بیوگرافی و درگذشت سردار ناصر شعبانی فرمانده سپاه

بیوگرافی و درگذشت سردار ناصر شعبانی فرمانده سپاه پاسداران

بیوگرافی و درگذشت سردار ناصر شعبانی فرمانده سپاه پاسداران بر اثر کرونا به همراه سوابق و تصاویر ایشان را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

شایعه درگذشت سردار ناصر شعبانی

یکی از فرماندهان سپاه پاسداران که سوابق زیادی در زمینه نظامی و حضور در دفاع مقدس داشته است او به دلیل ابتلا به بیمار کرونا درگذشت.

وی سالهای در جبهه های مختلف حضور داشته است از دفاع مقدس گرفته تا سوری و یمن و عراق مدافعان حرم را پشتیبانی میکرد و آموزش میداد.

بیوگرافی و درگذشت سردار ناصر شعبانی فرمانده سپاه پاسداران + ابتلا به کرونا

از مهمترین سوابق ایشان میتوان به معاونت عملیات قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران اشاره کرده که در یمن تلاش های زیادی انجام داد تا بتواند نظم و امنیت را برای مسلمانان این کشور به ارمغان بیاورد.

ایشان در جنگ سعودی ها علیه یمن که باعث کشته شدن تعداد زیادی از شیعیان یمن شد حضور پررنگ داشت تا بتواند سربازان یمنی را برای مقابله با سعودی ها آماده کند.

تلاش های بسیار زیاد این سردار برای مقابله سعودیهای جنایت کار ستودنی بود و زحمات فراوانی را برای شیعیان کشور یمن کشید.

بیوگرافی سردار ناصر شعبانی

رتیپ پاسدار ناصر شعبانی یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران با سابقه‌ای بیش از ۳۷ سال در سپاه پاسداران است. او رده‌های مختلفی از فرماندهی در سپاه از سطح فرمانده سپاه شهری تا فرماندهی لشکر و سپاه استانی و منطقه‌ای را طی کرده و تا بالاترین سطوح امنیتی پایتخت جمهوری اسلامی یعنی قرارگاه ثارالله تهران مسئولیت داشته است.

اولین مسئولیت مهم ناصر شعبانی به ۳۷ سال قبل بر می‌گردد؛ زمانی که فرمانده سپاه آمل در استان مازندران بود. او در این مسئولیت در ششم بهمن ۱۳۶۰ هدایت و فرماندهی نیروهای سپاه پاسداران در درگیری با چریک‌های عضو گروه اتحادیه کمونیست‌های ایران بر سر کنترل آمل را برعهده داشت.

بیوگرافی و درگذشت سردار سرتیپ ناصر شعبانی فرمانده سپاه پاسداران + ابتلا به کرونا

جنگ هشت ساله ایران و عراق بویژه سال پایانی آن جایگاه ناصر شعبانی در سپاه پاسداران را ارتقا و تحکیم بخشید.

در سال‌های پایانی جنگ و هنگامی که سپاه به سپاه‌های منطقه‌ای و فرااستانی تقسیم‌بندی شده بود او به فرماندهی سپاه چهارم بعثت برگزیده شد که مسئولیت هدایت و فرماندهی نیروها و یگان‌های سپاه پاسداران در غرب ایران و استان‌های کرمانشاه و ایلام را برعهده داشت و مقر فرماندهی آن در شهر کرمانشاه بود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. مهسیما سادات حسینی

    دلم براش تنگ شده
    پدر بزرگم بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *