اتاقی در هتل نیلوفر

تجربه اقامتی ارزان و راحت با رزرو هتل نیلوفر آمل

اتاقی در هتل نیلوفر

تجربه اقامتی ارزان و راحت با رزرو هتل نیلوفر آمل

شهر آمل یکی از شهرهای محبوب مازندران و از مقاصد گردشگری پرطرفدار ایران است. نزدیکی آمل به تهران باعث شده است که بسیاری از مسافران عزیز، این شهر را به عنوان مقصد خودشان انتخاب کنند. سفر به آمل با مشاهده طبیعت سرسبز و ساحل دریا همراه است و به همین دلیل، بسیاری از افراد دوست دارند که تعطیلات خودشان را در شهر آمل بگذرانند و از جاذبه های طبیعی این شهر لذت ببرند.

هتل نیلوفر آمل، هتلی سه ستاره است که در جاده آمل به محمودآباد قرار دارد و شما می توانید در این هتل، اقامتی راحت را تجربه کنید. هتل نیلوفر آمل امکانات بسیار خوبی را به مهمانان خود ارائه می دهد و قیمت آن نیز بسیار مناسب است.

اگر دوست دارید به شهر آمل سفر کنید و به دنبال هتلی مناسب و ارزان برای اقامت خود هستید، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا با امکانات هتل نیلوفر آمل بیشتر آشنا شوید.

معرفی هتل نیلوفر آمل

هتل نیلوفر آمل، هتلی سه ستاره است که در جاده آمل به محمودآباد ساخته شده است. این هتل، ساختمانی 6 طبقه دارد و 26 واحد اقامتی در آن ساخته شده است تا شما بتوانید براساس نیاز خودتان، واحد اقامتی دلخواه خود را انتخاب کنید.

در هتل نیلوفر آمل شما می توانید از بین واحدهای اقامتی هتل مانند انواع اتاق های دو تخته دابل، اتاق سه تخته سینگل، اتاق چهار تخته سینگل و اتاق پنج تخته دابل سینگل انتخاب خودتان را انجام دهید.

معماری هتل نیلوفر آمل، جذاب است و هنگام گذر از جاده، توجه شما را به خود جلب می کند.

ساختمان هتل نیلوفر شهر آمل

معرفی امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی هتل نیلوفر آمل

با اقامت در هر کدام از واحدهای هتل نیلوفر آمل، شما از امکاناتی مانند یخچال، حوله، توالت فرنگی، دستمال کاغذی، توالت ایرانی مشترک، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، اینترنت پرسرعت، شوفاژ، مبلمان، جالباسی، کمد لباس، لوازم بهداشتی و اسپلیت، صندوق امانات و مینی بار بهره مند خواهید شد.

برای رفاه حال مهمانان عزیز، در هتل نیلوفر آمل خدماتی مانند خدمات خانه‌داری، اتاق چمدان، خدمات برای معلولین، خدمات تور، خدمات بیدار باش، کرایه اتومبیل و تاکسی سرویس انجام می شود تا مهمانان هتل، اقامتی راحت و بی دردسر را در این هتل تجربه کنند.

افرادی که با خودروی شخصی به مازندران سفر می کنند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل نیلوفر استفاده کنند که به صورت روباز بوده و در محوطه هتل قرار دارد.

از امکانات تفریحی و ورزشی این هتل نیز می توانیم به وجود سالن بیلیارد، پینگ پنگ، فوتبال دستی و زمین بازی اشاره کنیم که شما می توانید در مدت اقامت خود، از این امکانات تفریحی استفاده کنید. لازم است بدانید که فضای سبز این هتل، مکان فوق العاده ای برای قدم زدن و پیاده‌روی است.

همچنین کافی شاپ و رستوران این هتل نیز در طول اقامت شما، پذیرای شما و عزیزانتان هستند. در رستوران هتل نیلوفر آمل، شما می توانید غذاها و نوشیدنی های دلخواه خودتان را سفارش دهید و نوش جان کنید.

کاهش هزینه های سفر با رزرو هتل نیلوفر آمل

هتل نیلوفر آمل از جمله هتلهای مناسب و اقتصادی در شهر آمل محسوب می شود که هزینه اقامت در آن بسیار منطقی و مقرون‌به‌صرفه است. بنابراین برای کاهش هزینه های سفر خود، می توانید برای رزرو هتل نیلوفر آمل اقدام کنید و بودجه سفرتان را به تفریح و خرید اختصاص دهید.

رزرو هتل نیلوفر آمل با سامانه سفربازی

سفربازی، از بهترین سامانه های رزرو هتل و اقامتگاه در ایران است. در سامانه سفربازی، شما می توانید عکس ها و امکانات کامل هتل نیلوفر آمل را مشاهده کنید و قیمت های آن را نیز بررسی کنید. در نهایت نیز می توانید هتل نیلوفر آمل را با بهترین قیمت و تخفیف ویژه رزرو کنید تا اقامتی راحت و ارزان را در شهر آمل تجربه کنید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *