بیوگرافی همه بازیگران فیلم زیارت

بیوگرافی بازیگران فیلم زیارت +تصاویر جدید

بیوگرافی بازیگران فیلم زیارت +تصاویر جدید را به همراه اسامی خلاصه داستان زمان پخش این فیلم در ادامه در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

فیلم زیارت

فیلم زیارت ساخته آقای صادق کرمیار در سال ۱۳۸۸ می باشد در موضوع کاملاً اجتماعی و خانوادگی روایتگر داستان محوریت امام رضا علیه السلام و در خصوص زائران این امام تهیه شده است حالا با خبر شدیم که قرار است این فیلم از شبکه آی فیلم به مناسبت شهادت امام رضا علیه السلام واحد دیگر به روی آنتن رود به همین مناسبت ما به خلاصه داستان بیوگرافی و تصاویر جدید بازیگران این فیلم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی بازیگران فیلم زیارت +تصاویر جدید

خلاصه داستان

در حالت این فیلم آمده است که ماجرا با زندگی مردم آغاز می‌شود که برای وصول طلب خود و پیدا کردن فرد بدهکار به مشهد مسافرت می‌کند و در جریان مسافرتش زائران مختلفی را می‌بیند که هر کدام به دنبال حاجتی به حرم آقا امام رضا علیه السلام رفته‌اند.

معرفی بازیگران فیلم به همراه نقش

از بازیگران این فیلم می توان به اردلان شجاع کاوه در نقش مهرانفر ،ستاره اسکندری در نقش مادر مرجان ،حسن جوهرچی در نقش رئیس مهرانفر ،کاوه سماک باشی در نقش بهروز پویا ،فریده سپاه منصور در نقش مادر رییس مهرانفر ،الیکا عبدالرزاقی در نقش زن مهرانفر و ملیکا ناظری در نقش مرجان دختر کوچک ستاره اسکندری را نام برد.

بیوگرافی بازیگران فیلم زیارت +تصاویر جدید

این فیلم ساخته آقای صادق کرمیار نویسنده ایرانی می باشد که از آثار او میتوان به ترانه های کبود، رویا ،خانه ساحلی سیم آخر ،بهانه‌های عاشقی،  وقت طلایی را نام برد.

زمان پخش فیلم

فیلم زیارت قرار است از شبکه پرمخاطب آی‌فیلم به مناسبت شهادت امام رضا علیه السلام به روی آنتن رود.

بیشتر ببینید: بیوگرافی همه بازیگران فیلم نجلا + تصاویر

دیگر عوامل فیلم

مدیر تصویربرداری: ناصر محمودکلایه، صدابردار: فرخ فدایی، دستیار کارگردان: زهره رضایی، چهره پرداز: فرید کشن فلاح، مدیر تولید و مجری طرح: حسین مروی

شقایق ناظری

بیوگرافی بازیگران فیلم زیارت +تصاویر جدید

بازیگران فیلم زیارت

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *