بیوگرافی کریستین اوساگونا مهاجم پرسپولیس (نیجریه ای) +سوابق

بیوگرافی کریستین اوساگونا مهاجم پرسپولیس (نیجریه ای) +سوابق

بیوگرافی کریستین اوساگونا مهاجم پرسپولیس (نیجریه ای) +سوابق او را به همراه جزئیات کامل در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی کریستین اوساگونا

کریستین اوساگونا Christian Osaguona یکی از بازیکنان فوتبال نیجریه ای بوده که در 10 اکتبر 1990 متولد شده است و در حال حاضر به عنوان یکی از فوتبالیست های حرفه ای در پست مهاجم بازی میکند.

بیوگرافی کریستین اوساگونا مهاجم پرسپولیس (نیجریه ای) +سوابق

او با 29 سال سن و 94 سانتی متر قد به تیم پرسپولیس تهران پیوسته است تا در نیم فصل دوم لیگ برتر ایران بتواند خط حمله قرمز پوشان را تقویت کند.

کارنامه و سوابق کریستین اوساگونا

او تا به حال در تیم های مختلف آسیایی و آفریقایی بازی کرده است و کارنامه انچنان موفقی نداشته است چرا که در لیگ های سطح پایین حضور داشته ولی هواداران پرسپولیس امیدوار هستند که او بتواند در کنار علی علیپور زوج خط حمله ای قوی را تشکیل بدهد

بیوگرافی کریستین اوساگونا مهاجم پرسپولیس (نیجریه ای) +عکس مادرش

اوساگونا تاکنون در باشگاه‌هایی چون الرجا، باشگاه فوتبال مشلان، باشگاه ورزشی ام صلال و باشگاه فوتبال ذوب‌آهن اصفهان توپ زده است

عملکرد ضعیف در تیم ذوب آهن

این مهاجم نیجریه ای در سال گذشته به تیم ذوب آهن پیوست اما عملکرد ضعیفی داشته است و از 13 بازی فقط 1 گل را به ثمر رسانده است که نشان دهنده افت بسیار بالای او است!

حالا چرا باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته خط حمله خود را با او تقویت کند جای بسیا تامل دارد! چرا که در تیم جوانان و امید پرسپولیس مهاجمان جوانی هستند که قادر خواهند بود بهتر از کریستین اوساگونا مسمر ثمر باشند

بیوگرافی کریستین اوساگونا مهاجم پرسپولیس (نیجریه ای) + همسرش

در روزی که در دوحه با دو گل از الغرافه عقب افتاد بود کامبک کرد و با ۳ گل متوالی از سد حریف قطری خود گذشت تا به مرحله گروهی لیگ قهرمانان وی در آغاز نیمه دم مرحله گروهی لیگ قهرمانان در بازی با الغرافه و ذوب اهن توانست برای تیمش گلزنی کند و ذوبی‌ها را به بازی برگرداند و در ادامه نیز با گل‌های مطهری و نژادمهدی، ذوب‌آهن صعود خود به مرحله گروهی را تضمین کرد.

آمار کامل

باشگاه‌های حرفه‌ای*
سال‌ها باشگاه‌ها بازی (گل)
۲۰۱۱–۲۰۱۲ Buffles Parakou ۴۰ (۷)
۲۰۱۱–۲۰۱۳ Shooting Stars ۵۸ (۱۱)
۲۰۱۳–۲۰۱۴ Enugu Rangers ۴۸ (۱۷)
۲۰۱۴– ۲۰۱۶ الرجا ۱۷ (۱۴)
۲۰۱۶–۲۰۱۷ مشلان ۱۵ (۱)
۲۰۱۷–۲۰۱۸ Westerlo ۲۸ (۵)
۲۰۱۸ ام صلال ۲ (۰)
۲۰۱۹ ذوب‌آهن ۱۳ (۱)
۲۰۱۹–۲۰۲۰ ججو یونایتد ۱۱ (۱)
۲۰۲۰- پرسپولیس ۰ (۰)
بازی ملی برای نیجریه
۲۰۱۴– نیجریه ۵ (۰)
  • تعداد بازی‌ها و گل‌ها فقط مربوط به بازی‌های لیگ داخلی است و آمار به روز شده در تاریخ ۰۷:۴۸, ۱۵ اکتبر ۲۰۱۷

با این وجود اوساگونا پس از نیم‌فصل دوری از فوتبال ایران مجدداً به این کشور بازگشت و پس از آن که با فولاد خوزستان قراردادی امضاء نکرد، بامداد دوشنبه و پس از توافق با محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره خود را به امروز موکول کرد و در نهایت دقایقی پیش رسماً به این تیم پیوست تا نخستین خرید زمستانی پرسپولیس لقب بگیرد.

بیوگرافی کریستین اوساگونا فوتبالیست و بازیکن فوتبال

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *