تصاویر تانک بدون سرنشینن طالبان را ببینید و بخندید

تانک بدون سرنشین طالبان را ببینید خنده دار اما کاربردی +عکس

تانک بدون سرنشین طالبان توجه رسانه های جهان را به خود جلب کرده است طالبان مدعیست که این تانک را خود طراحی و تولید کرده است تانکی که طراحی بسیار مبتدیانه داشته و در نوع خود بسیار جالب است.

تانک بدون سرنشین طالبان

طالبان سعی دارد اعلام کند که در حال پیشرفت افغانستان است و در حال توسعه سلاح های نظامی بومی است.

تصاویر تانک بدون سرنشینن طالبان را ببینید و بخندید

طالبان علام کرده که این خودرو زرهی قابلیت شلیک خودکار از راه دور دارد و به نوعی قادر است بدون سرنشین حرکت کرده و اهداف مشخص شده را نشانه گیری و نابود کند البته طالبان ویدیوی تست این خودرو زرهی را منتشر نکرده و صرفا به این عکس اکتفا کرده است.

طالبان نزدیک به یک سال است که بر افغانستان مسلط شده است و توانسته این کشور را در اختیار خود بگیرد.

طالبان از آغاز حمله آمریکا به افغانستان که موجب برکناری آنان از قدرت شد، با نیرو‌های آمریکا و ناتو نیز در جنگ هستند. رهبر کنونی طالبان پس از کشته شدن ملا اختر منصور، هبت‌الله آخوندزاده است. طالبان بیشتر از اینکه دیوبندی عمل کند، قشری و قبیله‌ای برخورد می‌کند. آن‌ها حتی با اخوانی‌ها و جماعتی‌ها و مودودی‌ها سر سازش ندارند.

طالبان با دیدگاهی بسته و با بازگشت به نگرش‌های مذهبی و زیر فشار قرار دادن مردم موجب نارضایتی قشر زیادی از مردم افغانستان شدند. آن‌ها نام حکومت افغانستان را ازجمهوری اسلامی به امیرنشین (امارت اسلامی افغانستان) تبدیل نموده و رهبر خود، ملا محمد عمر، را به عنوان امیرالمؤمنین معرفی کردند. طالبان قطعنامه‌های پیاپی شورای امنیت را نادیده گرفتند و تعدادی از خارجیان را از کشور اخراج کردند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. واقعا این پشمالوهای تهی مغز فکر میکنند با این اسباب بازی میتونن برن بجنگ آمریکا و یا ایران؟!
    این اسباب بازی فقط برای کشتن هموطنان افغانیتون کاربرد داره…ننگ بر این تروریست های پشمالو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *