بیوگرافی و اینستاگرام رایا مجتن همسر یورگن لوکادیا +عکس و تصاویر

بیوگرافی و اینستاگرام همسر یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس (رایا مجتن کیست) تصاویر و عکسهای او را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی و اینستاگرام همسر یورگن لوکادیا

بیوگرافی و اینستاگرام همسر یورگن لوکادیا

رایا مجتن همسر لوکادیا مهاجم هلندی تیم پرسپولیس است که در زمینه مدلینگ فعالیت دارد او مدتی به عناون مدل در مجله مد هلند فعالیت میکرد و در حال حاضر برای شرکت ناین کار میکند.

او در بین کاربران ایرانی زمانی مورد توجه قرار گرفت که به همسر یورگن لوکادیا به ایران آمد .

بیوگرافی و اینستاگرام همسر یورگن لوکادیا

یورگن لوکادیا در بازیکن سابق تیم های بوخوم آلمان و برایتون انگلیس در سال 2022 به تیم پرسپولیس پیوست و مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفت.

همچنین ببینید:

بیوگرافی یورگن لوکادیابیوگرافی یورگن لوکادیا بازیکن پرسپولیس و همسرش +سوابق و پیج اینستاگرام

جالب است بدانید که پیج اینستاگرام همسر لوکادیا دو برابر فالوئر کسب کرده است که اکثرا کاربران ایرانی و هواداران پرسپولیس میباشد.

از زمان نهایی شدن پیوستن لوکادیا به تیم فوتبال پرسپولیس همسر او حدود 24 هزار فالور در یک روز گرفته  که در نوع خود جالب توجه است!

بیوگرافی و اینستاگرام همسر یورگن لوکادیا

باشگاه پرسپولیس تصاویر جدیدی از ورود این ستاره به همراه خانواده‌اش به اشتراک گذاشت که نشان می داد وارد تهران شده است. این اولین تصاویر مهاجم جدید پرسپولیس در فرودگاه امام خمینی است.

بیوگرافی و اینستاگرام همسر یورگن لوکادیا

مهاجم ۲۸ ساله هلندی که سابقه بازی در تیم آیندهوون را نیز در کارنامه دارد و طی ۱۲۷ بازی برای این تیم موفق به ثبت ۴۵ گل در لیگ هلند شده، شب گذشته در ترکیه حضور داشت و در نهایت طی مذاکرات فشرده با مدیران باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را به امضا رساند. لوکادیا بعد از جدال این تیم با ذوب‌آهن راهی تهران خواهد شد و عکس یادگاری خود را خواهد گرفت تا رسما وی در نوک پیکان تیم سرخ پوش پایتخت معرفی شود.

پست اینستاگرامی همسر یورگن لوکادیا درباره حجاب

یورگن لوکادیا، ستاره خارجی و جدید تیم فوتبال پرسپولیس برای عقد قرارداد رسمی با این تیم به همراه همسر و فرزندانش وارد ایران شد. از همان ابتدای ورودش، طرفداران این تیم مشتاق شدند تا بیشتر درمورد خانواده این ستاره هلندی بدانند و طولی نکشید که آمار دنبال کننده های ایرانی در صفحه اینستاگرام همسر یورگن لوکادیا و خود این فوتبالیست افزایش یافت.

همسر یورگن هم با توجه به شرایط جدید پست و استوری های متفاوتی را برای ایجاد رابطه هر چه بهتر و صمیمی تر با ایرانی ها منتشر کرد و با پیام های پرمحبت خود نظرشان را بیشتر جلب کرد.

همسر بازیکن خارجی تیم پرسپولیس که به خوبی متوجه اهمیت مسئله حجاب در ایران است، تصمیم گرفت در این مورد پستی منتشر کرده و بنویسد:

از همه دنبال‌کنندگان جدید ایرانی‌ام برای کلمات گرم و محبت‌آمیزشان ممنونم. من به شما و فرهنگ‌تان احترام می‌گذارم و تا وقتیکه اینجا هستم با افتخار حجابم را رعایت می‌کنم. بیایید باهم مهربان باشیم.

یورگن لوکادیا (jurgen locadia) بازیکن فوتبال اهل کشور هلند، در نوامبر سال1993 متولد شد. او که جزو فوتبالیست های معروف کشور هلند است، از کودکی فوتبال را آغز کرده و در دوراننوجوانی به شکلی حرفه ای دنبال کرد. یورگن هلندی در سال 1998 پس از پیوستن به تیم بارگرس، فوتبال حرفه ای را آغاز کرد و پس از درخشش در این تیم راهی تیم امن هلند شد و در آنجا تا سال 2008 بازی کرد تا در نهایت به تیم سارتو و بعد از آن ویلم 2 و پی اس ملحق شد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا