بیوگرافی کیوان امام وردی متجاوز +اینستاگرام

بیوگرافی کیوان امام وردی متجاوز کیست + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی کیوان امام وردی متجاوز +اینستاگرام و جزییات پرونده تجاوز کیوان امام به 300 دختر جوان دانشگاه هنر را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی کیوان امام وردی

او متولد 1366 در تهران میباشد و در رشته باستان شناسی تحصیل کرده است.

بیوگرافی کیوان امام وردی متجاوز +اینستاگرام

مدرک خود را از دانشگاه تهران در مقطع لیسانس اخذ کرده و در میدان انقلاب یک مغازه کتاب فروشی دارد (برخیها میگویند مغازه نداشته و دستفروش بوده)

او بعد از افشاگری یک دخترجوان در تویتر به شهرت رسید. دختری که اعلام کرد کیوان امام وردی او را فریب داده و به خانه دعوت کرده است و بعد از خوراندن نوشیدی حاوی مواد بیهوشی به او تجاوز کرده است.

بعد از این توییت بسیاری از دختران دیگر این دانشگاه اعلام کردند که این پسر همین بلا را سر انها هم اورده است و در نهایت تصمیم گرفتند که به صورت دست جمعی از کیوان شکایت کنند

دستگیری

بعد از اینکه پلیس از جزئیات کار با خبر شد بلافاصله او را دستگیر کرد و از همه قربانیان پرونده خواست که از او شکایت کنند.

30 نفر از این فرد شکایت کردند.

بیوگرافی کیوان امام وردی متجاوز +اینستاگرام

کیوان امام در اعترافاتش گفته که در طی 10 سال به 300 نفر تعرض کرده است .

پلیس به قربانیان این متجاوز قول داده در صورت شکایت هویت انها افشا نخواهد شد اما با این حال 270 نفر از قربانیان این پسر متجاوز ترجیح داده اند شکایت نکنند.

اعترافات کیوان امام

کیوان‌. الف در جریان بازجویی‌های اولیه مدعی شده بود که شاکیان با اراده خودشان با او ارتباط برقرار کرده‌اند. اما وقتی مأموران به دستور قاضی رضاپور گتابی محل زندگی متهم را بازرسی کردند، فیلم‌های سیاهی به‌دست آوردند که وی از صحنه تجاوز به برخی از قربانیانش ضبط کرده بود. با کشف این فیلم‌ها متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت، این بار مدعی شد که به بیماری سادیسم مبتلا است و به‌خاطر تجربه هیجان دست به این اقدامات می‌زد.

بیوگرافی کیوان امام وردی متجاوز +اینستاگرام

این پسر جوان که پس از دستگیری و انتقال به زندان اوین از بیماری سنگ کلیه رنج می‌برد، با دستور بازپرس به بیمارستان منتقل شد و پس از عمل جراحی و درمان بیماری‌اش هم‌اکنون در بازداشتگاه پلیس امنیت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد. این در حالی است که بازپرس پرونده، قرار است به‌زودی قرار جلب به دادرسی (کیفرخواست) برای او به اتهام افساد فی‌الارض صادر کند و پس از صدور این قرار پرونده وی برای شروع محاکمه به دادگاه انقلاب فرستاده خواهد شد.

بیوگرافی کیوان امام وردی متجاوز +اینستاگرام

وکیل شاکیان پرونده کیوان امام‌وردی افزود: در این پرونده، ۹ نفر به صورت رسمی شکایت کرده بودند و شاکی قانونی پرونده محسوب می‌شوند اما افراد و قربانیان دیگری هم بودند که با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع داده یا تجاوز از سوی کیوان امام‌وردی را به نماینده دانشگاه تهران اعلام کرده بودند.

قوشه با بیان اینکه امام‌وردی در جلسه پایانی دادگاه که برای استماع آخرین دفاعیات متهم برگزار شده بود، دفاع خاصی ارائه نداد، گفت: البته وی مدعی بود که بدون رضایت با کسی رابطه نداشته است.

وی همچنین با بیان اینکه رأی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب توسط قاضی عموزاد، رئیس دادگاه و قاضی افشاری، مستشار دادگاه صادر شده است، یادآور شد: به‌عنوان وکیل شکات نسبت به این رأی شکایت خواهم کرد؛ زیرا مجرم ملزم به جبران خسارت بود که این موضوع در رأی دادگاه مسکوت مانده است.

وی همچنین با اعلام اینکه جرم رخ داده از سوی کیوان امام‌وردی “جرم حدی” است، متذکر شد: رضایت دادن شکات در این پرونده، تأثیری در اجرای حکم اعدام کیوان امام‌وردی ندارد زیرا وی به عنوان اتهامی که دادستان به عنوان مدعی‌العموم شکایت کرده، محکوم به اعدام شده و رضایت شاکی خصوصی برای منتفی شدن حکم اعدام موضوعیت ندارد.

گفتنی است؛ کیوان امام‌وردی دو سال قبل در یک پویش اینترنتی برخی از قربانیان، به تجاوز جنسی متهم شد که پس از دستگیری توسط پلیس و اعتراف به جرم ارتکابی با حکم بدوی دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده است؛ او متهم به تجاوز به ده‌ها زن جوان پس از نوشاندن نوشیدنی‌های آلوده به مواد بیهوش‌کننده است که شهریور ماه ۱۳۹۹ در پی افشاگری قربانیان پرتعداد خود در فضای مجازی بازداشت شد.

از بین شاکیان متهم که حدود ۳۰ نفر هستند، ۱۰نفر در مواجهه‌ حضوری با متهم او را شناسایی کرده و بقیه شاکیان نیز به صورت تلفنی با دادسرا تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کرده‌اند. شاکیان این پرونده دختران جوانی ‏اهل تهران و برخی از شهرستان‌ها هستند و حتی برخی از آنها از خارج از کشور با دادسرا تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کرده‌اند.

قرار است به زودی بازپرس پرونده قرار جلب به دادرسی(کیفرخواست) برای متهم به اتهام افساد فی‌الارض صادر کند و پس از صدور این قرار پرونده وی برای شروع محاکمه به ‏دادگاه انقلاب فرستاده خواهد شد/به‌رغم اینکه پلیس و بازپرس پرونده به شاکیان اطمینان داده‌‌اند هویت آنها حفظ خواهد شد و هیچ اتهامی علیه خود آنها مطرح نخواهد بود اما هنوز عده زیادی از قربانیان حاضر به شکایت نشده‌اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *