بیوگرافی نیکا احمدی زاد دختر ۶ ساله ایلام که در تیراندازی ایلام به قتل رسید
نیکا احمدی زاد دختر 6 ساله که در 20 دی ماه 1402 در تیراندازی ایلام به قتل رسید

بیوگرافی نیکا احمدی زاد دختر ۶ ساله ایلامی که در تیراندازی ایلام به قتل رسید

بیوگرافی نیکا احمدی زاد دختر 6 ساله ایلامی

نیکا احمدی زاد دختر 6 ساله که در 20 دی ماه 1402 در تیراندازی ایلام به قتل رسید این دختر به همراه مادرش در حال عبور از خیابان بودند که در پی درگیری دو راننده مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جانش را از دست داد او فرزند روح الله احمدی زاد یکی از کارکنان پتروشیمی ایلام میباشد.

ماجرای کشته شدن

بعد از ظهر 20 دی ماه 1402 نیکا احمدی زاد به همراه مادرش در حال بازگشت از مهدکودک به سوی خانه بودند که در مسیر راهشان دو خودرو با یکدیگر تصادف میکنند و بین آنها درگیری صورت میگیرد که یکی از راننده مسلح بوده و درحالی که با هم گلاویز بودند گلوله ای از اسلحه شلیک میشود و به نیکا احمدی زاد دختر 6 ساله اصابت میکند که دختر متأسفانه فوت می‌کند و مادرش پس زخمی شدن توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام می شود.

بیوگرافی نیکا احمدی زاد دختر ۶ ساله ایلامی که در تیراندازی ایلام به قتل رسید

متهمان قبل رسیدن ماموران انتظامی ازمحل متورای شده بودند .

بنابر گفته فرمانده انتظامی استان ایلام با تلاش گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی استان، قاتل دختر ۶ ساله ایلامی در کمتر از ۱۰ ساعت در یکی از استان های مرکزی دستگیر شد.

همچنین ببنید:

ماجرای خودکشی یسنا دانش آموز 11 ساله یاسوجی 

بیوگرافی بهزاد شوکتی محیط بان آستارایی کیست 

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه طی هماهنگی با مرجع محترم قضایی و صدور نیابت قضایی، متهم در یک عملیات منسجم و غافلگیزانه در یکی از استان های مرکزی کشور دستگیر شد، تصریح کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *