تجاوز مرد 35 ساله به عمه 27 ساله اش +عکس

شکنجه زن جوان توسط برادرزاده اش

شکنجه زن جوان توسط برادرزاده اش +عکس و جزییات را در بخش حوادث مجله شبونه مشاهده نمایید.

در اقدامی ناباورانه جوان 35 ساله پس از تجاوز به عمه اش پدربزرگ 70 ساله اش را به خاطر گزارش این حادثه به پلیس کشت.

شکنجه زن جوان توسط برادرزاده اش

با گزارش همسایگان پلیس در صحنه جرم حاضر شد و بعد از چند رو جوان متجاوز را دستگیر کرد، در اولین بازجویی جوان به جرم های قتل و تجاوز اعتراف کرد.

در جلسه دادگاه وی در پاسخ به سؤال دادستان این پرونده در مورد انگیزه اش برای تجاوز گفت: عمه ام 27 سال سن دارد و مجرد بوده و با پدربزرگم زندگی میکرد و هرگاه به خانه پدربزرگ میرفتیم با لباس های لختی جلوی ما ظاهر میشد. یک روز مواد مخدر مصرف کرده بودم و به همراه خانواده به خانه پدربزرگ رفتیم و من وقتی دوباره عمه کوچکم را با لباس های نامناسب دیدم از نظر روانی به هم ریختم و شب که به خانه مان رفتیم تصمیم گرفتم که به سراغش بروم.

 

پس از نتیجه آزمایشات خون، که توسط پزشکی قانونی از وی گرفته شد وجود نوعی ماده مخدر درخونش ثابت شد. این ماده که با ترکیبی از کوکائین و نوعی قرص مسکن درست می شود که مصرف کننده را برای لحظاتی کوتاه از آنچه که در پیرامونش می گذرد غافل کرده طوری که اجسام و اشیاء را در اطراف خود به صورت پرده ای متحرک می بیند.

تجاوز مرد 35 ساله به عمه 27 ساله اش +عکس

وی در مورد چگونگی قتل پدربزرگ 80 ساله اش به بازپرس پرونده اش این طور توضیح داد: هنگامی که پدربزرگم گوشی تلفن را را در دست گرفته بود به سمت وی برگشتم و او را هل دادم. مرگ این پدربزرگ 80 ساله شکستگی جمجمه بر اثر برخورد با میز شیشه ای اعلام شد.”

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *