بیوگرافی وحید اسلامی کارگردان و همسر و فرزندانش +علت فوت و اینستاگرام

بیوگرافی وحید اسلامی کارگردان و همسر و فرزندان +علت فوت و اینستاگرام

بیوگرافی وحید اسلامی کارگردان و همسر و فرزندانش با علت فوت و اینستاگرام وحید اسلامی را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی وحید اسلامی کارگردان و همسر و فرزندانش +علت فوت و اینستاگرام

بیوگرافی وحید اسلامی کارگردان

وحید اسلامی از کارگردان های جوان و با سابقه سینما بوده که متاسفانه روز گذشته دار فانی را وداع گفت متولد ۱۳۵۸ در ایلام بوده و روز گذشته بر اثر ایست قلبی فوت کرد.

آقای اسلامی در سال ۱۳۵۶ در شهرستان ایلام چشم به جهان گشود و علاوه بر کارگردانی در عرصه نویسندگی مثالیة داشت ایشان از اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران بود.

✅ همچنین ببینید بیوگرافی احسان عبدی پور کارگردان 

شروع فعالیت هنری

آقای اسلامی کار خود را در سال ۱۳۸۹ با فیلم سینمایی دزدان خیابان جردن آغاز کرد نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده داشت و موفق شد نشان دهد که کارگردان و نویسنده بزرگ کشورمان می باشد و در آن بازیگرانی همچون فتحعلی اویسی و ارژنگ امیرفضلی و رضا شفیعی جم و حدیث فولادوند بازی می کردند.

بیوگرافی وحید اسلامی کارگردان و همسر و فرزندانش +علت فوت و اینستاگرام

اولین کار آقای اسلامی که فروش بسیار زیادی در سینما داشت فیلم سینمایی سیزدهمین ماه سال از دیگر کارهای او به شمار می آید فیلمی که به جشنواره جهانی فیلم هندی نیز راه یافته بود فیلم سینمایی جنجال در عروسی نیز از دیگر کارهای آقای اسلامی به شمار می‌آید.

اسلامی گفته فیلم سیزدهمین ماه سال، قصه‌ای عاشقانه را در نگاه و روایتی نو به مخاطبش عرضه می‌کند. نوع روایت این فیلم که روایت دوبل نام دارد، شامل روایت رویدادی بین یک مرد و زن است که تا نیمه داستان ادامه دارد، و سپس با چرخشی داستانی بیان دیالوگ‌ها را بین مرد و زن جابجا می‌کند و روایت را در بیانی نو به تماشاگرش انتقال می‌دهد.

بیوگرافی وحید اسلامی کارگردان و همسر و فرزندانش +علت فوت و اینستاگرام

وی با اشاره به عوامل تولید فیلم «سیزدهمین ماه سال» تصریح کرد: نویسنده، تهیه‌کننده، و کارگردان این فیلم خودم هستم. مدیر فیلمبرداری: وریا گلزاریان، و صدابردار: ارسطو مفاخری هستند. با توجه به روش سکانس پلان فیلم، می‌بایست بازیگران، دارای توانایی‌های تئاتری به منظور از بر نمودن دیالوگ‌ها و حرکات صحنه می‌بودند. به همین جهت بازیگران این فیلم از بازیگران تئاتر برگزیده شدند که می‌توانم از بهاره مهکی، مهرداد رضایی، و شادروان علی باسره نام ببرم

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. سلام کل این صفحه اشتباه هست. این مرحوم پسر عموی بنده بود لطفاً این صفحه که اطلاعات بسیار غلطی به مخاطبان داده است را پاک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *