پوریا شکیبایی پسر خسرو شکیبایی | بیوگرافی پوریا شکیبایی و همسرش +اینستاگرام

بیوگرافی پوریا شکیبایی و همسرش (پسر خسرو شکیبایی) +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی پوریا شکیبایی و همسرش (پسر خسرو شکیبایی)+عکس و اینستاگرام و سوابق او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی پوریا شکیبایی پسر خسرو شکیبایی

پوریا شکیبایی پسر خسرو شکیبایی بازیگر محبوب و دوست داشتنی کشورمان بوده که همچون پدرش آثار هنری مهمی را از خود بر جای گذاشته است و از چهره های محبوب هنری کشورمان محسوب میشود.

پوریا شکیبایی پسر خسرو شکیبایی | بیوگرافی پوريا شکيبايي و همسرش +اینستاگرام

یکی از هنرمندان معروف کشورمان بوده که در زمینه موسیقی و بازیگری و شعر فعالیت دارد و از چهره شاخص کشورمان محسوب میشود که توانسته در سالهای اخیر روند رو به رشدی داشته و به صورت حرفه ای آثار شاخصی را از خود بر جای بگذارد.

زندگینامه کامل

پوریا شکیبایی در 19 مردادماه 1361 در شهر تهران چشم به جهان گشوده است و در رشته تربیت بدنی تحصیل کرده و موفق شده که لیسانس این رشته را از سیدنی (استرالیا) اخذ نمایید.

پوریا شکیبایی و همسرش | بیوگرافی پوريا شکيبايي و همسرش +اینستاگرام

خانواده و پدر و مادر پوریا شکیبایی

او پسر خسرو شکیبایی اسطوره سینما و تلویزیون ایران بوده که در نزد مردم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار میباشد و به همین دلیل است که پوریا توانست خیلی زود در بین مردم جایگاهی مهمی را به دست اورد و به محبوبیت برسد.

پوریا شکیبایی یک خواهر ناتنی دارد که نامش پوک میباشد که حاصل ازدواج دوم پدرش میباشد

خسرو شکیبایی از ازدواج اولش پوریا به دنیا امده است و نام مادرش پروین کوشیار میباشد که او هم بازیگر بوده و در تئاتر و تلویزیون فعالیت های زیادی را انجام داده است.

پوریا شکیبایی پسر خسرو شکیبایی | بیوگرافی پوریا شکیبایی و همسرش پریا

ازدواج و همسرش

این هنرمند معروف در حال حاضر متاهل بوده و در سال 1388 با خانمی به نام پریا ازدواج کرده است و در حال حاضر به همراه همسرش در زمینه هنری فعالیت دارند و به یکدیگر مشاوره میدهند.

پوریا شکیبایی همانند پدر و مادر خود تلاش کرده که وارد دنیای بازیگری شود ولی بیشتر مردم او را به عنوان یک خواننده میشناسند.

پوریا شکیبایی پسر خسرو شکیبایی و پروین کوشیار

تجربه خوانندگی پوریا شکیبایی

او علاوه بر خوانندگی در دوبله و صداپیشگی نیز تخصص دارد و کارش را با دوبلوری شروع کرده است و با کار گویندگی در فیلم «باز باران» با موضوع کودکان مبتلا به بیماری نقص ایمنی اولیه و اهدای سلول های بنیادی شروع کرد.

همچنین ببینید:

او اولین تجربه هنری خود و همکاری با موسسه باز باران گفت:باز بارانی ها به سراغ من آمدند و برایم حالی خوب به سوغات آوردند و حضور معنوی در کنار کسانی که به انسانیت فکر می کنند برایم آرامش بخش است.

او در چند فیلم و نمایش بازی کرده و که در یک نمایش با همسر شهاب حسینی همبازی بود.

پوریا شکیبایی پسر خسرو شکیبایی کیست؟

زندگی شخصی

پوریا شکیبایی سالهاست که در کشور استرالیا سکونت داشته است و تحصیلات خود را در این کشور گذرانده و دارای لیسانس تربیت بدنی میباشد اما عشق و علاقه او همانند پدر و مادرش به بازیگری و دبلوری است.

پوریا در خندوانه از رامبد جوان پرسید: چرا پس از اینکه چندین سال با پدرش همکاری کرده بود نا گهان ارتباطش با اورا قطع کرد و جوان گفت: پس از ابتلاء خسرو به بیماری توان دیدن شرایط جسمانی اش را نداشتم!
من حتی به ملاقات خسرو در بیمارستنان نرفتم؛ حتی در مراسم تشییع جنازه اش هم حضور نداشتم چون میدانستم دیدن خسرو در آن شرایط باعث می شود که تا مدت ها حالم خراب باشد.

ناگفته نماند زنده باد خسرو شکیبایی در ۱۳۸۷ بر اثر بیماری کبد و دیابت و سکته درگذشت.

عکس های پوریا شکیبایی و همسرش پریا

آدرس پیج اینستاگرام پوریا شکیبایی

instagram.com/pouriashakibaie

خیلی از هنرمندان سینما، تئاتر سعی نمودند تا به جایی برسند، که من بدون هیچ تلاشی در آن قرار داشتم و می توانستم از اسم پدرم نهایت استفاده را کنم، ولی نه من و نه هیچ یک از عزیزانی که از خانواده های هنرمند به جمع خانواده سینما افزوده اند در زیر قضیه داشتن حمایتگر نخواهیم رفت.

بیوگرافی پوریا شکیبایی (پسر خسرو شکیبایی)+عکس و اینستاگرام

فیلم‌ها و سریال‌های پوریا شکیبایی:
پوریا شکیبایی را بیشتر به عنوان مجری در تلویزیون می‌شناسیم و دیده ایم.
ایشان علاوه بر مجری‌گری درعرصه هنرپیشگی نیز فعالیت هایی دارند.
وی تا به حال در سه فیلم کوتاه به اسم های مرد دژاوو و تتو، مکث ایفای نقش نموده است.می‌توان گفت ایشان در فیلم سینمایی به عنوان سینما خر که شاهد احمدلو آن را در سال ۹۶ کارگردانی کرده است بازی نموده، ولی تا پیش از مجموعه برف بی صدا می بارد در هیچ سریالی ایفای نقش ننموده است.

بیوگرافی پوریا شکیبایی (پسر خسرو شکیبایی)+عکس و اینستاگرام

مجموعه برف بی صدا می بارد کاراکتر حبیب را عهده دار می باشد، که نقش بسیار خوب و تاثیرگذاری نیز می‌باشد.

پوریا در مورد این مجموعه این گونه افزود:
نمی‌دانم چگونه و به چه شکلی حالم را بیان کنم،
تنها می‌دانم خوشنودی و ترس هر دو به یک اندازه در من به وجود آمده و من با یک آغوش باز از هر دو استقبال می‌کنم.

برف بی صدا میبارد از کارزاری قبل وتا به اینجا رسیده است و امیدوارم که چشم نواز باشد.

بیوگرافی پوریا شکیبایی و همسرش (پسر خسرو شکیبایی)+عکس و اینستاگرام

اما همراهي با پدر در پروژه‌هاي كاري هميشه هم لذت‌بخش نبود. پسر كم‌سن بود و گاه حوصله‌اش سر مي‌رفت: «به دليل سن اندكم، آنقدر ايشان را اذيت كرده‌ام كه حوصله‌ام سر رفته، براي من آژانس بگير يا همان جا در استوديو خوابم برده و به مدرسه‌ام نرسيده‌ام. بايد اعتراف كنم هرگز شاگرد خوبي نبودم تا پنجم دبستان شاگرد خوبي بودم اما بعد از آن به دليل يكسري اتفاقات، افت تحصيلي كردم و اين تنبلي در من خوش نشست و ديگر از آن پشيمان نشدم.»

بیوگرافی پوریا شکیبایی (پسر خسرو شکیبایی)+عکس و اینستاگرام

بیوگرافی پوریا شکیبایی و همسرش

پوریا شکیبایی پسر خسرو شکیبایی که این روزها در سریال «برف بی صدا می بارد» نقش حبیب کیانی حضور دارد از واکنش مخاطبان به کاراکتری که در این سریال بازی می کند می گوید.

این بازیگر گفت: « چند نفر مرا در خیابان دیدند به قدری از شخصیت حبیب کیانی در سریال « برف بی صدا می بارد» عصبانی بودند که می خواستند مرا کتک بزنند.

می گوید: من افتخار می‌کنم پسر خسرو شکیبایی هستم و برای من سعادتی است که فرزند چنین پدری هستم، اما اصلا دوست ندارم شبیه به او باشم؛ چراکه او یک شخصیت بزرگ و درعین‌حال جداگانه‌ای بوده و من شخصیت دیگری هستم.

اساسا شخصیتی نیستم که بخواهم دنبال‌کننده باشم و نمی‌خواهم کسی را تکرار کنم. من نوآوری را دوست دارم، خلق‌کردن را دوست دارم و راستش دوست ندارم چیزی از پدرم تقلید کنم. البته خب به‌هرحال پسر ایشان هستم و طبیعتا یک‌سری شباهت‌ها چه در چهره چه در رفتار‌ها و چه در صدای ما وجود دارد، هرچند راستش من خیلی معتقد نیستم که صدای ما شبیه به هم است. صدای ایشان یک صدای اعجاب‌انگیز و فوق‌العاده بود و صدای من در برابر صدای ایشان اصلا حجمی ندارد.

یعنی حتی اگر بخواهم هم نمی‌توانم صدای ایشان را تقلید کنم. در بازیگری هم همین‌طور، در دکلمه‌ها و بیان هم همین‌طور و چندان قضاوت بهتر و بدتری هم ندارم. این منم با همین صدا و ویژگی‌ها و ایشان خسرو شکیبایی بود با آن صدا و ویژگی‌ها./ روزنامه فرهیختگان

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. عاااااااااشقتمممممممممممممممممم من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *