بیوگرافی ناهید دایی جواد,درگذشت ناهید دایی جواد

بیوگرافی ناهید دایی جواد خواننده +درگذشت ناهید دایی جواد

بیوگرافی ناهید دایی جواد خواننده و درگذشت ناهید دایی جواد خواننده سنتی ایرانی را در این بخش از بیوگرافی و زندگینامه مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی ناهید دایی جواد,درگذشت ناهید دایی جواد

بیوگرافی ناهید دایی جواد

بیوگرافی ناهید دایی جواد متولد بیست و هشتمین روز از اردیبهشت ماه 1321 در اصفهان است او یکی از زنان خواننده ایرانی است که در به صورت همخوانی با خواننده های سنتی فعالیت میکرد.

بیوگرافی ناهید دایی جواد خوانندهبیوگرافی ناهید دایی جواد,درگذشت ناهید دایی جواد

او را میتوان فعال ترین و قدیمی ترین زن خواننده ایرانی به شمار اورد که سالها با خواننده های سنتی کشورمان همخوانی میکرده است.

فعالیت های هنری

در سال 1381 با گروه ایرادخت همکاری کرد و توانست حضوری موفق را در این گروه داشته باشد و مردم از انها استقبال کنند.

او همچنین موسیفی تدریس میکند و چند کلاس موسیقی را تشکیل داده بود که به هنردوستان موسیقی تدریس میکرد.

درگذشت ناهید دایی جواد

این خواننده محبوب و دوست داشتنی در 20 آذرماه 1396 و در سن 75 سالگی با یک حادثه رانندگی دار فانی را وداع گفت.

این تصادف دلخراش باعث شد که این خواننده زن کشورمان با اسیب جدی مواجه شود و بعد از انتقال به بیمارستان جانش را از دست بدهد.

بیوگرافی ناهید دایی جواد,درگذشت ناهید دایی جواد

الیاس طغیانی ـ شاگرد این هنرمند ـ در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تایید این خبر اظهار کرد: استاد دایی‌ جواد دیروز (۱۹ آذرماه) در یک تصادف درگذشت. اتومبیلی که با او تصادف کرده فرار می‌کند، او را به بیمارستان منتقل و چند بار احیا می‌کنند اما متاسفانه طاقت نیاورد.

او ادامه داد: طبق آخرین صحبت‌هایی که با دختر دایی جواد داشتم زمان مراسم تدفین و ختم‌ او هنوز مشخص نیست. او استادی نمونه نه تنها در هنر بلکه در اخلاق و ادب بود.

طغیانی گفت: ایکاش قدر آدم‌ها را تا زمانی که هستند بدانیم ؛ به هنر و هنرمندان در زمانی که باید، آن‌گونه که شایسته هستند احترام بگذاریم و حقوق آن‌ها را پایمال نکنیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. ای کاش قدر ایشان را بیشتر می دانستیم. من از طریق شاگردان ایشان با طرز فکر و روحیات عالی ایشان آشنایی داشتم . حیف که در این دیار تنها چیزی که دیگر ارزش ندارد هنر و هنرمند است . اینطور که گفته شده راننده ای که با ایشان تصادف کرده فرار کرده و اگر راننده که به ایشان زده به موقع ایشان را بیمارستان برده بود شاید زنده می ماند ، اگر راننده را دستگیر کنند باید به جرم قتل عمد ایشان را محاکمه کنند .چرا که اگر راننده فرار نکرده بود و به بیمارستان برده بود استاد زنده می ماند . از صمیم قلب به بازماندگان ایشان تسلیت عرض مینمایم باشد غم آخر بازماندگان ایشان باشد . یادت گرامی استاد عزیز و ارجمند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *