بیوگرافی یوسف سلامی خبرنگار بیست و سی +اینستاگرام

بیوگرافی یوسف سلامی خبرنگار صداوسیما و همسر و فرزندان +عکس

یوسف سلامی کیست

یوسف سلامی خبرنگار و روزنامه نگار با گزارشگر صدا و سیمای اهل ایران در سال ۱۳۶۳ در گلپایگان به دنیا امده و اصالتا اهل گلپایگان است که بیشتر با تهیه گزارش هایی در حوزه سلامت و بهداشت مشهور است.

یوسف سلامی یکی از خبرنگاران مطرح صدا و سیما بوده که این روز های به عنوان خبرنگار برای اخبار بیست و سی شبکه دوم سیما فعالیت میکند و گزارش های او مورد توجه مردم قرار گرفته است.

در چند ماه اخیر نام او بیشتر بر سر زبان ها افتاده است چرا که بیشتر گزارش های او درباره مسائل اجتماعی و سیاسی بوده که برخی از مردم موافق و برخی دیگر مخالف گزارش هایی بوده که او در سطح شهر تهیه میکنند.

بیوگرافی یوسف سلامی خبرنگار بیست و سی +اینستاگرام

برخی از کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند که گزارش های او صرفا در راستای حمایت از دولت بوده و واقعیت های جامعه را به تصویر نمیکشد که البته او کارمند صدا و سیما بوده و بدون شک نمیتواند نظر شخصی خود را در گزارشهایش استفاده کند.

به مناسبت شهرت او تصمیم گرفتیم بیوگرافی از یوسف سلامی در این صفحه از مجله شبونه منتشر کنیم ولی متاسفانه اطلاعات زیادی از او در فضای مجازی وجود ندارد جز یک مصاحبه که با خبرگزاری فارس انجام داده است.

بیوگرافی یوسف سلامی خبرنگار

یوسف سلامی متولد 1363 میباشد او ابتدا به عنوان خبرنگار حوزه سلامت در صدا و سیما فعالیت میکرد و گزارش تهیه میکرد و به دلیل گزارش های جذاب و کاملش کم کم مورد توجه قرار گرفت و در بخش های مختلف رسانه ها از او استفاده شد.

بیوگرافی یوسف سلامی خبرنگار بیست و سی +اینستاگرام

آقای یوسف سلامی زمانی که در حوزه سلامت گزارش تهیه میکرد در گفتگویش با خبرگزاری فارس درباره سخت بودن شرایط جهت تهیه گزارش از بیمارستان ها گفت: وضعیت خوبی نیست؛ در هیچ دوره‌ای به این اندازه محدودیت وجود نداشته است؛ قبلاً برای گرفتن گزارش راحت به بیمارستان مراجعه می‌کردم اما اکنون بسیار تحت فشار هستم و اجازه ورود به بیمارستان را نمی‌دهند. انگار همه جا عکس خبرنگاران را داده‌اند تا از ورود جلوگیری کنند.

حتی وقتی می‌خواهم برای تهیه گزارش‌‌های مثبت به بیمارستانی وارد شوم ممانعت می‌شود؛ محدودیت‌های عجیب و غریبی را وزارت بهداشت برای خبرنگاران حوزه سلامت قرار داده است.

بیوگرافی یوسف سلامی خبرنگار بیست و سی +اینستاگرام

وقتی شفاف‌سازی نباشد فایده‌ای ندارد زیرا برای انعکاس خبر حتماً باید به سیستم وارد شد.

در جشنواره رسانه ای مداد قرمز به دلیل گزارش ایشان درباره چوگونگی امدارسانی حلال احمر از یوسف سلامی تقدیر شد.

معروف ترین گزارش جنجالی

یکی از گزارش هایی که آقای یوسف سلامی تهیه کرد وجنجال آفرین شد مربوط به مصاحبه با یکی از مالکان مغازه ای بود که در اغتشاشات 25 آبان 98 مغازه اش را اتش زده بودند.

این خبرنگار با یکی از مالکان مصاحبه کرد اما برخی از رسانه های معاند اعلام کردند که این شخص مالک مغازه نبوده و از اعضای گروه فیلمبرداری بوده است! که البته آقای یوسف سلامی مجددا به سراغ این شخص رفته و شفاف سازی کرد.

بیوگرافی یوسف سلامی خبرنگار بیست و سی صدا و سیما +اینستاگرام

متاسفانه درباره زندگی شخصی و روزمه و سوابق اقای یوسف سلامی اطلاعاتی در فضای مجازی وجود ندارد و ما هم هیچ راه ارتباطی برای مصاحبه با ایشان پیدا نکردیم و بدون شک این بیوگرافی ناقص است.

اگر شما از این خبرنگار اطلاعات بیشتری دارید لطفا در اختیار ما قرار بدهید تا به جامع شدن بیوگرافی یوسف سلامی کمک کرده باشید تشکر.

پیج اینستاگرا یوسف سلامی

در اینستاگرام هیچگونه پیجی مربوط به ایشان یافت نشد اگر شما از پیج یوسف سلامی اطلاعی دارید در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه به ما گزارش دهید.

بیوگرافی یوسف سلامی خبرنگار بیست و سی +اینستاگرام

سوابق

سلامی بیشترین کارش سوژه های پزشکی اخبار ۲۰:۳۰ می باشد و هر چند هم در متن اخبار گزارشی از وی دیده می شود.

همچنین وی به عنوان گزارشگر نیز در موضوعات و مسائل مختلف جامعه نیز در بین مردم رفته و گزارش هایی در این بار تهیه می کند
خبرنگاری است که تنها حوزه سلامت را درمان می داند و بیشتر خبرهایش رنگ و بوی پرستار و پزشک دارد.

بیوگرافی یوسف سلامی خبرنگار بیست و سی +اینستاگرام

قبلا راحت تر برای تهیه گزارش به بیمارستان میرفتم

به نظرم وضعیت خوبی نیست؛ در هیچ دوره‌ای به این اندازه محدودیت وجود نداشته است
قبلاً برای گرفتن گزارش راحت به بیمارستان مراجعه می‌کردم اما اکنون بسیار تحت فشار هستم و اجازه ورود به بیمارستان را نمی‌دهند. انگار همه جا عکس خبرنگاران را داده‌اند تا از ورود جلوگیری کنند.

من حتی وقتی می‌خواهم برای تهیه گزارش‌‌ های مثبت به بیمارستانی وارد شوم ممانعت می‌شود محدودیت‌ های عجیب و غریبی را وزارت بهداشت برای خبرنگاران حوزه سلامت قرار داده است

بیوگرافی یوسف سلامی خبرنگار صداوسیما و همسر و فرزندان +عکس
اتهام بازجو بودن

در سالهای مختلف رسانه های بیگانه مدعی هستند که یوسف سلامی بازجو خبرنگار است و از اعضای سپاه پاسداران میباشد اتهامی که به امنه سادات ذبیح پور زده میشد که علت اصلی انها پوشش اخبار اغتشاشات و حمایت از نیروهای امنیتی بود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

10 نظر

  1. از این بشر نفرت دارم

    • خدای نکرده یه وقت در مورد کسی اینجوری نگیم که برامون گناه بشه یا اگه مسئول سایتیم یه وقت اینجور جمله ای رو برای بقیه نزاریم که ببینن..

    • سلام بر گروه اخبار ۲۰:۳۰ عزیز عاجزانه درخواست کمک و پیگیری برای مردم بدبخت دارم.
      موعد تحویل خودروی آریسان۲ بنده ۲۹ اسفند ۴۰۱ بوده، تاخیر خورده و تا امروز ،در پورتابل دیدم که باید حدود ۱۶میلیون پرداخت کنم ،در صورتی که تا چند روز پیش مرحله صدور فاکتور بوده الان برگشته روی تکمیل پرونده
      نوشته بابت آیتم جدید اجباری سال ۴۰۲ ، ۱۷تومن و بیمه و غیره که تاخیر رو از کل کم کردن شده ۱۶ تومن که من باید پرداخت کنم .

      آخه ما کل مبلغ ۲۸۵تومن رو آذر۱۴۰۱ پرداخت کردیم چرا باید الان مازاد پرداخت کنیم.
      بخدا قسم همین پول رو هم با هزار بدبختی جور کردم با فروش خونه که در یکی از محله های پایین شهر بوده و قیمتی نداشته.
      حالا مگه من چقدر میخوام با یه وانت کار کنم؟؟ که خونه بخرم و به ایرانخودروی دروغگو هم پول زور بدم؟؟
      یه شکایت دیگه که از ایرانخودرو دارم اینه که چرا قبل از اضافه کردن مبلغ مازاد به مردم خبر نداده و باز چرا در این مورد هیچ توضیحی نداده چه آیتمی به خودرو اضافه شده ؟؟
      کسی که مردم را اذیت کند بی شرف است.
      ای کسی که پیام من رو میخونی خواهش میکنم تو را به جان پدر مادرت صدای مردم رو به گوش مسئول خواب مانده برسون

  2. با سلام خدمت شما و خسته نباشید به خاطر تمام زحماتی که میکشید…اما یه وقت خدای نکرده تصویر یا فیلم های خانوم هایی که حجابشون کامل نیست یعنی اون میزان واقعی گردی صورت که زیر چانه هم شاملش میشه یا دست ها تا مچ و… رو کامل نپوشوندن یا آرایشی دارن یا… رو توی مطالب پیشنهادی سایتمون قرار ندیم، و یه وقت اگه توی فیلمی حضور دارن خدای نکرده اون فیلمو معرفی نکنیم، یا یه وقت آدرسی از پیجی که در مورد معرفی این فیلم ها و تصاویر هست نزاریم، تا مردهای نامحرمی که اونارو توی فضای مجازی و برنامه ها ببینن و دیدن خارج از حدود واقعی حجاب خدا و با آرایش این خانوم ها براشون گناهه…ما باعث این گناه نباشیم…اگه آقایی یه خانوم نامحرم یا تصویرشونو خارج از حدود خدا ببینن که اون دیدن مفسده ای براشون داشته باشه.. یا اون خانومو بشناسن و مسلمان باشه و خارج از اندازه واقعی حجابی که خدا خواسته یا با آرایشی اون خانوم یا تصویرشونو ببینن براشون گناهه… غیر از این اگه خدای نکرده از این طریق درآمدی به دست بیاریم درآمدمون مسئله دار میشه… انشاءالله که همیشه موفق باشید

  3. سلام ایشون متولد ۲۶ مهر ۶۳ متولد گلپایگان
    ساکن خیابان پیروزی
    دو خواهر و یک برادر دارن فرزند سوم خانواده هستن
    سال ۸۷ با خانم اشرفی از خبرنگاران روزنامه اقتصاد ازدواج کردنکه متاسفانه ابان ۸۹ جدا شدن و سال ۹۰ مجددا ازدواج کردن که خانم شون از همکاران خبرنگار نیستن اطلاعاتی ازشون ندارم فقط میدونم سال ۹۷ هم متاسفانه جدا شدن

  4. ایشون متولد ۲۶ مهر ۶۳ متولد گلپایگان
    ساکن خیابان پیروزی
    دو خواهر و یک برادر دارن فرزند سوم هستن
    سال ۸۷ با یکی از همکاران شون بنام خانم اشرفی ازدداج میکنن ولی متاسفانه بعد دوسال جدا میشن مجددا سال ۹۰ ازدواج میکنن ولی خانم شون دوم شون خبرنگار نبودن و باز هم متاسفانه سال ۹۷ جدا میشن

  5. سلام وقت بخیر میخوام راجع به زمین خواری عده ای در بندرعباس گزارشی ارسال نمایم.چکارکنم اینجاظلم بیداد می‌کنه.

  6. سلام
    خسته نباشید
    شمارو بخدا قسم میدم،صدای مارو به مسؤلین برسونین،،
    بنده یکی از متقاضیان مسکن ملی شهر پرند هستم،،مسئولین این امر گفتن: طرح اقدام ملی مسکن(دوره آقای روحانی) با طرح نهضت ملی مسکن(دوره آقای رییسی) ادغام شده،گفتن که با آورده کم تمام مستأجران صاحب مسکن میشوند،اما اینطور نیست،،،و همچنین اعلام کردند برای ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن نیازی به انصراف از طرح اقدام ملی مسکن نیست و کسانیکه در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند به طرح جدید منتقل میشوند،،،،
    از آبان سال1399 تا بحال از ما صدوبیست میلیون تومان گرفتن،باتوجه به اینکه پروژه تخصیص داده شده به ما(پروژه پردال سازه) پیشرفت 10/2٪ داشته، مجدداً خواستن چهل میلیون تومان دیگه هم واریز کنیم که جمعاً صدوشصت میلیون تومان میشودو اعلام میدارن که واریزیتان باید طی دوسال به جمع سیصدوبیست میلیون تومان برسد،وتاکنون باما قرارداد منعقد نشده،،از کجا بیاریم،،ما هرچی داشتیم فروختیم و قرض گرفتیم،،این چجور کمک به مسکن دار شدنه نیازمندانه،،؟؟!!
    من پیامهایی که از سایت مسکن ملی برام اومده رو براتون میفرستم،،،شمارو به اهل بیت قسم میدم این موضوع رو به گوش رئیس محترم جمهور، جناب آقای رئیسی برسونید،،😢😢😢😢
    پیامک ارسالی از سایت مسکن ملی
    👇👇👇👇👇👇👇
    متقاضی محترم طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید پرند
    احتراما” بدینوسیله به جنابعالی اعلام میگردد پیرو اطلاع رسانی های قبلی مبنی بر پیشرفت پروژه و شیوه نامه اجرایی طرح اقدام ملی مسکن ،چنانچه نسبت به واریزیهای خود (جمعا” 160.000.000 تومان) اقدام نکرده اید مقتضی است نسبت به واریز آورده خود تا تاریخ 1400/11/10 اقدام فرمایید.
    عدم واریز بموقع ، موجب اختلال در روند اجرای پروژه شده و مطابق با شرایط ضمن ثبت نام و شیوه نامه ابلاغی، از سامانه حذف و تبعات قانونی بعهده متقاضی خواهد بود.
    توجه:مبلغ فوق به حسابی که از طرف سامانه نزد بانک مسکن بنام متقاضی افتتاح شده واریز گردد.

  7. متاسفانه ایشون هیچ انتقادی از کسی نمیکنه این شد خبرنگاری؟؟؟؟ فقط بلده به به چه چه کنه!!! متاسفم واسه رسانه میلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *