بیوگرافی پرچهر قنبری همسر شهاب حسینی ماجرای طلاق +عکس جنجالی

بیوگرافی پرچهر قنبری همسر شهاب حسینی و عکس های شخصی و مصاحبه و زندگینامه پریچهر قنبری همراه فرزندا و پسرانش و تحصیلات و خانواده و اصالت پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی  را از بیوگرافی و زندگینامه سایت شبونه مشاهده کنید.

ایشان همسر سابق شهاب حسینی است که گفته میشود از هم طلاق گرفته اند خانم قنبری مدتیست از شهاب حسینی جدا شده است. شهاب حسینی نیز با خانم جوانی به نام ساناز ارجمند ازدواج کرده است

بیوگرافی پرچهر قنبری همسر شهاب حسینی

همسر هنرمند بازیگر کشورمان شهاب حسینی تصاویر جدیدی از فرزندانش منتشر کرده است که در بیوگرافی و زندگینامه بخوانید.

بیوگرافی پرچهر قنبری همسر شهاب حسینی +عکس جنجالی

عکس شهاب حسینی و همسرش

 

دو پسر این هنرمند به نام های امیر علی و محمدامین را در کنار مادرشان مشاهده می کنید.بیتا بادران

ماجرای ازدواج شهاب حسینی و همسرش

او از بازیگران سینما است که در سن کم ازدواج کرده و اکنون پسر بزرگش در سن نوجوانی بسر می برد.
بازیگر کشورمان در سال 1353 در تنکابن و در 22 سالگی با پریچهر قنبری که وی نیز در ست 15 سالگی بوده است عقد کرده و بعد از سه سال در 18 سالگی با هم ازدواج می کنند.

به گفته خود وی آنها با عشق ازدواج کرده و در سن کم عاشق یکدیگر شدند.

بیوگرافی پرچهر قنبری همسر شهاب حسینی +عکس جنجالی

وی در رشته روانشناسی تحصیل کرده و بعد از مدتی به بازیگری روی آورده در نقش شهید بابایی بسیار نقش ماندگاری را به جای گذاشت.

در فیلم فروشنده اصغر فرهادی نیز نقشی مانند همیشه درخشان ایفا کرد و بهترین بازیگر مرد در جشنواره اسکار معرفی شد.
همسرش تیز در نقاشی و گریم مهارت زیسادی داشته و اکنون نیز بازیگری تئاتر را تجربه می کند.

بیوگرافی پرچهر قنبری همسر شهاب حسینی +عکس جنجالی

عکس همسر شهاب حسینی

پریچهر قنبری به تازگی به بازیگری روی آورده و در نمایش تئاتر در کنار فرزند
استاد خسرو شکیبایی همبازی شده است.
وی در نمایش دریبل با پوریا شکیبایی در حال اجرای این نمایش می باشد.

این زوج سینمایی دارای کافه ای در لواسان هستند و همسر آقای حسینی مدیریت این کافه را به عهده دارد.
این زوج یکی از موفقترین و بی حاشیه ترین زوج های سینما هستند که زندگی موفقی داشته و در کنار  هم مدت زیادی را زندگی کرده اند.

پرچهر قنبری همسر شهاب حسینیبیوگرافی پرچهر قنبری همسر شهاب حسینی جدیدترین عکس همسر شهاب حسینی

بیوگرافی پرچهر قنبری همسر شهاب حسینی

عکس محمدامین و امیرعلی پسران پرچهر قنبری

فرزندان شهاب حسینی,پسران شهاب حسینی

عکس خانوادگی شهاب حسینی

عکس خانوادگی شهاب حسینی,پرچهر قنبری همسر شهاب حسینی

بیوگرافی پرچهر قنبری همسر شهاب حسینی +عکس جنجالی

خیلی وقت ها می شنویم که شهاب حسینی می گوید می خواهد بازیگری را کنار بگذارد؛ در چه احوالاتی این حرف را می زند؟
– این حرف یک بار در جشنواره فیلم فجر زده شد. بعد از نمایش فیلم «جدایی نادر از سیمین» در مصاحبه مطبوعاتی گفت که می خواهد کمی استراحت کند. نه اینکه به طور کامل بازیگری را کنار بگذارد. او برای فیلم «درباره الی» سه ماه شمال بود. بعد از اتمام فیلمبرداری آن هم بازی در سریال «شهید بابایی» را شروع کرد که زمان زیادی درگیر این کار بود.

بعد از آن هم «سرزمین کهن» و … لابلای تمام این سریال ها در تعداد زیادی فیلم سینمایی بازی کرد… برای همین خیلی خسته شده بود و گفته بود که قصد دارد مدتی استراحت کند اما از آنجایی که خیلی کارش درست است (خنده) کارگردان ها به او لطف و محبت دارند و اجازه استراحت کردن به او نمی دهند. خب خدا را شکر و جای گله ای نیست اما باید بگویم که منظورش از آن حرف استراحت کردن بوده، نه اینکه قصد داشته باشد بازیگری را به طور کامل کنار بگذارد!

بیوگرافی پرچهر قنبری همسر شهاب حسینی +عکس جنجالی

بارها و بارها در گفتگوهای مختلف شنیده ایم که شهاب حسینی می گوید می خواهد مدتی را استراحت کند، موسیقی شروع کند. انگار که شبیه قهرمان فیلم «ساکن طبقه وسط» سرگشته است. آیا این شباهت تنها چیزی است که ما می بینیم یا واقعا همینطور است؟
– خیلی زیاد شبیه است. همان 10 سال پیش، زمانی که فیلمنامه را خواند، همان حس همذات پنداری که به قهرمان اصلی داستان داشت، باعث علاقه اش به این کار شد اما از ابتدا تنها دوست داشت که آن نقش را بازی کند. همان 10 سال پیش کار را خیلی دوست داشت و قرار بود که آقای کریمی کار را بسازد و شهاب آن را بازی کند.

به مرور زمان با حس کاری که برای او به وجود آمد باعث شد که به سمت کارگردانی کشیده شود و اولین فیلمش را بسازد. مانند خیلی از کسانی که به کارگردانی علاقه دارند، اینطور نبود که به دنبال یک کار خوب برای ساخت باشد. قصه «ساکن طبقه وسط» او را مجذوب خودش کرد. احساس می کرد حتما باید آن را بسازد.

بیوگرافی پرچهر قنبری همسر شهاب حسینی +عکس جنجالی

زمانی که تصمیم به کارگردانی گرفتند، آن را با شما در میان گذاشتند؟
– قبل از این فیلم تجربه کارگردانی را در عرصه تئاتر داشت. قبل تر از نمایش «ملاقات» یک فیلم کوتاه ویدئویی ساخته بود که هیچ وقت به نمایش درنیامد. تمام کارهایی که تا به حال خودش ساخته و کارگردانی کرده است، به نوعی ردی از ارتباط خدا و بنده خدا دیده می شود. زمانی که تصمیم به کارگردانی «ساکن طبقه وسط» گرفت، می دانستم که توانایی انجامش را دارد، چرا که قبل از این تجربه کارگردانی را داشت. خیلی خوشحال شدم.

بیوگرافی پرچهر قنبری همسر شهاب حسینی +عکس جنجالی بیوگرافی پرچهر قنبری همسر شهاب حسینی +عکس جنجالی

شایعه طلاق

شهاب حسینی و همسرش در برابر شایعات باز سکوت کردند و تنها علتی را که دیگر در کنار یکدیگر دیده نمی شوند و منجر به پخش چنین شایعاتی شده است را وجود کرونا اعلام کردند.

آنها کرونا را بهانه کردند و گفتند بخاطر کرونا کمتر در مجامع عمومی حاضر و در کنار یکدیگر دیده می شوند.

این زوج همچنان زیر یک سقف زندگی می کنند و این شایعات با چنین پاسخ پرابهامی روز به روز داغ تر می شود و پایان نیافت.

بیوگرافی پرچهر قنبری همسر شهاب حسینی +عکس جنجالی

شهاب حسینی در سربازی عاشق پریچهر قنبری شد

شهاب حسینی میگوید راستش در دوران سربازی بود که عاشق شدم. عاشق همسرم. همین موضوع تحمل سربازی را برایم سخت می‌کرد. افسری که نمی‌خواهم اسمش را ببرم متوجه این ماجرا شد و تا می‌توانست به پر‌و‌پایم ‌پیچید تا آزارم دهد. راننده‌ها در زمان استراحت‌شان نباید نگهبانی بدهند، با این حال او مرا می‌فرستاد سر پست تا نتوانم مرخصی بگیرم و از پادگان خارج شوم.

همسرم (پریچهر) را در دانشگاه دیدم. یک روز از سربازی مرخصی گرفتم تا سری به رفقای دانشجو بزنم. دیدم دختر خانم زیبا، ساده و محجوبی سرگرم مطالعه کتاب‌هایش است. هرچه خواستم با او ارتباط برقرار کنم، نشد که نشد. با این حال در نگاهش چیزی دیدم که تشویقم کرد به ادامه راهی که منجر به ازدواج شد.

خانواده من و همسرم از نظر تقسیم‌بندی‌های اجتماعی هم گروه بودند؛ به همین خاطر به سرعت با هم صمیمی شدند طوری که پدرخانمم می‌گفت ما دخترمان را با پسر شما عوض کردیم. هیچ‌کدام سنگی جلوی پای ما نگذاشتند. مهریه هم به میزانی تعیین شد که من و همسرم روی آن توافق داشتیم. من و همسرم در همه زمینه‌ها با هم توافق داریم. او مشکلات کاری مرا خیلی خوب درک می‌کند. همسرم مدتی در فرهنگسراهای بانو و شفق گریم درس می‌داد. در ضمن نقاش خوبی هم هست.

بیوگرافی پرچهر قنبری همسر شهاب حسینی +عکس جنجالی بیوگرافی پرچهر قنبری همسر شهاب حسینی +عکس جنجالی

پریچهر قنبری میگوید شهاب همیشه به صورت علنی قدردان زحمات همسرش بوده و هر موقع توانسته در مجامع عمومی از او تشکر کرده است. او حتی یکی از کلیدی‌ترین نقش‌های فیلمش را به او داد تا برای همیشه این تشکر در تاریخ ثبت شود. اما اگر می‌خواهید بدانید پریچهر قنبری چه ناگفته‌هایی از زندگی مشترک‌شان دارد با ما همراه شوید.

شهاب هیچ‌وقت کافه‌دار نبوده است. بعد از تولد محمدامین مدتی در خانه بودم و همان موقع دوست داشت فضای دوستانه و صمیمانه‌ای را برای گپ‌وگفتمان ایجاد کند؛ فضایی سالم و خانوادگی و بیشتر به خاطر ما کافه را راه انداخت. در مورد مجری‌گری هم باید بگویم او بیان خیلی شیوایی داشته و بانک کلمات زیادی در ذهنش دارد. من هم به عنوان همسرش همیشه از این توانایی او لذت می‌برم و گاهی اوقات هم غبطه می‌خورم که چطور نمی‌توانم مانند او حرف بزنم. در مورد بازیگری هم دیگر حرفی نزنم بهتر است؛ استاد است دیگر. (خنده) در مورد کارگردانی هم باید بگویم به عنوان تجربه اول خیلی خوب بود؛ تجربه‌ای که خودش هم در بازی و کارگردانی شریک بود.

بیوگرافی پرچهر قنبری همسر شهاب حسینی +عکس جنجالی
حدود چند ماه است که فعالان رسانه ای ادعا می کنند شهاب حسینی و پریچهر از یکدیگر جدا شده اند و همدیگر را در اینستاگرام آنفالو کرده اند.

همچنین تصاویر مشترک شان را در صفحه های شخصی خود حذف کردند.

پس از آن تصاویر مشترکی از شهاب حسینی با یک عکاس مدلینگ منتشر شد و برخی کاربران ادعا کردند که این شخص ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی است.اکنون هم پریچهر قنبری با وجود سکوت در طول ماه های اخیر یک استوری کنایه آمیز منتشر کرده و نوشته است:

تاریخ مثل یک صفحه‌ ی کاغذ است که ما روی پهنه‌اش زندگی می‌کنیم و درد می‌ کشیم، دردی به پهنای کاغذ.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *