بیوگرافی پیروز خواننده و همسر اول و دومش و فرزندان +عکس

بیوگرافی پیروز خواننده و همسر اول و دومش و فرزندان +عکس

بیوگرافی پیروز خواننده و همسر اول و دومش

پیروز پاینده آزاد خواننده قدیمی با نام هنری پیروز شناخته شده متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۴۱ در تهران است و در حال حاظر در امریکا زندگی میکند

او  به عنوان خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز موسیقی پاپ فارسی در داخل و خارج از ایران فعالیت داشته است.

بیوگرافی پیروز خواننده و همسر اول و دومش و فرزندان +عکس

او یکی از اعضای گروه بلک کتس اولین گروه موسیقی پاپ ایرانی بود که به عنوان خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز در این گروه کار می کرد.

پیروز در سال ۲۰۱۱ با خانمی به نام هدیه ازدواج کرد و صاحب دو فرزند دختر شد او در حال حاضر در ترکیه زندگی میکند و بارها به همراه همسرش به ایران آمده و به دیدن خویشاوندان خود رفته است

پیروز خواننده ایرانی بوده که سالهای دهه هفتاد و هشتاد به عنوان یک خواننده سرشناس فعالیت میکرد اما بعد از مدتی حضورش کمرنگ شد و دیگر آهنگی نمیخواند و سعی کرده که با حضور در رستوران های ترکیه به فعالیت خود ادامه بدهد و گاه گاهی کنسرت هایی نیز برگزار میکند. به هر حال با پیدایش خواننده های جوان داخل ایران حضور خواننده های خارج از ایران حسابی کم رنگ شد و دیگر خبری از فعالیت های آنها نیست که پیروز نیز این خواننده ها میباشد.

بیوگرافی پیروز خواننده و همسر اول و دومش و فرزندانش +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی پیروز و پاینده آزاد

پیروز پاینده آزاد از خواننده های ایرانی خارج از کشور بوده که در ۱۴ اردیبهشت ۱۳۴۱ در شهر تهران به دنیا آمده است و علاوه بر خوانندگی در عرصه ترانه سرایی و آهنگسازی نیز فعالیت می کند و بسیاری از خواننده های سرشناس ایرانی آمریکا همکاری داشته است.

شروع خوانندگی

پیروز پاینده آزاد در سال ۱۳۶۵ خوانندگی را با گروه بلک کتس آغاز کرد به گروه بلک کتس یکی از گروه های موسیقی ایرانی فعال در آمریکا پیوست بعد از ۱۰ سال فعالیت در این گروه جدا شده و به صورت مستقل فعالیت خود را ادامه داد

بیوگرافی پیروز خواننده و همسر اول و دومش و فرزندانش +عکس و اینستاگرام

سالهاست که در آمریکا زندگی می‌کند و در عرصه موسیقی به فعالیت می‌پردازد و همچنین برای برخی از خواننده های ایرانی مقیم آمریکا از جمله منصور و افشین و فرشید امین کار آهنگسازی و ترانه سرایی را انجام داده است.

فیروز از جمله خواننده هایی بود که نتوانست طرفداران ای به دست آورد و خیلی زود از دنیای خوانندگی حرفه ای کناره‌گیری کرد او فعالیت هنری او به دهه ۷۰ و ۸۰ برمی گردد برای کم کم با ظهور خواننده های پاپ در ایران محبوبیت برخی از خواننده های ایرانی لس آنجلس نشین کم رنگ شدند و پیروز از آن دسته از خواننده ها بود.

بیوگرافی پیروز خواننده و همسر اول و دومش و فرزندانش +عکس و اینستاگرام

همسر و فرزندان پیروز پاینده آزاد

فیروز در سال ۲۰۱۱ با خانمی به نام هدیه ازدواج کرد و صاحب دو فرزند دختر شد او در حال حاضر در ترکیه زندگی میکند و بارها به همراه همسرش به ایران آمده و به دیدن خویشاوندان خود رفته است

بیوگرافی پیروز خواننده و همسر اول و دومش و فرزندانش و دخترانش +عکس و اینستاگرام

ضرب و شتم در ترکیه

پیروز در اواخر بهمن ۱۴۰۰ در یکی از رستوران های ترکیه در شهر آلانیا مورد حمله قرار گرفت او که برای تولد یکی از فرزندانش به رستورانی در شهر آلانیای ترکیه صاحب رستوران درگیر شد و مورد ضرب و شتم شدید و در نهایت شلیک گلوله قرار گرفت.

بیوگرافی پیروز خواننده +عکس و اینستاگرام

سازهای مورد علاقه ی پیروز

علاقه ی شدید پیروز به موسیقی مانع از این می شد که او ساز زدنش را بر روی یک یا چند ساز محدود کند. همان طور که خودش می گوید، از بچگی عاشق نواختن بود و این عشق را در نواختن سازهای مختلف امتحان کرد. اما در کنار تمامی سازهایی که می نوازد، لذتبخش ترین ساز برای او درام است و می گوید هیچ سازی به اندازه ی درام برایش لذتبخش نیست.

بیوگرافی پیروز خواننده +عکس و اینستاگرام

البته این در شرایطی است که در اکثر موزیک ویدیوها، پیروز را در حال نواختن گیتار مشاهده می کنیم. لازم است بدانید که او نواختن سازها را فقط در امریکا یاد نگرفت و در ایران نیز به نواختن مشغول بود و از بچگی زدن سازهای مختلف می آموخت.

بیوگرافی پیروز خواننده +عکس و اینستاگرام

فعالیت های موسیقایی پیروز

اولین گروه رسمی پیروز، شیش و هفت نام داشت که آن را در سانفرانسیسکو با رفیقش ابی حمیدیه، تشکیل دادند، آن ها در این گروه تمام آهنگ ها و ساخته های خودشان را می خواندند و متاسفانه فعالیت های پیروز آن طور که باید در این گروه و در دوران ابتدایی فعالیت های موسیقی خودش دیده نشد و مورد استقبال قرار نگرفت.

پیج اینستاگرام

در اینستاگرام میتوانید با آیدی pyruzmusic این هنرمند را دنبال کنید

منبع: بیتوته

بیوگرافی پیروز خواننده +عکس و اینستاگرام

او و همسرش در حال خروج از رستورانی در آلانیای ترکیه بودند که به شدت مورد ضرب و شتم و اصابت گلوله قرار گرفتند.

این اتفاق در شب تولد پسر پیروز اتفاق افتاد و باعث شد او به شدت زخم می شود

پس از انتقال پیروز به بیمارستان مورد درمان قرار گرفته و در وضعیت بهتری قرار دارد

بیوگرافی پیروز خواننده +عکس و اینستاگرام بیوگرافی پیروز خواننده +عکس و اینستاگرام بیوگرافی پیروز خواننده +عکس و اینستاگرام

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *