بیوگرافی مینا یعقوبی کیست و پیج اینستاگرام و ماجرای 2 بار خودکشی زندان

بیوگرافی مینا یعقوبی کیست و پیج اینستاگرام و ماجرای 2 بار خودکشی در زندان

بیوگرافی مینا یعقوبی کیست و پیج اینستاگرام و ماجرای 2 بار خودکشی در زندان که حواشی را به وجود اورده و مورد توجه رسانه های بیگانه قرار گرفته است.

بیوگرافی مینا یعقوبی کیست و پیج اینستاگرام و ماجرای 2 بار خودکشی زندان

بیوگرافی مینا یعقوبی

مینا یعقوبی دختر دهه هفتاد اهل اراک بوده که به دلیل هنجارشکنی و اهانت به گلزار شهدا توسط مراجع قضایی دستگیر شد

بعد از بازداشت به زندان منتقل گردید که دو بار اقدام به خودکشی در زندان کرد که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

اما زمانی مورد توجه قرار گرفت که یکی از چشمان او به شدت کبود شده بود و رسانه های معاند خبر از شکنجه این زن در زندان دادند اما برخی از رسانه های داخلی کشور مدعی بودند چشم کبود او به خاطر گریمی بوده که انجام داده است و به این شکل کبودی چشم نمی‌تواند ظاهر شود.

بیوگرافی مینا یعقوبی کیست و پیج اینستاگرام و ماجرای 2 بار خودکشی زندان

در نهایت روابط عمومی دادگستری استان مرکزی در این رابطه اطلاعیه‌ای را صادر کرد و گفت که خانم مینا یعقوبی به علت هتک حرمت به گلزار شهدای اراک و پرتاب سنگ به سر در گلزار شهدا و پخش کلیپ تصویری در فضای مجازی بازداشت شده است این ویدیو خانواده معظم شهدا و ایثارگران را آزرده خاطر کرده است.

مشکلات روحی و روانی

خبرگزاری فارس نوشت: «دادگستری استان مرکزی با اشاره آخرین وضعیت مینا یعقوبی یکی از متهمان پرونده هتک حرمت گلزار شهدای اراک ، گفت : متهم به علت برخی مشکلات روحی و روانی قبلی طی مدت بازداشت ، دو نوبت اقدام به خودکشی کرد که با هوشیاری مراقبین دچار صدمات جزئی شده و به بیمارستان منتقل و براساس شرایط تا زمان تشکیل دادگاه ، با اخذ وثیقه قانونی آزاد شد.مینا یعقوبی در اراک کیست و چرا بازداشت شد؟ + بیوگرافی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *