تبریک و استوری قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی 1402 و شکست استقلال

استوری تبریک قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی 1402 و شکست استقلال

متن و استوری قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی 1402 و شکست استقلال را همراه کلیپ و عکس نوشته برد پرسپولیس و قهرمانی پرسپولیس را ببینید.

تبریک و استوری قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی 1402 و شکست استقلال

پرسپولیس موفق شد در جام حذفی ۱۴۰۲ با گل های مهدی ترابی و امید عالیشاه رقیب دیرینه خود یعنی استقلال را شکست بدهد و قهرمانی در جام حذفی را جشن بگیرد.

پرسپولیس که موفق شد در لیگ برتر نیز به عنوان قهرمانی دست پیدا کند تمام تلاش خود را کرد تا بتواند در جام حذفی نیز جام قهرمانی را از آن خود کند.

تبریک و استوری قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی 1402 و شکست استقلال

گل محمدی سرمربی پرسپولیس نشان داده که یکی از بهترین سرمربی های فوتبال کشورمان بوده که به علم روز فوتبال آگاهی دارد و خیلی خوب می‌تواند تیم های رقیب را آنالیز کند .

بعد از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی بسیاری از هواداران این تیم به خیابان‌ها آمده و جشن گرفتند قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی امسال رنگ و بوی خاصی دارد چرا که توانست در جام حذفی رقیب خود استقلال را شکست بدهد و همچنین جام قهرمانی حذفی را به دست آورد پرسپولیس در چند سال اخیر نشان داده که تیم یکدست و یکپارچه بوده که با هدایت یحیی گل‌محمدی عملکرد بسیار خوبی را داشته است در این صفحه میتوانید عکس های استوری و پروفایل قهرمانی پرسپولیس برای شبکه های اجتماعی خود را استفاده کنید.

تبریک و استوری قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی 1402 و شکست استقلال

این بازی در دقایق اولیه پر تنش و پر برخورد دنبال می شد و دو تیم بازی درگیرانه ای را به نمایش گذاشتند. اولین فرصت نه چندان جدی بازی را بازیکنان پرسپولیس خلق کردند که شوت راه دور سرلک را سیدحسین حسینی به راحتی در آغوش گرفت.

اما اولین موقعیت بزرگ بازی را محبی از دست داد. پاس در عمق سلمانی به وینگر بوشهری رسید و او پس از عبور از مدافع پرسپولیس، با پای چپ ضربه اش را به زاویه مخالف زد که شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

تبریک و استوری قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی 1402 و شکست استقلال تبریک و استوری قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی 1402 و شکست استقلال تبریک و استوری قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی 1402 و شکست استقلال

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *