تجاوز به زن باردار توسط راننده اسنپ قلابی در تهران + عکس

تجاوز به زن باردار توسط راننده اسنپ قلابی در تهران + عکس

تجاوز به زن باردار توسط راننده اسنپ قلابی در تهران + عکس و جزئیات را در ادامه این بخش حوادث از مجله شبونه مشاهده نمایید..

تجاوز به زن باردار توسط راننده اسنپ قلابی

مرد 30 ساله به نام امید که دارای سابقه کیفری در زمینه سرقت ماشین است زنان و دختران را در قلهک و دیگر محله‌های تهران به عنوان مسافر سوار کرده و بعد از تجاوز، پول، طلا و گوشی تلفن همراه آن ها را سرقت میکرد.

تجاوز به زن باردار توسط راننده اسنپ قلابی در تهران + عکس

او حتی دختری را تا مقابل خانه‌اش در شمال تهران تعقیب کرد سپس وی را در مقابل چشمان خواهرش از پارکینگ خانه‌شان ربود و در دام شیطانی‌اش گرفتار کرد.

متهم در جریان آخرین نقشه آدمربایی‌اش ناکام ماند و هنگام فرار هدف شلیک پلیس قرار گرفت و زخمی شد. متهم درباره انگیزه‌اش از این جرایم گفته بود چون زمانی که در زندان بوده دختر مورد علاقه‌اش با فردی دوست شده و به او خیانت کرده به قصد انتقام از زنان به این جرایم دست زده است.

پرونده آزار معلم زن توسط راننده

با دستور قاضی رضوانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. این در حالی بود که خانم معلمی که در دام او گرفتار شده بود با حضوردر پلیس آگاهی متهم را شناسایی کرد. وی به افسر تحقیق گفت: روز حادثه از اسنپ درخواست خودرو کردم‌. دقایقی نگذشته بود که خودروی پرایدی مقابلم توقف کرد.

تجاوز به زن باردار توسط راننده اسنپ قلابی در تهران + عکس

به راننده گفتم از اسنپ هستی که تایید کرد و من سوار شدم. بعد از طی مسافتی راننده تغییر مسیر داد که به او اعتراض کردم. چاقویی را سمتم گرفت و مرا به محله‌ای خلوت کشانده و مورد تجاوز قرارداد و حتی لباسهایم را برد تا من برهنه بمانم!

او با سرقت پول و اموالم مرا رها کرد.

از آن روز کابوس می‌بینم و از رفتن به خیابان و سوار شدن به ماشین وحشت دارم.

متهم زمانی که در مواجهه حضوری با شاکی جدید قرار گرفت، گفته‌های وی را تائید کرد‌. تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایم متهم در پلیس آگاهی ادامه دارد.

همچنین ببینید:

کشف جسد دختر دبیرستانی در جدول (جوب)کشف جسد دختر دبیرستانی در جدول (جوب)

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *