تجاوز زن مطلقه به پسر نوجوان 12 ساله در تهران +عکس

تجاوز زن مطلقه به پسر نوجوان 12 ساله در تهران +عکس

تجاوز زن مطلقه به پسر نوجوان 12 ساله در تهران +عکس و جزئیات را در ادامه این بخش از حوادث مجله شبونه مشاهده نمایید.

تجاوز زن مطلقه به پسر نوجوان 12 ساله در تهران

پسر نوجوان که یاسر نام دارد به پلیس میگود: از 10 سالگی با نصب و تنظیم ماهواره برای همسایه ها زندگی می گذراندیم، پولی نبود؛ یعنی فقط از امروز تا فردا.

تجاوز زن مطلقه به پسر نوجوان 12 ساله در تهران +عکس

یکی از همسایه ها به نام سحر مدتی بود از شوهرش جدا شده بود حدود 25 سالی داشت، یک روز خواست ماهواره برایش نصب کنم وقتی کارم تمام شد هنوز آنجا را ترک نکرده بودم که دیدم سحر پای برنامه مستهجن نشسته است، پیشنهاد رابطه داد؛ من هم که همیشه این گونه صحنه ها را می دیدم پیشنهاد شیطانی اش را پذیرفتم.

پسر نوجوان ادامه داد:او شیشه هم مصرف می کرد، تعارف کرد اما من از اسمش هم وحشت داشتم، فردای آنروز سحر تنظیم شبکه ها را بهانه کرد من هم که هنوز در حال و هوای دیروز بودم به سرعت خودم را رساندم؛ یک لحظه به آینده نگاه کردم، همه چیز مبهم و تاریک به نظرم آمد سحر متوجه شد همه حواسم پیش او نیست، پایپ (ابزار کشیدن شیشه) دستم داد گفت که مشکلات را باید سوزاند و دود کرد.بعد از آنروز، هروئین را هم، او با من آشنا کرد.

تجاوز زن مطلقه به پسر نوجوان 12 ساله در تهران +عکس

حدود شش ماهی گذشت سحر از محله ما رفت، هیچوقت فکر نمی کردم قول و قرارهایش هم مثل نشئگی دود، لحظه ای باشد، حتی خداحافظی هم نکرد. موادم را سحر جور می کرد، او که تنهایم گذاشت خماری به سراغم آمد، پرخاشگر و عصبی و دیوانه شده بودم، برای پول مواد، خودم را به در و دیوار می زدم، اثاثیه خانه را می شکستم تا مادر فلک زده ام از در و همسایه پولی جور می کرد.

یاسر افزود:چند ساعتی پس از کشیدن مواد خوب بودم اما در آن حال و روز نگاه و اشک ها و صورت رنجور مادرم عذابم می داد، پنج بار ترک کردم؛ اما وقتی می دیدم بعد از ترک هم، همه جا تاریک و ظلمات است دوباره شروع می کردم، انگاری یکی می گفت: آنقدر بکش تا بمیری…

همچنین ببینید:

تجاوز و حامله شدن دختر 8 ساله + فیلم و عکستجاوز و حامله شدن دختر 8 ساله + فیلم و عکس

وی گفت:چهار سال از اولین تجربه مصرف موادم می گذرد حالا 16 ساله و معتاد به انواع مواد مخدر هستم و می خواهم به خاطر قولی که دختر عمه اش برای ازدواج به من داده، سلامتی ام را به دست آورم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. یک جا همین خبر عینا اومده ولی نوشته کرمانشاه، شما نوشتید تهران، واقعا شرم آوره خبر به این سادگی و واضحی اینجور اشتباه پخش بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *