بیوگرافی گروه جیش العدل +رهبر و سرکرده گروهک جیش العدل

بیوگرافی گروه جیش العدل کیست و چه میخواهد +رهبر و سرکرده گروهک

گروه جیش العدل کیست و اهل کجاست

گروه جیش العدل یک گروه تروریستی مستقر در پاکستان و افغانستان بوده که خود را نماینده بلوچ میداند و از مخالفان جمهوری اسلامی و شیعه است این گروه تا به حالا حملات تروریستی زیادی را علیه مردم ایران به خصوص نظامیان سپاه پاسداران و نیروی انتظامی انجام داده است و تعداد زیادی را به شهادت رسانده است.

جیش العدل مدعی است باید سیستان و بلوچستان از خاک ایران جدا شود و به صورت یک کشور همچون بحرین مستقل گردد به عبارتی از حامیات تجزیه ایران است.

بیوگرافی گروه جیش العدل +رهبر و سرکرده گروهک جیش العدل

بیوگرافی

یکی از تیم های تروریستی بوده که در استان سیستان و بلوچستان و پاکستان مستقر شده است آنها تا کنون اقدام تروریستی زیادی را در کشورمان انجام داده اند که در بیشر مواقع با شکست رو به رو شده اند نیروهای امنیتی ضربه های بسیار سخت و مهلکی را به بدنه انها اعمال کرده اند.

رهبران یا سرکرده های گروه جیش العدل

در حال حاضر اطلاع دققی از رهبر یا رهبران آنها وجود ندارد چرا هرگاه معرفی شده اند توسط سربازان گمنام امام زمان به هلاکت رسیده اند و بعد از مدتی این گروهک جانشینی تعیین کرده اند.

از معروفترین افرادی که در حال حاضر کار هدایت و رهبری آنها را بر عهده دارد شخصی به نام عبدالرحیم ملازاده است که دو شبکه ماهواره ای ضد شیعه را تاسیس کرده و به تبلیع علیه مذهب شیعه میپردازد

به گفته خبرگزاری بولتن نیوز او دین وهابی دارد و بعد از مهاجرت به کویت پناهنده شده و سپس راهی عربستان سعودی گردیده است.

بیوگرافی گروه جیش العدل +رهبر و سرکرده گروهک جیش العدل

اقدامات خرابکاری و تروریستی گروه جیش العدل

اولین اقدام تروریستی آنها در سال 1391 بوده که به صورت مخفیانه و وحشیانه برخی از نیروهای سپاه پاسداران را ترور به شهادت میرساندند.

بعد از تشکیل سربازان گمنام امام زمان اعضای این تیم تروریستی از ترس جانشان به پاکستان فرار کردند.

حمله به مرزبانان سراوان

در 3 آبان ماه 1392 در اقدامی وحشیانه به مرزبانان شهر سراوان حمله کرده تعدادی از انها را به شهادت رساندند بعد این اقدام بلافاصله به پاکستان فرار کردند.

بیوگرافی گروه جیش العدل

بیوگرافی گروه جیش العدل +رهبر و سرکرده گروهک جیش العدل

ربودن 5 سرباز مرزبان

در بهمن ماه 1392 گروه جیش العدل (شیطان) چند سرباز مرزبان را در حالی که در مرد چادر زده بودند و در حال استراحت بودند را به اسارت گرفتند که البته بعد از مدتی 4 نفر از سربازان را آزاد کرد و یکی از آنها راکه جمشید دانایی‌فر نام داشت به شهادت رساندند.

بیوگرافی گروه جیش العدل +رهبر و سرکرده گروهک جیش العدل

از دیگر اقدامات وحشیانه جیش العدل میتوان به لیست زیر اشاره کرد:

شهادت هشت تن از مرزبانان نیروی انتظامی

در ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ در منطقه نگور حد فاصل میله مرزی ۲۳۹ پایین‌تر از جکیگور

بیوگرافی گروه جیش العدل

بیوگرافی گروه جیش العدل +رهبر و سرکرده گروهک جیش العدل

شهادت 9 مرزبان ایرانی در مرز میرجاوه

در تاریخ چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ با شلیک از داخل خاک پاکستان ده مرزبان ایرانی از گروهان چاهندو (هنگ مرزی میرجاوه) را که در پاسگاه میل ۱۰۰ مستقر بودند به شهادت رساندند.

حمله انتحاری به اتوبوس پرسنل سپاه پاسداران

در 24 بهمن ماه 1397 با حمله وحشیانه به اتوبوس پرسنل سپاه پاسداران (مرزبانان شرق کشور) 27 تن از نظامیان کشورمان را به شهادت رساندند.

حمله با مقر انتظامی راسک و شهادت 22 نیروی فراجا

ساعت ۲ نیمه شب 23 آذر 1402 تعدادی از تروریست‌های جیش العدل، با یک اقدام ناجوانمردانه به مقر نیروی انتظامی شهرستان راسک حمله کردند. متاسفانه در این حمله تروریستی 12 نفر از افسران ارشد، سربازان و نیرو‌های فراجا به شهادت رسیدند. افرادی که در مقر انتظامی بودند شجاعانه با این تروریست‌ها جنگیدند که تعدادی از مهاجمین را کشته و زخمی کردند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *