بیوگرافی پروفسور جیمز فتزر کارشناس سیاسی +توهین به سردار سلیمانی

بیوگرافی پروفسور جیمز فتزر کارشناس سیاسی

بیوگرافی پروفسور جیمز فتزر کارشناس سیاسی +توهین به سردار سلیمانی در شبکه افق را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی پروفسور جیمز فتزر کارشناس سیاسی +توهین به سردار سلیمانی

بیوگرافی پروفسور جیمز فتزر

وی کارشناس سیاسی بوده که در سالهای اخیر با مصاحبه های مختلف در برنامه های صدا و سیما حضور داشته است و از منتقدان سرسخت ترامپ و اسرائیل میباشد که شاید به همین دلیل است در برنامه های صدا و سیما به مصاحبه میپردازند.

این مرد 70 ساله در جدیدترین مصاحبه ای که در شبکه افق داشت در یک اتفاق نادر اقدام توهین به سردار سلیمانی کرد!

در این برنامه که از شبکه افق پخش میشد او در یک ارتباط تصویری درباره اقدام امریکا صحبت میکرد که زمانی بحث به سردار سلیمانی رسید وی را تروریست خواند و این درحالی بود که مترجم برنامه از ترجمه خودداری کرد و سکوت اختیار نمود و به صورت آهسته به کارگردان برنامه گفت قطعش کن!

بیوگرافی پروفسور جیمز فتزر کارشناس سیاسی +توهین به سردار سلیمانی

مصاحبه با خبرگزاری های رسمی ایران

اگر نام جیمز فتزر را در گوگل سرچ کنید میبیند که بسیاری از خبرگزاری های رسمی ایران مصاحبه کرده و به عنوان نظریه پرداز از صبحت های او استفاده شده است که این واقعا نکته قابل تاملی است که چگونه یک آمریکایی مخالف سردار سلیمانی در تلویزیون ایران راه پیدا میکند.

“جیمز فتزر”، استادعلوم سیاسی و نظریه پرداز آمریکایی در گفت وگو با میزان با اعلام این مطلب افزود: دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه که به جرات قابل توجه ترین نامزد در تاریخ انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست، جنگ های خونین این کشور را همواره نقد و با موافقت نامه‎های تجاری مخالفت کرده است.

جیمز فتزر افزود: این نامزد انتخاباتی وعده داده که آمریکا را دوباره بزرگ می کنذ. ترامپ برای منافع دو حزب دموکرات و جمهوریخواه خطرناک است چرا که به روابط گرم و کسب و کار بزرگ آنان در بخش های نظامی و تجاری آسیب وارد می کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. آره خییلی، جان من سرچ کنید تا ببینید!
    قبل تر ها VOA باهاش مصاحبه کرده و طبعا خیلی از شبکه های داخلی خود آمریکا
    این که میگید قبلا بسیاری از خبرنگاران رسمی ایران با این فرد مصاحبه کردن مطلب درستی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *