بیوگرافی ژینا کلانتری (عشق سابق شادمهر عقیلی کیست) الان کجاست +عکس

بیوگرافی ژینا کلانتری (عشق سابق شادمهر عقیلی کیست) الان کجاست +عکس

بیوگرافی ژینا کلانتری

ژینا کلانتری متولد 21 دی 1357 در تهران است که به دلیل رابطه اش با شادمهر عقیلی به شهرت رسید او سابقه بازیگری تلویزیون را نیز دارد ژینا ازدواج کرد و از همسر او خود جدا شد. در حال حاضر، او یک فرزند پسر حدوداً ۸ یا ۹ ساله دارد و پس از جدایی از همسرش، مدتی را در خارج از کشور با پسرش زندگی کرد . به ایران بازگشت و حالا مدام در شبکه های اجتماعی به شادمهر عقیلی چراغ میدهد در حالی که شادمهر سعی میکند از این حاشیه ها دوری کند.

شادمهر در دی 1402 یک ویدیو از خود منتشر کرد که در حال نواختن ویولن بوده و آهنگ “بی احساس” را مینواخت اما چیزی که در این ویدیو به چشم میخورد  نوشته شدن تاریخ تولد ژینا بر روی ویولن بود که با واکنش های زیادی همراه شد.

ژینا کلانتری کیست و کجاست

ژینا کلانتری متولد 21 دی 1357 در تهران است که به دلیل رابطه اش با شادمهر عقیلی به شهرت رسید او سابقه بازیگری تلویزیون را نیز دارد اما بعد از آهنگ شادمهر عقیلی با نام “ژینا” معروف شد و خیلی ها میخواستند بدانند مخاطب شادمهر عقیلی چه کسی است انتشار عکس های ژینا کلانتری با شادمهر عقیلی در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت اما رابطه ژینا و شادمهر به ازدواج ختم نشد.

شادمهر عقیلی به خارج از کشور مهاجرت کرد و ژینا نیز با یی تاجر ازدواج کرد و صاحب یک فرزند پسر شد اما این ازدواج نیز به طلاق منجر گردید شادمهر عقیلی نیز با یک خانم فیلیپینی ازدواج کرد و صاحب یک فرزند دختر شد.

شادمهر بعد از ازدواج ژینا هیچگاه از نام ژینا در این آهنگ استفاده نکرد.

علت جدایی ژینا و شادمهر

اگر چه ماجرای رابطه ژینا و شادمهر مشخص نشد، اما این رابطه به جدایی ختم شد و منجر به ازدواج نشد. ژینا و شادمهر در حال حاضر هر کدام با شخص دیگری ازدواج کردند صاحب زندگی و همسر دیگری می باشند. خانم کلانتری ازدواج کرده و هم اکنون یک پسر ۹ ساله دارد.

ژینا ازدواج کرد و از همسر او خود جدا شد. در حال حاضر، او یک فرزند پسر حدوداً ۸ یا ۹ ساله دارد و پس از جدایی از همسرش، مدتی را در خارج از کشور با پسرش زندگی کرد. در آخرین اخبار منتشر شده او دوباره ازدواج کرده است.

شادمهر عقیلی خواننده پاپ معروف زمانی که در ایران بود آهنگی به نام “ژینا گل من” را خواند که حسابی گل کرد و بسیاری از جوانان به خاطر این آهنگ طرفدار او شدند.

پس از شروع رابطه، شادمهر از وابستگی شدید خود به ژینا کلانتری صحبت کرد و آهنگی به نام “ژینا” را خواند که بسیار معروف شد. علاقه این دو به یکدیگر به حدی بود که آنها تصمیم به ازدواج گرفته بودند؛ اما دلایل دقیق قطع رابطه ناگهانی آنها هیچوقت مشخص نشد.

ژینا کلانتری کیست؟ ماجرای جدایی از شادمهر

شادمهر درباره این کلیپ که لو رفت میگوید “والا حدود سه ، چهار سال پیش قبل از اینکه از ایران خارج بشم ، یه دختر خانمی که طرفدار کارهام بود یک جشن تولد برام ترتیب داد و خودم رو دعوت کرد. اونجا عکس گرفتیم و ویدیو گرفتیم ، ولی قرار نبود که اینها برای همه پخش بشه! کسی هم از من اجازه ای نخواست. حالا هم که مسئله ای نیست، یعنی مسئله ی مهمی نیست.”

بیوگرافی ژینا کلانتری کیست دوست دختر شادمهر عقیلی و الان کجاست

البته شادمهر در این حرفهایش دوست نداشت از عشق قدیمی اش ژینا صحبت کند و گفت یکی از طرفدارانم!

رابطه آنها درنهایت مشخص نشد به چه علت قطع شد اما موضوع را آهنگ های شادمهر بعداز مهاجرتش مشخص کرد آهنگهایی که تا مدتها فاز جدایی و غمگین و کینه داشت و اهنگ “خیالی نیست” و “آدم فروش” یا “عمرا اگه لنگمو پیدا کنی” کاملا این موضوع را نشان میداد.

همه چیز درباره عشق قدیمی شادمهر عقیلی

ژینا ازدواج کرد و از همسرش جدا شد و در حال حاضر یک پسر حدود 7 یا 8 ساله دارد و بعد از جدایی از همسرش مدتی در خارج از کشور با پسرش زندگی می کرد.

او دوباره ازدواج کرده است که تصویرش در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود.

ژینا یکی از افرادی است که توانسته است در زمینه بازیگری نیز فعالیت داشته باشد. واقعیت این است که او یکی از بازیگران بااستعداد در ایران بود، اگرچه در حال حاضر فعالیتی ندارد.

درباره به شهرت رسیدن او هم صحبت‌هایی وجود دارد. عده‌ای علت شهرت ژینا کلانتری در ایران را مربوط به حواشی او در رابطه با ماجرای دوستیش با شادمهر می‌دانند و فراموش کرده‌اند که قبلتر او به عنوان یک هنرپیشه فعالیت داشت.

براساس گفته‌ها ژینا در ایران در تمام کنسرت‌های شادمهر حضور داشت و در ردیف اول دیده می‌شد. از حضور ژینا در کنسرت‌های خارج از ایران شادمهر عقیلی اطلاعات دقیقی در دست نیست؛ اما حتمال می‌رود در چنتا از آن کنسرت‌ها حضور یافته باشد. عکس پروفایل اکانت اینستاگرام ژینا کلانتری از یکی از کنسرت‌های شادمهر و از آهنگ ژینا است.

بیوگرافی ژینا کلانتری (عشق قدیمی شادمهر عقیلی) و همسرش

 

شادمهر عقیلی هم با یک دختر فیلیپینی الاصل به نام میامسا ازدواج کرده و یک فرزند دختر به نام ملینا دارد.

 

میامسا دختر فلیپینی الاصل اما متولد سن دیه گو ایالت کالیفرنیاست. او فارغ التحصیل رشته طراحی صحنه تئاتر از دانشگاه سن دیه گو است و علاقمند به طراحی جواهرات است.

بیوگرافی ژینا کلانتری (عشق قدیمی شادمهر عقیلی) +ماجرای جدایی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. کاربلده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *