ، متولد شهر قم است و تحصیلات حوزوی دارد.
وی سال ۱۳۶۳ در حوزهٔ علمیهٔ قم تحصیل می کرد و تا سال ۱۳۷۶ یکی طلاب حوزه علمیه قم بود و دروس خارج فقه و خارج اصول را در حوزه علمیه گذراند.
همچنین در کنار تحصیلات حوزوی و در کلاس‌های فلسفهٔ دانشگاه تهران و دانشگاه شهیدبهشتی به عنوان مستمع آزاد حضور داشت.
در سال ۱۳۷۴ بعد از پذیرش در رشته فلسفه مشغول تصیل در این رشته در دانشگاه تربیت مدرس شد.

بیوگرافی مهدی خلجی

عکس های مرجان شیخ السلامی همسر مهدی خلجی

وی قبلا ازدواج کرده بود و از ازدواج های قبلی وی اطلاعی در دست نیست
اما در آخرین ازدواجش، با مرجان شیخ الاسلامی آل آقا ازدواج کرد.
خبر ازدواج این زوج بعد از دادگاه اختلاس پتروشیمی و بعد از بردن نام همسرش به عنوان یکی از متهمین فساد اقتصادی پتروشیمی رسانه ای شد.

بیشتر بدانید : بیوگرافی ابراهیم رئیسی و رضا مصطفوی طباطبایی

بیوگرافی مهدی خلجی

فعالیت و کسب و کار در ایران

بیوگرافی مهدی خلجی ،فعالیت و مشاغل مهدی خلجی زمانی که دد ایران بود شامل روزنامه‌نگاری بود و کارش را با نوشتن مطالبی دربارهٔ فقه اسلامی در روزنامه‌هایی نظیر اطلاعات آغاز کرد.
سپس از سال ۱۳۷۲ به عنوان مترجم در نشریه کیان فعالیت کرده و مقالاتی در زمینه روشنفکری معاصر عربی و نقد بنیادگرایی از عربی به فارسی ترجمه کرد.
در کنار فعالیت های ذکر شده، در فصلنامه نقد و نظر نیز کار می کرد و در سال ۱۳۷۷ به روزنامه انتخاب پیوست که یک سال بعد جدا شد.

بیوگرافی مهدی خلجی

عکس های مهدی خلجی

بیوگرافی مهدی خلجی ،وی چند سال پیش از ایران مهاجرت کرده و کشور را ترک رفت.
پس از مهاجرت به اروپا نخست مدتی با بخش فارسی بی‌بی‌سی و رادیو فردا و …همکاری کرد و سپس راهی آمریکا شده و بعنوان پژوهشگر مهمان در مؤسسه مطالعات خاورنزدیک واشینگتن مشغول به کار می باشد.
وی از افرادی است که در عرصه تحریم شدید علیه ایران فعال است و درخواست بی ضشرمانه برای تحریم بیشتر ایران را از آمریکا داشته و با رضا پهلوی در ارتباط است

خلجی گیت

در شبکه های مجازی توئیت خلجی گیت به راه افتاده و بعد از لو رفتن اسم همسرش در میان متهمان پتروشیمی این خبر داغتر شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *