بیوگرافی یوسف خسروی بازیگر نوجوان مواد فروش فیلم متری شیش و نیم

بیوگرافی یوسف خسروی بازیگر نوجوان مواد فروش فیلم متری شیش و نیم

یوسف خسروی, بازیگر نوظهور سینما و تلویزیون ایران در ۱۱ فروردین ۱۳۸۵ در شهرری تهران متولد شد. او در حال حاضر مشغول تحصیل است

خسروی برای بار اول با بازی در فیلم متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی وارد بازیگری شد.
قبل از بازیگر شدن ،می خواست فوتبالیست شود، اما بعد از اولین تجربه خود جلوی دوربین سعید روستایی، به این کار علاقه مند شد و حالا یکی از بازیگران سینمای ایران است .

یوسف خسروی یکی از بازیگران تازه کار و نوظهور سینمای ایران است که با بازی در فیلم متری شیش و نیم در نقش نوجوان موادفروش به شهرت رسید.

بیوگرافی یوسف خسروی

یوسف خسروی زاده 11 فروردین 1385 در شهرری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

یک نوجوان که به خاطر مادر خود در فیلم «متری شیش و نیم» ایفای نقش نمود.

بیوگرافی یوسف خسروی بازیگر نوجوان مواد فروش فیلم متری شیش و نیم

سعید روستایی با بیانی از چگونگی حضور یوسف خسروی در فیلم «متری شیش و نیم» افزود :که ایشان به خاطر درخواست مادرش قبول کرده است که در این فیلم بازی کند.

به گزارش خبرگزاری: سعید روستایی ساخته‌ی فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» با منتشر کردن تصویری از یوسف خسروی هنرپیشه نوجوان این فیلم در صفحه رسمی خودش اینطور افزوده است :

ماجرای حضور در فیلم متری شیش و نیم

«از میان صدها هنرپیشه نوجوان تست گرفتم، اما به نتیجه ای نرسیدم، تا بالاخره یک روز یکی از آشنای بچه های تدارکات با فرزندش به دفتر آمده بودند، که من در کمال ناامیدی دوباره تصمیم گرفتم از آن بچه که مهمان ناخوانده بود، تست بگیرم.
با یوسف صحبت کردم، بعد دوربین را روشن نمودم و تست را آغاز کردم، در کمترین زمان مطمئن شدم که خودش است، مانند روزی که مهدی قربانی هنرپیشه پسر بچه فیلم «ابد و یک روز» را منصوب نمودم.

بیوگرافی یوسف خسروی بازیگر نوجوان مواد فروش فیلم متری شیش و نیم

انگار که خدا وی را برای ما فرستاده بود، بسیار خوشحال شدم و اعلام کردم هنرپیشه نقش پسر بچه پیدا شد و به پدر وی هم گفتم و ایشان هم بسیار خوشحال شدند، ولی وقت خداحافظی یوسف آمد و در اتاق را بست و گفت:می‌شود با سرنوشت من بازی نکنید، گفتم مگر من چه کاری کردم؟

چرا این حرف را می‌زنی؟ او گفت من نمی‌خواهم بازیگر بشوم، من می خواهم فوتبالیست شوم.

بیوگرافی یوسف خسروی بازیگر نوجوان مواد فروش فیلم متری شیش و نیم

آنقدر محکم و قاطع این حرف را زد که فقط یه جوابی که می توانستم به او بدهم، جوابی بود که خودش میخواست! یعنی باشه. هر طور که راحت هستی! از من تشکر کرد و رفت و ما دوباره شروع به تست گرفتن کردیم دو سه روزی از آن روز گذشت و ما به هیچ نتیجه ای نرسیدیم، تا اینکه یک روز یک دفعه دیدیم که یوسف با پدرش آمدند، یوسف گفت من حاضرم که آن نقش را ایفا کنم.

نمی دانستم باید خوشحال باشم یا از اینکه یک پسر بچه ۱۰ ساله دارد با منت می گوید من حاضرم در فیلم تو بازی کنم، ناراحت باشم!
گفتم چه شد که نظرات برگشت؟ وی گفت به خاطر مادرم.

گفتم من کسی را می‌خواهم که عاشق بازیگری و سینما باشد.

بیوگرافی یوسف خسروی بازیگر نوجوان مواد فروش فیلم متری شیش و نیم

گفت مادرم یکم ناراحتی روحی دارد و عاشق فیلم ابد و یک روز است و به من گفته است که اگر تو درآن فیلم بازی کنی،حالم بهتر می‌شود.

دوباره آغاز به تمرین و تست گریم و ایفای نقش در مقابل نوید، پیمان و عمو فرهاد.
هردفعه در آن شرایط سخت با سوال هایی که می پرسید و تمرکزی که می‌کرد و بازی که انجام می داد، نبوغ و هوشش را بیشتر نشان می دادودر نتیجه‌ همان چیزی شد، که در فیلم می بینید.
فیلم که تمام شد گفت من عاشق بازیگری و سینما شده‌ام و منتظر هستم که دوباره با هم کار کنیم.

بیوگرافی یوسف خسروی بازیگر نوجوان مواد فروش فیلم متری شیش و نیم

بازی در فيلم سينمايى عنكبوت

یوسف خسروی در فیلم عنکبوت نیز بازی کرده است

فيلم سينمايى “عنكبوت” به عنوان يكى از ١٤ فيلم حاضر در بخش رقابتى شانزدهمين جشنواره فيلم هاى آسيايى اوساكا در كشور ژاپن انتخاب شد .
فيلم “عنكبوت” ساخته ابراهيم ايرج زاد به تهيه كنندگى جواد نوروزبيگى و سرمايه گذارى محمد صادق رنجكشان در جشنواره فيلم اوساكا با آثارى از كشورهايى چون كره جنوبى ، هنگ كنگ ، تايوان ، تركيه ، ژاپن ، كانادا و چين براى كسب جايزه بزرگ جشنواره رقابت مى كن
د

همچنین ببینید

بیوگرافی و عکس مهدی قربانی بازیگربیوگرافی مهدی قربانی بازیگر

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *