بیوگرافی مونا ریگی و سرنوشت عجیب اش از ازدواج تا طلاق +عکس

بیوگرافی مونا ریگی و همسرش و سرنوشت عجیب از ازدواج تا طلاق +عکس

بیوگرافی مونا ریگی و سرنوشت عجیب اش از ازدواج تا طلاق +عکس او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

داستان فائزه منصوری زنی که توسط همسرش (برادر عبدالمالک ریگی) کشته شد همچنان تلخ دنبال میشود حالا یکی از دخترانش به مونا ریگی زندگی اش خیلی سخت پیش میرود او در سن 13 سالگی به اجبار ازدواج کرده و  با یک فرزند دختر طلاق گرفته است ازدواج اجباری آن هم در سن 13 سالگی! و طلاق در سن 17 سالگی آن هم با یک فرزند دختر فاجعه ای میتواند برای یک دختر باشد . او در مصاحبه ای با شاهین صمدپور از اتفاقاتی که برایش رخ داده میگوید و گریه هایی که اشک هر بیننده ای را در می اورد. در این صفحه به معرفی از این دختر جوان میپردازیم تا با زندگی پر فراز و نشیب او مادرش آشنا شوید.

بیوگرافی مونا ریگی و سرنوشت عجیب اش از ازدواج تا طلاق +عکس

بیوگرافی مونا ریگی

مونا ریگی متولد 1383 است او یک خواهر دوقلو به مبینا و یک برادر به نام محمد متین دارد. او فرزند فائزه منصوری و عبدالحمید ریگی میباشد.

بیوگرافی مونا ریگی و سرنوشت عجیب اش از ازدواج تا طلاق +عکس

مادرش شبانه توسط پدرش کشته شد دستور کشته شدن او را عبدالمالک ریگی داده بود.

بیوگرافی مونا ریگی و سرنوشت عجیب اش از ازدواج تا طلاق +عکس

پدرش بعد از قتل مادرش دستگیری و اعدام شد.

سرگذشت عجیب فرزندان فائزه منصوری

مبینا و محمدمتین به نزد مادربزرگشان (مادر فائزه) به تهران آمدند اما مونا در زاهدان نزد خانواده پدرش نگهداری شد که سرنشوت عجیب برایش رقم خورد.

مونا در سن 13 سالگی به اجبار مادربزرگش (مادر پدرش) ازدواج میکند اما ازدواجش بسیار سخت و آزار دهنده بوده است چرا که از سوی همسرش مورد آزار و اذیت قرار میگیرد و در نهایت تصمیم میگیرد طلاق بگیرد طلاق او در حالی رخ میدهد که از این ازدواج صاحب یک فرزند دختر به نام مایا بود.

بیوگرافی مونا ریگی و سرنوشت عجیب اش از ازدواج تا طلاق +عکس

مونا میگوید مادربزرگم به من گفت باید ازدواج کنی و من مخالفت کردم و او گفت اگر ازدواج نکنی از این خانه برو.

مونا بر خلاف خواهر و برادرش در زاهدان نزد خانواده عبدالمالک ریگی ماند و زندگی بسیاری سختی را سپری کرد. اما خواهر و برادرش در تهران نزد مادر مادرش آمدند و وضعیت بهتری داشتند.

بیوگرافی مونا ریگی و سرنوشت عجیب اش از ازدواج تا طلاق +عکس

دیگر کمتر کسی است که نداند، فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد»، موضوعش چه چیزی است. فیلمی که براساس ماجرای واقعی زندگی فائزه منصوری ساخته شده است. ،”فائزه منصوری” همسرعبدالحمید ریگی، به درخواست عبدالمالک ریگی و توسط عبدالحمید در خواب با شلیک گلوله جان باخت و همچنین ” شهاب منصوری” برادر فائزه نیز توسط عبدالمالک ریگی سربریده شده و فیلم آن نیز از طریق شبکه العربیه پخش شده است. موسوی افزود: پس از عزیمت فرزندانم به زاهدان و مرز پاکستان، پسرم شهاب تماس گرفت و گفت چون حمید برای تحویل خواهرم نیامده من خودم آنان را تا محل استقرار حمید همراهی می کنم و بعد از چند روز مجددا بر می گردم.

محمدمتین و مبینا برادر و خواهر مونا ریگیبیوگرافی مونا ریگی و سرنوشت عجیب اش از ازدواج تا طلاق +عکس

درباره حمید ریگی بیشتر بدانید

عبدالحمید ریگی (۱۳۸۹–۱۳۵۷) از اعضای گروه شبه‌نظامی گروه جندالله و برادر عبدالمالک ریگی، رهبر این گروه بود. سرپرست وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران وی را «مسئول کشتار تاسوکی» معرفی کرده‌است. در این حادثه، دست کم ۲۱ نفر، از جمله مسئولان حراست فرمانداری و یکی از روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان کشته شدند.

وی همچنین به درخواست برادرش عبدالمالک، همسرش فائزه منصوری را در خواب با شلیک گلوله به قتل رساند.شهاب منصوری برادر همسر عبدالحمید نیز توسط عبدالمالک ریگی سربریده شد و او فیلم این اقدامش را توسط شبکه العربیه منتشر کرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *