بیوگرافی نرگس معدنی پور و دخترش کیست +سوابق و ماجرای حقوق نجومی دخترش

بیوگرافی نرگس معدنی پور و دخترش کیست +سوابق و حواشی

بیوگرافی نرگس معدنی پور و دخترش کیست +سوابق و ماجرای حقوق نجومی دخترش

نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران میباشد ایشان متولد 1349 در تهران بوده و دارای فوق لیسانس مدیریت میباشد بیوگرافی فاطمه معدنی پور و دخترش فاطمه منصورلی که این روزها حواشی درباره حقوق نجومی او در فضای مجازی منتشر شده است میپردازیم.

بیوگرافی نرگس معدنی پور

فاطمه معدنی پور دز سال 1349 متولد شده و دارای فوق لیسانس مدیریت میباشد و در حال حاضر رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران است.

او قبلا شهردار منطقه ۱۳ تهران بوده است.

بیوگرافی نرگس معدنی پور و دخترش کیست +سوابق و ماجرای حقوق نجومی دخترش

او در دوران محمدباقر قالیباف به عنوان شهردار منطقه 13 منصوب شد که حسابی مورد توجه قرار گرفت چرا که ایشان به عنوان اولین زنی بود که در تهران به عنوان شهردار منصوب شده بود.

سوابق

وی به مدت 5 سال مدیر کل اداره امور بانوان شهرداری تهران بود و مدتی به عنوان رئیس فرهنگ سرای فردوس فعالیت داشت

او در دوران فعالیت خود موفق شده بود در 4 دوره به عنوان مدیر نمونه انتخاب شود این انتخاب در جشنواره شهرید رجایی که در شهرداری تهران برگزار میشد صورت گرفت.

بیوگرافی نرگس معدنی پور و دخترش کیست +سوابق و ماجرای حقوق نجومی دخترشبیوگرافی نرگس معدنی پور و دخترش کیست +سوابق و ماجرای حقوق نجومی دخترش

فرزندان فاطمه معدنی پور

همسر ایشان آقای ابراهیم منصورلی میباشد و دارای دو فرزند به نام های فاطمه و احسان است.

حواشی حقوق دخترش در شورای شهر

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هفته گذشته تصویر فیش حقوقی دختر “نرگس معدنی‌پور” رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران منتشر شد که در این فیش حقوقی، حقوق وی 33 میلیون تومان درج شده است.

مصطفی خدابخشی؛ مشاور رسانه‌ای نرگس معدنی‌پور عضو شورای اسلامی شهر تهران در این زمینه متنی را منتشر کرد.

وی با اشاره به جنجال هایی که پیرامون استخدام یکی از نزدیکان این شورا در شورای اسلامی شهر تهران وجود دارد، گفت: متأسفانه ناآگاهی برخی افراد از قوانین داخلی شورا و اساسنامه جاری آن، نوعی رفتار هیجانی را در پی داشته است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی زهرا شمس احسان عضو شورای شهر تهران

بیوگرافی نرگس سلیمانی و همسرش شورای شهر تهران

مشاور رسانه ای نرگس معدنی‌پور ادامه داد: متأسفانه سال هاست که فضایی در فضای رسانه ای مدیریت شهری ایجاد شده که مبتنی بر اصول حرفه ای رسانه ای و اطلاع رسانی دقیق نیست و همین امر باعث شده است که عده ای که خود را رسانه های خبری میدانند هر از چند گاهی برای لاف زدن اقدام کنند و شروع به ارسال اخبار غیر واقعی کنند

خدابخشی در ادامه توضیح داد: بر اساس اساسنامه داخلی شورای شهر تهران، هر نماینده ای که وارد شورا می شود می تواند یک مدیر دفتر و راننده ای را که مورد اعتماد اعضا باشد، استخدام کند، منعی برای استخدام اقوام و خویشاوندان وجود ندارد.

بیوگرافی نرگس معدنی پور و دخترش کیست +سوابق و ماجرای حقوق نجومی دخترش

مشاور رسانه ای این عضو شورا ادامه داد: به عنوان مدیران دفتری در هر دفتری علاوه بر آشنایی با اصول اداری و رایانه ای باید امین و بسیار مورد اعتماد باشند.

وی با بیان اینکه صداقت و اعتماد از ارکان اصلی در انتخاب افراد به عنوان روسای ادارات است، گفت: دفاتر نمایندگی یکی از حساس ترین حوزه های فعالیت در شورا محسوب می شوند، لذا لازم است در این حوزه به افرادی که سخنرانی داشته باشد حفاظت. من نمی خواهم از موقعیت موجود برای رسیدن به اهداف شخصی استفاده کنم.

این فعال رسانه ای تاکید کرد: به همین دلیل اعضای شورا همواره معتمدترین و نزدیک ترین افراد را به عنوان مسئول دفتر انتخاب می کنند و انتخاب افراد از جمله اعضای خانواده و بستگان درجه یک اعضا در دوره های گذشته. به همین منظور حضور دختر خانم تجارتی موضوع جدیدی و خارج از هنجارها و قوانین نیست. اگرچه این موضوع با توجه به آیین نامه داخلی هیئت مدیره ربطی به حل تعارض منافع ندارد، اما با توجه به اینکه این انتخاب در ابتدای دوره صورت گرفته و الحاق عناصر جدیدی به حل تعارض منافع صورت گرفته است. چند ماه پس از شروع ششمین دوره مدیریت شهری تصویب شد. طبق این مصوبه پذیرایی محدودیتی ندارد.

وی با اشاره به فیش حقوقی درج شده از سوی مسئول دفتر ماندری پور گفت: حقوق کلیه کارکنان شورای اسلامی شهر تهران بر اساس نظام اداری شورا بوده و توسط امور اداری شورا رصد و کنترل می شود. حقوق مسئولین دفاتر تمامی اعضا مانند نیروهای دبیرخانه نیز یکسان و بر اساس نظام اداری شورا است و هیچ یک از اعضای شورای شهر در این مورد نظری ندارند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. ابراهیم استکی

    وقتی می‌توانیم از داشتن حکومت اسلامی صحبت و دفاع کنیم که شرایط استخدام و حقوق برای همه مردم یکسان و متوازن باشد. درز کردن اینگونه خبرها که مسلما قطره ای از دریاست هر انسان مومن و غیر مومن را متاسف و ناامید می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *