بیوگرافی همه بازیگران فیلم وانتافه

بیوگرافی بازیگران فیلم وانتافه و دانلود فیلم وانتافه +پشت صحنه

بیوگرافی بازیگران فیلم وانتافه و دانلود فیلم وانتافه پشت صحنه را به همراه اسامی خلاصه داستان و زمان پخش این فیلم را در ادامه در این قسمت از مجله شبونه مشاهده کنید.

بازیگران فیلم وانتافه

فیلم وانتافه در ژانر طنز و کمدی ساخته آقای محمدجواد موحد و محمدحسین امامی می باشد، که در شرایط کرونا ساخته شده است و قرار است به مناسبت میلاد امام صادق علیه السلام به روی آنتن رود به همین مناسبت ما به زمان پخش این سریال خلاصه داستان اسامی بازیگران خواهیم پرداخت.

بیوگرافی بازیگران فیلم وانتافه و دانلود فیلم وانتافه

خلاصه داستان

در روایت این داستان آمده است که اگر اون سکه لعنتی در داخل چاه نمی افتاد ما این همه بدبختی نداشتیم سریال وانتافه محصول خانه تولیدات جوان می باشد که مجری این طرح باشگاه فیلم سوره می باشد و یک طنز اجتماعی است که اشاره می‌کند به مشکلات اقتصادی و گرانی های اخیر را در قالب طنز و کمدی به تصویر می کشد.

بیوگرافی بازیگران فیلم وانتافه و پشت صحنه وانتافه

معرفی بازیگران فیلم

از بازیگران این فیلم  می توان به مهران احمدی، امیر کربلایی زاده ،سامان غنائمی، نفیسه روشن، افسانه چهره‌آزاد را نام برد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی همه بازیگران فیلم هفت سنگ 

زمان پخش فیلم

فیلم وانتافه قرار است به مناسبت سالروز میلاد مسعود نبی مکرم اسلام و امام صادق علیه السلام روز سه شنبه ۱۳ آبان ماه سال ۹۹ راس ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما به روی آنتن رود و علاقه مندان می توانند این فیلم را در همان روز در ساعت ۱۸ از شبکه افق مشاهده کنند.

زمان پخش فیبلم وانتافه

عوامل فیلم

تهیه کننده : محمدجواد موحد ، کارگردان : محمدحسین امانی ، مجری طرح : باشگاه فیلم سوره ، نویسنده : محسن ملکی ، مهدی طاهر ، مدیر تولید : افشین رئوفی ، مدیر تصویربرداری : یوسف سبحانی ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : فرشاد کلباسی ، تدوین : علی گورانی ، مدیر صدابرداری : امید قربانی ، موسیقی : امید روشن بین ، مدیر تدارکات : بهرام دانایی ، طراح چهره پردازی : هادی لطفی ، طراح صحنه و لباس : محسن شریفی ، عکاس : حمید ضرابی ، مشاور رسانه ای : علی مرادخانی ، تهیه شده در خانه تولیدات جوان.

بیوگرافی بازیگران فیلم وانتافه و دانلود فیلم وانتافه

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *