بیوگرافی ورزشکاران ایرانی زلزله ترکیه که کشته شدند مهدی سعیداوی و حامد مطرودی

بیوگرافی ورزشکاران ایرانی زلزله ترکیه که کشته شدند مهدی سعیداوی و حامد مطرودی

ورزشکاران ایرانی زلزله ترکیه محمدرضا میراحمدی ، مهدی سعیداوی و حامد مطرودی ، سه فوتبالیست قطع عضو ایرانی بودند که در زلزله ترکیه فوت کردند.

بیوگرافی ورزشکاران ایرانی زلزله ترکیه که کشته شدند مهدی سعیداوی و حامد مطرودی

بیوگرافی ورزشکاران ایرانی زلزله ترکیه

این سه نفر به عنوان لژیونر در باشگاه های ترکیه ای بازی میکردند که متاسفانه بر اثر زمین لرزه فوت کردند.

این ورزشکاران که عضو تیم ملی فوتبال قطع عضو کشورمان نیز بودند، در کشور ترکیه بر اثر زمین لرزه در هتل محل اقامتشان، جان خود را از دست دادند.

هر سه ورزشکار فقید در زلزله ۷.۸ ریشتری جنوب ترکیه اهل استان خوزستان هستند که پیکر آنان به مسئولان این استان تحویل داده خواهد شد.

بیوگرافی حامد مطرودی

حامد مطرودی نامی است که شاید در حالت عادی باید دروازه‌بان کنونی تیم فولاد خوزستان می‌بود، اما حالا نامش در لیست ۲۲ هزار نفری، تلفات زلزله مهیب ترکیه قرار گرفته است؛ بازیکنی که سال پیش در تیم ملی معلولین ایران حضور داشت و لژیونر شاغل در لیگ فوتبال ترکیه محسوب می‌شد.

خبر درگذشت او و دو بازیکن دیگر تیم‌ملی، ۷۲ ساعت بعد از زلزله جنوب شرق ترکیه به ایران رسید و به شکلی تلخ در اختیار خانواده‌اش قرار گرفت. در چنین شرایطی تماس با بستگان و اعضای خانواده آنها، شاید چندان کار دشواری نباشد، اما حاتم مطرودی، برادر حامد، با گشاده‌رویی پاسخ تماس تلفنی را می‌دهد و درحالی‌که صدای ناله و شیون از تلفن شنیده می‌شود، می‌گوید که در مراسم سوگواری است و ساعتی بعد می‌تواند به سؤالات پاسخ بدهد.

بیوگرافی محمدرضا میراحمدی فوتبالیست

محمدرضا میراحمدی ملی پوش تیم ملی ایران و عضو تیم فوتبال معلولان و قطع عضو ایرانی می باشد او متولد رامهرمز است و چندی پیش به عنوان لژیونر به یکی از تیم های ترکیه پیوست

این ملی پوش ایرانی به همراه دو بازیکن ملی پوش دیگر در یک هتل در شهر مالاتیا ترکیه اقامت داشتند و پس از وقوع زلزله مهیب 7.8 ریشتری در ترکیه این دروازه بان به همراه دو فوتبالیست دیگر کشور خبری از آنها در دست نیست و گویا تلفن همراه آنها به دلیل قطع شدن سیستم تلفن در ترکیه در دسترس نیست

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *