بیوگرافی گوکان آلکان بازیگر ترکیه ای

بیوگرافی گوکان آلکان بازیگر نقش کریم در سریال سیب ممنوعه + تصاویر همسرش

بیوگرافی گوکان آلکان بازیگر نقش کریم در سریال سیب ممنوعه + تصاویر همسرش و سوابق هنری در ادامه در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی گوکان آلکان

آقای گوکان آلکان بازیگر ترکیه ای  در 8 دسامبر سال 1987 برابر با هفدمین روز از آدر ماه سال 1366 در شهری واقع در ترکیه به نام استانبول  متولد شده است.

وی فارغ التحصیل رشته مهندسی اتومبیل در مقطع ارشد می باشد .

بیوگرافی گوکان آلکان بازیگر ترکیه ای

آغاز فعالیت هنری

گوکان بعد از اتمام تحصیلات ذانشگاهی به عنوان دبیر فعالیت داشته است  و بعد از آن به حرفه بازیگری علاقمند شد و در گروهای مختلف تاتر فعالیت میکرد وی همجنین موسیقی زنده نیز اجرا میکرد تا اینکه از سال 2008 به صور رسمی با کار در تاتر وارد حرفه بازیگری شد  و نخستین بار در سال 2011 در سریال پرمخاطب حریم سلطان در نقش شاه طهماسب به بازی پرداخت  و به شهرت رسید ویدر چندین سریال ترکیه ای نیز بازی کرد تا اینکه توانست جایزه سریال دوستم داره دوستم نداره را از آن خود کند.

کسب جایزه از جشنواره APAN Star Awards

فیلم Defne’nin Bir Mevsimi جوایز متعددی از جشنواره هاي مختلف دریافت کرد و عنوان بهترین فیلم را از نهمین جشنواره مونترال ترکیه درسال ۲۰۱۷ کسب کرد. آلکان جایزه ي ویژه پنجمین جشنواره ي APAN Star Awards کره جنوبی رابه خاطر نقش آفرینی اش در نقش «ییگیت بالچی» در سریال «دوستم داره دوستم نداره» دریافت کرده.

بازیگر نقش کریم در سریال سیب ممنوعه کیست؟

کوکان آلکان در جدیدترین اثر هنری خود در فصل سوم سیب ممنوعه در نقش کریم بازی میکند که قصد دارد مال و اموال هالیت را از آن خود و عاشق ادا اجه در نقش ییلدیز میشود .

بازیگر نقش کریم در سریال سیب ممنوعه

ازدواج و همسر

از زندگی خصوس وی اطلاعات خاصی در دسترس نیست اما ایشان به سبب رابطه های متععد هنوز مجرداست و ازدواج نکرده است.

بیشتر ببینید: بیوگرافی هولیا دیکن بازیگر ترکیه ای

اینستاگرام

صفحه رسمی گوکان آلکان به نشانی  gokhan-ahkan  فعال می باشد ،علاقمندان میتوانند تصاویر بیشتر این باریگر ترکیه ای در صفحه رسمی اینستاگرامش مشاهده کنند.

بیوگرافی گوکان آلکان

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *